logo-header-felarise

زبان کره ای

بخـــوان، یاد بگیــر و منتشــر کن!

روش‌های نوین زیادی در عصر حاضر برای یادگیری زبان کره‌ای طراحی شده است. شما با آگاهی از آن‌ها می‌توانید به راحتی این زبان پرکاربرد را یاد بگیرید. فقط کافی است اراده قوی برای شروع یادگیری داشته باشید. در ادامه درباره چند مورد از بهترین روش‌های یادگیری زبان کره‌ای در خانه و بصورت خودآموز صحبت می‌کنیم.
زبان کره‌ای یک زبان چالش برانگیز برای اکثر زبان‌‌آموزان است زیرا این زبان الفبای متفاوتی با زبان فارسی و لاتین دارد و حاوی صداهایی است که در فارسی و حتی انگلیسی نیز شنیده نمی‌شوند. با این حال با استفاده از منابع مختلف، شرکت در انواع کلاس‌ها و تمرین مستمر، می‌توان به راحتی به زبان کره‌ای صحبت کرد.
شگفت‌زده خواهید شد وقتی با فواید یادگیری زبان کره‌ای آشنا شوید و بدانید که این زبان چگونه می‌تواند زندگی حرفه‌ای و تحصیلی شما را متحول کند! وقتی درباره مزایای آموختن زبان کره‌ای صحبت می‌شود، منظورمان چیزی فراتر از ارتباط روزانه و لذت‌بردن از شیرینی و آهنگ زبان کره‌ای است.
در واقع مدرک TOPIK زبان کره‌ ای، شانس افراد را برای گرفتن بورسیه و اخذ پذیرش از دانشگاه‌های مختلف کره افزایش می‌دهد؛ بنابراین مدرک تاپیک برای کسانی که قصد کار یا تحصیل در کره را دارند یک امتیاز اساسی محسوب می‌شود. این مدرک، برای درخواست اقامت دائم یا ویزای ازدواج در کره نیز ضروری است. در این مطلب همراه ما باشید، تا دربارة جزئیات این آزمون بیشتر بخوانیم.
در سال‌های اخیر، فیلم‌های کره‌ای محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند و برخی از آن‌ها حتی شهرت جهانی هم دارند. این موج محبوبیت‌ شخصیت‌های فیلم‌های کره‌ای، یک دلیل کافی برای افزایش زبان‌آموزان کره‌‌ای است. اگر یک زبان‌آموز جدی در زمینه زبان کره‌ای هستید، ما به شما توصیه می‌کنیم که در کنار تمام منابع در دسترس، از بهترین فیلم‌ها برای یادگیری زبان کره‌ای هم استفاده کنید.
زمانی که شروع به یادگیری زبان کره‌ای می‌کنید، اعداد نیز بخش مهمی در مکالمات روزمره شما خواهند بود. اعداد، در هر جایی مانند گفتن آدرس، منوی رستوران، خرید، پول، بلیط و… کاربرد دارند؛ بنابراین، به‌عنوان یک زبان‌آموز نمی‌توانید اهمیت اعداد در زبان کره‌ای را در مسیر یادگیری، دست‌کم بگیرید.
زبان کره ای را در آکادمی فلارایز بصورت کاملا آنلاین و مکالمه محور با استفاده از اساتید مجرب در انواع دوره های فشرده، خصوصی و گروهی فرابگیرید.
کره‌ای، زبان رسمی کشور کره جنوبی است و الفبای آن با نام هانگول 한글 (سیستم نوشتاری رسمی کره جنوبی) شناخته می‌شود. در کره شمالی نیز از سیستم نوشتاری مشابهی استفاده می‌شود که Joseongeul (조선글) نام دارد.
در حال حاضر، کره جنوبی یکی کشورهای فعال در زمینه اقتصادی و همچنین مقصد خوبی برای گردشگری است. از این رو، افراد زیادی علاقه‌مند به یادگیری زبان کره‌ای برای برقراری ارتباط با مردم این کشور و حتی دیدن فیلم‌های معروف به زبان کره‌ای هستند.

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی تلفنی 8 صبح تا 8 عصر :