logo-header-felarise

کلی

بخـــوان، یاد بگیــر و منتشــر کن!

اگر قصد سفر به ایتالیا را دارید، روش‌های مختلفی برای یادگیری زبان این کشور پیش روی شما قرار دارند. یکی از بهترین و در دسترس‌ترین روش‌ها، استفاده از اپلیکیشن‌های یادگیری زبان ایتالیایی است. این مطلب به شما در انتخاب یک اپلیکیشن مناسب برای یادگیری این زبان زیبا کمک می‌کند.
اگر قصد سفر به ترکیه را دارید یا می‌خواهید با دوستان ترک‌زبان خود صحبت کنید، برای شروع باید عبارات ساده و رایج ترکی را یاد بگیرید. با کمی تمرین و یادگیری اصطلاحات کاربردی ترکی استانبولی، می‌توانید اولین مکالمات خود به این زبان را شروع کنید.
شباهت‌ها و تفاوت‌های زبان انگلیسی و اسپانیایی
زبان پرتغالی، یکی از زیباترین زبان‌های بومی کشورهای غربی است. با این حال، تسلط بر آن تا حدی برای فارسی‌زبان‌ها سخت است و حتی برخی از افراد که تا حدی با این زبان آشنا هستند نیز ممکن است اشتباهاتی داشته باشند. اما از آنجا که بهترین منابع یادگیری زبان پرتغالی در همه جا در دسترس هستند، یادگیری این زبان به مرور راحت‌تر می‌شود. در این مطلب از فلارایز، ما لیستی از بهترین کتاب‌ها، اپلیکیشن‌ها و دیکشنری‌های موجود را تهیه کرده‌ایم و مطمئن هستیم که برای یادگیری این زبان، مفید خواهند بود.
یادگیری اصول اولیه و مکالمه زبان ژاپنی، برای کسانی که به سفر به ژاپن یا تحصیل و تجارت در این کشور علاقه‌مند هستند، ضروری است. ژاپنی یک زبان منزوی (با هیچ زبان دیگری مرتبط نیست) بوده و یکی از زبان‌های اصلی جهان با بیش از 127 میلیون گویش‌ور است.
اگر در مورد تعامل با کشور هند از نظر تحصیلی یا تجاری جدی هستید، یادگیری زبان هندی به شما امکان می‌دهد که عمیق‌تر و گسترده‌تر با این کشور، سنت ها و مردم آن ارتباط برقرار کنید. همچنین با تسلط بر زبان هندی، فرصت‌های بیشتری پیش رویتان قرار می‌گیرد تا از تحصیل یا کار در هند بیشترین بهره را ببرید.
روش‌ها و منابع مختلفی برای یادگیری زبان ترکی استانبولی وجود دارد. یکی از روش‌های به روز و در دسترس، استفاده از بهترین اپلیکیشن‌ خودآموز زبان ترکی استانبولی است. این اپلیکیشن‌‌ها را می‌توانید به راحتی در گوشی یا تبلت خود دانلود کنید و با استفاده از بخش‌های مختلف آن، زبان ترکی را به بهترین و راحت‌ترین شکل ممکن یاد بگیرید.
زبان پرتغالی شبیه اسپانیایی است و ریشه لاتین دارد. بسیاری از کلمات پرتغالی دارای تلفظ و لحنی شبیه به انگلیسی هستند. یادگیری زبان پرتغالی، درهای تجارت با کشور بزرگی مانند برزیل را برای شما باز می‌کند. بنابراین اگر قصد دارید از این فرصت استفاده کنید، از همین حالا دست به کار شوید و آموزش خود را شروع کنید.
زبان زیبای فارسی همواره مورد توجه افراد زیادی در سرتاسر دنیا بوده است. زبان فارسی یک زبان کلاسیک و باستانی است که در کشورهای ایران، افغانستان و تاجیکستان با آن صحبت می‌شود. بسیاری از افراد به خواندن، درک اشعار و متون ادبی پربار زبان فارسی علاقه‌مند هستند و برخی دیگر نیز ایران را به عنوان کشور محل تحصیل، تفریح یا تجارت انتخاب می‌کنند.
منابع زیادی برای آموزش الفبای زبان ترکی استانبولی و تلفظ همه حروف، در اینترنت وجود دارد. تلفظ صحیح حروف ترکی، به صحبت کردن به این زبان، کمک زیادی می‌کند. برای شروع یادگیری زبان ترکی استانبولی، لازم است که ابتدا روی تلفظ حروف آن تمرکز کنید. صداها را به خاطر سپرده و دقیقاً به همان صورت، آن‌ها را ادا کنید.
آکادمی فلارایز برگزارکننده دوره های آموزش زبان هلندی بصورت کاملا آنلاین و مکالمه محور است. آکادمی فلارایز کیفیت تمامی دوره‌های زبان خود را تضمین می‌کند و تا انتهای مسیر یادگیری زبان همراه شما خواهد بود.
علی‌رغم این که افراد زیادی در سراسر جهان به زبان روسی صحبت می کنند، تنها چهار کشور آن را به عنوان زبان رسمی خود انتخاب کرده‌اند.این کشورها عبارتند از: بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و روسیه. زبان روسی که ابزاری برای ارتباطات بین قومی است، در دو کشور تنها برای فعالیت‌های رسمی و در تاجیکستان برای قانون‌گذاری به کار می‌رود.
زبان نروژی را در آکادمی فلارایز بصورت کاملا آنلاین و مکالمه محور با استفاده از اساتید مجرب در انواع دوره های فشرده، خصوصی و گروهی فرابگیرید.
آموزش رنگ‌ها به زبان ایتالیایی این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا در موقعیت‌های مختلف، راحت‌تر با ایتالیایی‌ها گفتگو کنید.کلمات colore ،tinta، pittura و vernice از اصطلاحات رایج و به معنی رنگ در زبان ایتالیایی هستند که در اصطلاحات و جملات مختلف ایتالیایی بکار می‌روند. در ادامه مطلب، با چند دسته رنگ در زبان ایتالیایی آشنا خواهیم شد.
زبان ایتالیایی بصورت آنلاین و مکالمه محور در انواع دوره‌های فشرده، خصوصی و گروهی، توسط اساتید مجرب را در آکادمی آنلاین فلارایز فرا بگیرید.

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی تلفنی 8 صبح تا 8 عصر :