logo-header-felarise

دسته بندی

آموزشگاه زبان ژاپنی بصورت آنلاین و مکالمه محور

یادگیری اصول اولیه و مکالمه زبان ژاپنی، برای کسانی که به سفر به ژاپن یا تحصیل و تجارت در این کشور علاقه‌مند هستند، ضروری است. ژاپنی یک زبان منزوی (با هیچ زبان دیگری مرتبط نیست) بوده و یکی از زبان‌های اصلی جهان با بیش از 127 میلیون گویش‌ور است.

این زبان در سراسر مجمع الجزایر ژاپن به رسمیت شناخته می‌شود. تقریبا هیچ کشوری به جز ژاپن، از زبان ژاپنی به عنوان زبان اول یا دوم استفاده نمی‌کند. اما آشنایی با این زبان، شانس شما را برای پیدا کردن کار در بسیاری از شرکت‌های معروف، تجارت گسترده با ژاپن و تحصیل و زندگی در این کشور بالا می‌برد. از این رو شرکت‌ در یک کلاس زبان ژاپنی به شما در راه رسیدن به این اهداف کمک خواهد کرد.

آموزشگاه زبان ژاپنی فلارایز بصورت آنلاین

شاید در ابتدا یادگیری زبان ژاپنی به دلیل نوع نوشتار آن سخت به نظر برسد، اما این زبان گرامر نسبتا ساده‌ای داشته و جنسیت و جمع و مفرد نیز در آن وجود ندارد. همچنین قوانین صرف افعال و صفت در آن، ساده و تقریباً بدون استثناء است. از طرفی در مقایسه با سایر زبان‌ها، ژاپنی صداهای نسبتا کمی دارد و تلفظ در آن خیلی مشکل نیست. بدین ترتیب یادگیری این زبان آنچنان هم که فکر می‌کنید سخت نخواهد بود.

بزرگترین مشکل این زبان، انواع لهجه‌های آن است که در کلاس‌های زبان ژاپنی، تا حدودی با آن آشنا می‌شوید. با این حال فلارایز، بهترین آموزشگاه زبان ژاپنی در تهران، تمام این نکات را با بهترین شیوه به زبان‌آموزان به صورت آنلاین و حتی حضوری آموزش می‌دهد. 

ویژگی‌های آموزشگاه زبان ژاپنی فلارایز

آموزشگاه‌های کمی زبان ژاپنی را به شیوه‌ای اصولی و مناسب آموزش می‌دهند. آکادمی فلارایز یکی از بهترین آموزشگاه‌های آموزش زبان ژاپنی در اصفهان و سایر شهرها است که این زبان را نه فقط به صورت حضوری، بلکه به شکل آنلاین و از راه دور نیز آموزش می‌دهد.

در ابتدای شروع دوره‌های زبان ژاپنی فلارایز، نیازی به داشتن توانایی قبلی در زبان ژاپنی نیست و همه چیز از صفر تا صد به طور کامل و جامع یاد داده می‌شود. کلاس زبان ژاپنی فلارایز، متناسب با اهداف و برنامه‌های زبان‌آموزان، کلاس‌ها و دوره‌های مختلفی ارائه می‌دهد. در این دوره‌ها زبان‌آموز به شکلی کاملا علمی و تخصصی، مکالمات ساده تا پیشرفته و سایر مهارت‌های زبان ژاپنی را یاد می‌‌گیرد. برنامه‌های آموزشی فلارایز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که زبان‌‌آموزان را قادر می‌سازند تا در زمانی مناسب، به مهارت کافی برای ادامه تحصیل، زندگی در ژاپن یا برقراری ارتباط‌های کاری با ژاپنی‌زبان‌ها‌ برسند. 

