logo-header-felarise

زبان سوئدی

بخـــوان، یاد بگیــر و منتشــر کن!

زبان سوئدی مرسوم‌ترین زبان اسکاندیناوی است و به گروه زبان‌های آلمانی شمالی تعلق دارد. این زبان توسط بیش از 10 میلیون نفر در سوئد و فنلاند صحبت می‌شود و بیش از 40000 زبان‌آموز نیز در سراسر جهان، آن را به عنوان زبان دوم خود انتخاب کرده‌اند.
زبان سوئدی را در آکادمی فلارایز با استفاده از اساتید مجرب و دوره های مختلف فشرده، گروهی و خصوصی فرا بگیرید.
انتخاب بهترین کتاب آموزش زبان سوئدی یکی از مهم‌ترین گام‌های شروع یادگیری زبان سوئدی است. اگر تمایل دارید زبان سوئدی را بدون کمک از معلم و در منزل به صورت خودخوان مطالعه کنید، در این مقاله به معرفی چند کتاب آموزش زبان سوئدی پرداخته‌ایم.
شاید برای کسانی که قصد مهاجرت دارند و نیاز به یادگیری سریع زبان سوئدی دارند این یکی از سوالات مهم باشد که یادگیری زبام سوئدی چقد طول می‌کشد؟ شما در این مقاله با عوامل موثر در سرعت یادگیری زبان سوئدی و مواردی که باعث می‌شود زمان یادگیری این زبان طولانی شود اشنا خواهید شد.
بسته به هدف شما از یادگیری زبان سوئدی، مدت زمان مطالعه و مدرکی که باید کسب کنید، تا حدی متفاوت خواهد بود. برای تحصیل در سوئد، باید در سطوح پیشرفتۀ زبان سوئدی باشید؛ اما برای کار، احتمالاً سطوح متوسط نیز قابل قبول است.به طور کلی، دریافت مدرک بین المللی زبان سوئدی برای کار و تحصیل ضروری است. در ادامه، به 2 مدرک مهم و بین المللی برای اینکه نشان بدهد شما می‌توانید به این زبان صحبت کنید، بنویسید و با دیگران ارتباط برقرار کنید، اشاره شده است.
زبان، کلید ارتباط با آدم‌ها و وارد شدن به فرهنگ جوامع مختلف است. حتی یک «سلام» ساده را اگر به زبان محلی یک کشور یا منطقه بگویید، بازخورد خوبی دریافت خواهید کرد. بنابراین اگر به زبان سوئدی علاقه‌مند بوده یا قصد سفر به این کشور را دارید، باید به دنبال یادگیری زبان سوئدی باشید.
سوئدی، یک زبان اسکاندیناویایی محسوب می‌شود که ریشة آن مانند زبان‌های نروژی و دانمارکی، زبان نورس قدیمی است. این زبان، توسط حدود 10میلیون‌ نفر سوئدی صحبت می‌شود؛ هر چند، جمعیت زیادی از فنلاندی‌ها نیز به زبان سوئدی صحبت می‌کنند. اگر برنامة سفر به سوئد دارید یا علاقه‌مند به یادگیری این زبان هستید، بهتر است هرچه‌زودتر آموزش الفبای زبان سوئدی را شروع کنید.
معرفی بهترین نرم افزارهای آموزش زبان سوئدی به همراه سه اپلیکیشن موبایل که به یادگیری زبان سوئدی کمک شایانی می‌کنند.

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی تلفنی 8 صبح تا 8 عصر :