logo-header-felarise

وبلاگ

بخـــوان، یاد بگیــر و منتشــر کن!

در این مقاله می‌توانید لیست رنگ‌ها به زبان هلندی و همچنین تلفظ آن‌ها را ببینید و یاد بگیرید. دوره‌های آموزش زبان هلندی در آکادمی فلارایز
می‌توانید در این مقاله از آکادمی فلارایز لیست ماه‌های سال به زبان هلندی به همراه تلفظ صوتی آن‌ها را بشنوید و یاد بگیرید.
شما می‌توانید روزهای هفته به زبان هلندی را به همراه تلفظ صوتی آن‌ها در این مقاله از آکادمی فلارایز بخوانید و یاد بگیرید.
در این مقاله از آکادمی فلارایز می‌توانید لیست حروف الفبای زبان هلندی به همراه تلفظ صوتی آن‌ها را ببینید، گوش دهید و یاد بگیرید.
اگر قصد سفر به ایتالیا را دارید، روش‌های مختلفی برای یادگیری زبان این کشور پیش روی شما قرار دارند. یکی از بهترین و در دسترس‌ترین روش‌ها، استفاده از اپلیکیشن‌های یادگیری زبان ایتالیایی است. این مطلب به شما در انتخاب یک اپلیکیشن مناسب برای یادگیری این زبان زیبا کمک می‌کند.
اگر قصد سفر به ترکیه را دارید یا می‌خواهید با دوستان ترک‌زبان خود صحبت کنید، برای شروع باید عبارات ساده و رایج ترکی را یاد بگیرید. با کمی تمرین و یادگیری اصطلاحات کاربردی ترکی استانبولی، می‌توانید اولین مکالمات خود به این زبان را شروع کنید.
معرفی بهترین نرم افزارهای آموزش زبان سوئدی به همراه سه اپلیکیشن موبایل که به یادگیری زبان سوئدی کمک شایانی می‌کنند.
زبان زیبای فارسی همواره مورد توجه افراد زیادی در سرتاسر دنیا بوده است. زبان فارسی یک زبان کلاسیک و باستانی است که در کشورهای ایران، افغانستان و تاجیکستان با آن صحبت می‌شود. بسیاری از افراد به خواندن، درک اشعار و متون ادبی پربار زبان فارسی علاقه‌مند هستند و برخی دیگر نیز ایران را به عنوان کشور محل تحصیل، تفریح یا تجارت انتخاب می‌کنند.
زبان آلمانی، یکی از زبان‌های اصلی جهان بوده و تاریخچه‌ای غنی دارد. این زبان در برخی از کشورها مانند آلمان، اتریش و سوئیس، یک زبان رسمی است. بنابراین اگر قصد دارید که به این کشورها مهاجرت کنید، لازم است تا جملات پرکاربرد زبان آلمانی را یاد گرفته و به این زبان تسلط داشته باشید.
کتاب‌های نیو هدوی (New Headway) یکی از پرفروشترین کتابهای آموزش زبان انگلیسی در جهان است. این مجموعه کتاب دارای یک برنامهٔ درسی متعادل با ترکیبی از گرامر، تمرینات متنوع، لغات و چهار مهارت اصلی یکپارچهٔ زبانی است. سطح کتاب New Headway با تمرکز بر گرامر و لهجهٔ بریتیش از هر شش سطح مبتدی تا پیشرفته پشتیبانی می کند.
آزمون زبان اسپانیایی DELE یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان در سراسر دنیا محسوب می‌شود. در صورتی که متقاضی کار، تحصیل و اقامت در اسپانیا یا سایر کشورهای اسپانیایی‌زبان هستید، باید به زبان اسپانیایی تسلط داشته باشید و با کسب مدرک آزمون دله، این مسئله را ثابت کنید. برای آشنایی کامل با مراحل شرکت در آزمون دله زبان اسپانیایی و اخذ دیپلم آن، حتما تا انتهای این مقاله همراه فلارایز باشید.
آیا یادگیری زبان اسپانیایی سخت است؟ چندین عامل شخصی وجود دارند که میزان سختی یا آسانی زبان اسپانیایی را تا حدی برای شما مشخص می کنند.
در این مقاله، ما ۸ مورد از بهترین اپلیکیشن‌ها را برای یادگیری زبان فرانسه به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید برنامه مناسب خود را انتخاب کنید. این برنامه‌ها و نرم‌افزارها، زبان فرانسه را در قالب درس‌ها، دوره‌ها، ویدیوها، فایل‌‌های صوتی، داستان و غیره، به شما آموزش می‌دهند.
خیلی‌ها علاقه دارند تا بصورت خودآموز زبان انگلیسی را یاد بگیرند. برای این روش یادگیری زبان انگلیسی، منابع متفاوتی تهیه شده است و ما در این مقاله سعی داریم تا بهترین کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی بصورت خودآموز را به شما معرفی کنیم
آیا تا بحال هنگام صحبت با زبان انگلیسی، اشتباه کرده اید؟ حتی بعد از سال ها تحصیل در رشته زبان انگلیسی هم ممکن است خطا و اشتباهاتی در گرامر و مکالمه و دیگر مهارت ها داشته باشید. برای رفع اشتباهات در زبان انگلیسی بهترین روش تمرین و مطالعه زیاد است. سعی کنید با خواندن این پست شروع کنید تا متوجه شوید کدام اشتباهات متداول از سمت شما صورت می گیرد.

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی تلفنی 8 صبح تا 8 عصر :