آکادمی فلارایز، تمرکز بیشتری بر بهبود مهارت صحبت کردن دارد. این دوره‌ها برای کسانی که مایل به بهبود سطح مکالمه به زبان ژاپنی هستند، سازماندهی شده‌اند. استفاده از تجربه استادان مجرب که تمام نکات ضروری را در طول یادگیری به زبان‌آموز آموزش می‌دهند و همچنین مشاوره‌های رایگان و پشتیبانی 24 ساعته، از دیگر مزایای آموزشگاه زبان ژاپنی فلارایز به شمار می‌آیند.  

انواع کلاس‌های آنلاین زبان ژاپنی در فلارایز

اگر در مسیر خود برای یادگیری زبان ژاپنی با مشکلاتی مواجه هستید، شرکت در آموزشگاه فلارایز در نمایندگی تبریز یا سایر شهرها ایده خوبی خواهد بود. فلارایز کارآمدترین منابع و بهترین تیم آموزشی متشکل از استادان برجسته و مشاوران خبره را برای هر چه بهتر برگزار شدن کلاس‌‌های زبان ژاپنی به کار می‌گیرد.

در این آموزشگاه، انواع دوره‌ها برای تمام افراد با شرایط خاص، به صورت آنلاین برگزار می‌شود. دوره‌های زبان ژاپنی فلارایز به صورت خصوصی، فشرده و گروهی تشکیل می‌شوند. دوره آنلاین آموزش زبان ژاپنی به‌صورت خصوصی، مخصوص افرادی است که هدف ویژه‌ای داشته و قصد دارند تا در مدت زمانی خاص، به درک بالایی از زبان ژاپنی برسند.

معمولا نحوه برگزاری کلاس‌های خصوصی زبان ژاپنی، منابع و ساعت آن توسط معلم و زبان‌آموز، به صورت اختصاصی برنامه‌ریزی می‌شود.  در کلاس فشرده فلارایز شیراز یا شهرهای دیگر، زبان‌آموز در مدت کوتاهی به زبان ژاپنی مسلط شده و به سطح مورد نظر می‌رسد. زمان این کلاس‌ها در طول هفته، بیشتر از کلاس‌های معمولی است تا زبان‌آموز سریع‌تر به سطح آزمون‌های زبان ژاپنی یا اهداف دیگر برسد.

در کلاس‌های آنلاین و گروهی زبان ژاپنی فلارایز، چندین زبان‌آموز شرکت می‌کنند. این به منزله افت کیفیت آموزش نیست، اما اساسا فرآیند به نتیجه رسیدن بیشتر طول خواهد کشید. این کلاس‌ها مطابق چارت آموزشگاه و به صورت آنلاین، برای تمام زبان‌آموزان از سراسر دنیا برگزار می‌شوند.

japanese-language-school-background

مزایای کلاس زبان ژاپنی بصورت آنلاین 

به لطف اینترنت و دستگاه‌های دیجیتالی مانند گوشی و لپ‌تاپ، نه تنها می‌توانید بهترین آموزشگاه زبان ژاپنی را در نزدیکی خود پیدا کنید بلکه می‌توانید از دوره‌های آنلاین آکادمی فلارایز نیز برای ارتقاء سطح زبان خود بهره ببرید. 

با شرکت در یک دوره آموزشی آنلاین زبان ژاپنی، دیگر نیازی نیست برای یافتن یک معلم باتجربه، مسافتی طولانی را طی کنید. بدین ترتیب به راحتی می‌توانید بدون ترک خانه یا محل کار خود، سر کلاس درس حاضر شوید.

سیستم آموزشی آنلاین زبان ژاپنی در فلارایز مشهد به گونه‌ای است که می‌توانید بدون قطعی ارتباط و مشکلات صدا و تصویر، به راحتی از محتوای کلاس استفاده کنید. پلتفرم اختصاصی فلارایز این ارتباط سریع و آسان را بر قرار می‌کند. 

