logo-header-felarise

زبان اسپانیایی

بخـــوان، یاد بگیــر و منتشــر کن!

استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی یکی از جدیدترین و کم هزینه‌ترین راه‌های یادگیری زبان اسپانیایی است که باعث می‌شود یادگیری زبان، بیشتر شبیه به بازی و سرگرمی شود و از حالت کسالت‌آور و یکنواختی به هنگام یادگیری خارج شوید و از آموزش‌ها لذت ببرید. استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش زبان اسپانیایی در کنار آموزش‌های کلاسی، یادگیری شما را دو چندان می‌کند.
زبان اسپانیایی یکی از دسته زبان های هند و اروپایی است که پس از فروپاشی امپراتوری روم غربی از چندین گویش لاتین عامیانه در ایبری شکل گرفت. اسپانیایی به عنوان یکی از زبان های رسمی در دنیا، دومین زبان مادری است که در جهان بیشتر صحبت می شود و یکی از مهم ترین زبان های رسمی سازمان ملل است که در کشورهای قاره آمریکا، اتحادیه اروپا و آفریقا و دیگر سازمان های بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد.
سریع‌ترین راه برای یادگیری زبان اسپانیایی، دانستن نحوۀ تلفظ صحیح حروف است؛ پس باید بدانید که هر حرف، واقعاً چه صدایی دارد. الفبای زبان اسپانیایی یاabecedario ، به طور رسمی شامل تمام 26 حرف الفبای انگلیسی، به علاوه حرف ñ’ ‘ است که نقشی کلیدی در تلفظ بسیاری از کلمات اسپانیایی ایفا می‌کند.
امروزه با گسترش زبان اسپانیایی و افزایش جمعیت اسپانیایی زبانان در سراسر دنیا، بسیاری از افراد سعی در یادگیری این زبان پرکاربرد دارند. اگر شما هم می‌خواهید زبان اسپانیایی را سریع‌تر و دقیق‌تر مطالعه کنید، بهتر است برنامه ریزی جامعی برای خود داشته باشید و از روش‌های متنوعی برای تقویت مهارت‌های Speaking, Listening, Writing, Reading استفاده کنید. روش‌های زیادی برای تقویت مهارت‌های زبان اسپانیایی وجود دارد که بسته به افراد، می تواند متفاوت باشد.
همۀ ما برای این که بتوانیم زبان‌های جدید را آسان‌تر بیاموزیم، تلاش می‌کنیم تا شباهت‌های بین زبان‌ها را پیدا کنیم. برای افرادی که قصد آموختن زبان اسپانیایی را دارند، شباهت آن به زبان پرتغالی کاملاً هویدا است. زبان اسپانیایی و پرتغالی، دو زبان بسیار شبیه به هم هستند؛ تا آن‌جا که به «زبان‌های خواهر» یا Sister Languages شهرت دارند.
انتخاب بهترین کتاب‌های آموزش زبان اسپانیایی اولین و مهم‌ترین گام برای شروع یادگیری این زبان پرمخاطب است. اما بهتر است قبل از انتخاب منابع زبان اسپانیایی تعیین سطح شوید تا بتوانید بهترین کتاب مناسب خود را برای یادگیری این زبان انتخاب نمایید. در این مقاله بهترین منابع یادگیری زبان اسپانیایی را به شما معرفی می‌کنیم.
زبان اسپانیایی را در آکادمی فلارایز بصورت کاملا آنلاین و مکالمه محور با استفاده از اساتید مجرب در انواع دوره های فشرده، خصوصی و گروهی فرابگیرید.
یکی از روش‌های یادگیری زبان اسپانیایی تماشای فیلم و سریال‌های اسپانیایی است که برای زبان آموزان سطوح متوسط و پیشرفته توصیه می‌شود. اما هر فیلم و سریالی برای تقویت زبان اسپانیایی مناسب نیست و بهتر است از فیلم‌هایی شروع کنید که موضوع معمول‌تر و عمومی‌تری دارند، لحن و صحبت روانی دارند و درک موضوع آن‌ها زیاد دشوار نباشد.
اگر مدتی پیش شروع به یادگیری این زبان کرده‌ و اکنون قصد دارید در دانشگاهی در پرو، اکوادور، بولیوی یا اسپانیا تحصیل کنید، باید به دنبال گذراندن آزمون‌های بین‌المللی زبان اسپانیایی باشید.
آیا یادگیری زبان اسپانیایی سخت است؟ چندین عامل شخصی وجود دارند که میزان سختی یا آسانی زبان اسپانیایی را تا حدی برای شما مشخص می کنند.
آزمون زبان اسپانیایی DELE یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان در سراسر دنیا محسوب می‌شود. در صورتی که متقاضی کار، تحصیل و اقامت در اسپانیا یا سایر کشورهای اسپانیایی‌زبان هستید، باید به زبان اسپانیایی تسلط داشته باشید و با کسب مدرک آزمون دله، این مسئله را ثابت کنید. برای آشنایی کامل با مراحل شرکت در آزمون دله زبان اسپانیایی و اخذ دیپلم آن، حتما تا انتهای این مقاله همراه فلارایز باشید.

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی تلفنی 8 صبح تا 8 عصر :