در کلاس زبان ژاپنی به صورت آنلاین، زبان‌آموز می‌تواند حضوری فعال داشته و با معلم و سایر زبان‌آموزان نیز صحبت کند. بدین ترتیب، فقط شنونده نخواهد بود. مواردی همچون تمرینات متعدد برای تلفظ زبان ژاپنی، صحبت در مورد موضوعات مختلف و بازخورد گرفتن از معلم، به پیشرفت هر چه بیشتر زبان‌آموز در کلاس‌های آنلاین کمک زیادی می‌کنند.

مهم نیست در چه سنی هستید، چه سطحی دارید یا در کجای دنیا زندگی می‌کنید، می‌توانید به کلاس آنلاین زبان ژاپنی فلارایز و معلم‌های حرفه‌ای آن به راحتی دسترسی داشته باشید. 

منابع و کتاب‌های مورد استفاده در آموزشگاه زبان ژاپنی فلارایز

انتخاب یک منبع آموزشی خوب، پایبندی به آن و انجام منظم تمرینات کلاسی زبان ژاپنی فلارایز، تاثیر فوق‌‌العاده‌ای در پیشرفت زبان‌آموز دارد. تیم تحقیقاتی فلارایز برای یادگیری زبان ژاپنی، کتاب‌هایی درسی را انتخاب می‌کند که تمام جنبه‌های زبان ژاپنی یعنی ساختارهای گرامر، واژگان، تلفظ و مهارت لیسنینگ و رایتینگ را به طور کامل پوشش دهند.

علاوه بر کتاب‌های اصلی درسی، از پادکست‌ها، انواع فیلم‌ها یا دیکشنری‌ها نیز برای درک هر چه بهتر زبان ژاپنی و تقویت مهارت‌های 4 گانه این زبان استفاده می‌شود.

نقش آموزشگاه در یادگیری زبان ژاپنی 

اگر تازه شروع به یادگیری زبان ژاپنی کرده‌اید، دقیقا نمی‌دانید از کجا شروع کنید و چگونه به این زبان مسلط شوید، باید در یک کلاس آنلاین زبان ژاپنی حاضر شوید. از طرفی هنگامی که در مسیر یادگیری متوجه شدید همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود و دلسرد شده‌اید، آموزشگاه زبان ژاپنی فلارایز با برنامه‌ریزی دقیق، تصوری کلی از آینده به شما ارائه کرده و در کل کلاس‌ها و دوره‌ها در کنارتان خواهد بود.

حتی اگر یک معلم زبان ژاپنی خوب در شهر شما در دسترس نباشد نیز با وجود کلاس‌های آنلاین فلارایز، می‌توانید به بهترین معلم‌ها و منابع آموزشی دسترسی داشته باشید.

بهترین آموزشگاه زبان ژاپنی چه ویژگی‌هایی دارد؟

در یک آموزشگاه سطح بالای زبان ژاپنی در تهران، مطالب زیادی درباره گرامر و لغات یاد خواهید گرفت. اما مهم‌تر از آن، نحوه استفاده از زبان در دنیای واقعی است که به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی بر مهارت‌های زبانی مسلط شوید.

در کلاس زبان ژاپنی آنلاین فلارایز فرقی نمی‌کند که کجا زندگی می‌کنید؛ به هر حال قادر خواهید بود این زبان را به صورت صحیح و اصولی یاد بگیرید. در زمان ثبت‌نام در کلاس‌های آموزشگاه فلارایز، یک مصاحبه انفرادی با مشاور برای تعیین سطح و نیازهای آموزشی شما تشکیل شده و بهترین کلاس، دوره و معلم به شما معرفی می‌شود.  

علاوه بر مصاحبه‌های معمول، می‌توانید در هر زمانی که به مشاوره و پشتیبانی نیاز داشتید، از خدمات آموزشگاه فلارایز در این زمینه استفاده کنید. آموزشگاه زبان ژاپنی فلارایز با همکاری بهترین معلم‌ها، تمام تلاش خود را برای حمایت از زبان‌آموزان مستعدی که به رسیدن به سطوح بالایی از زبان ژاپنی امیدوار هستند، خواهند کرد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی تلفنی 8 صبح تا 8 عصر :