logo-header-felarise

دسته بندی

آموزشگاه زبان فارسی بصورت آنلاین و مکالمه محور

زبان زیبای فارسی همواره مورد توجه افراد زیادی در سرتاسر دنیا بوده است. زبان فارسی یک زبان کلاسیک و باستانی است که در کشورهای ایران، افغانستان و تاجیکستان با آن صحبت می‌شود. بسیاری از افراد به خواندن، درک اشعار و متون ادبی پربار زبان فارسی علاقه‌مند هستند و برخی دیگر نیز ایران را به عنوان کشور محل تحصیل، تفریح یا تجارت انتخاب می‌کنند.

در این جاست که اهمیت تدریس زبان فارسی در آموزشگاه‌های معتبر بیشتر نمایان می‌شود. آموزشگاه‌های متعددی در ایران و سایر نقاط دنیا، زبان فارسی را به افراد غیر فارسی‌زبان تدریس می‌کنند. آموزشگاه زبان فارسی فلارایز، کلاس‌های مکالمه‌محور و آنلاین فارسی را زیر نظر استادان برجسته برگزار می‌کند.

آموزشگاه زبان فارسی فلارایز بصورت آنلاین

این روزها با وجود گسترش اینترنت، موبایل و لپ‌تاپ، دیگر مسافت، عامل بازدارنده‌ای برای یادگیری یک زبان جدید نیست. افراد از هر کجای دنیا که باشند، می‌توانند به راحتی به بهترین دوره‌های آموزشی زبان فارسی دسترسی داشته باشند.

آموزشگاه زبان فارسی فلارایز در بستر پلتفرم اختصاصی خود، امکان برگزاری انواع دوره‌های آموزشی زبان فارسی را برای افراد مختلف در سرتاسر دنیا فراهم کرده است. کافیست پس از شرکت در آزمون تعیین سطح کلاس زبان فارسی، با مشاوره‌های قوی مناسب‌ترین کلاس را برای سطح و سن خود را پیدا کرده و در آن ثبت‌نام کنید.

ویژگی‌های آموزشگاه زبان فارسی فلارایز

آموزشگاه فلارایز، دورهای مختلف زبان فارسی را به صورت حضوری و آنلاین، متناسب با سطح افراد داوطلب برگزار می‌کند. نقش استاد و معلم خوب در یادگیری بهتر و سرعت پیشرفت، غیر قابل چشم پوشی است. 

از این رو مجموعه فلارایز برای انتخاب استادان خود، بیشترین وسواس و دقت را دارد؛ به طوری که استادان زبان فارسی در این آموزشگاه از سطح علمی بالایی برخوردارند. آکادمی زبان فارسی فلارایز فقط برای برگزاری کلاس‌ها و انتخاب منابع و اساتید برنامه‌ریزی ندارد، بلکه با  امکاناتی مانند مشاوره رایگان و 24 ساعته، زبان‌آموز را راهنمایی و پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر کلاس‌های حضوری در برخی شهرها، کلاس‌های آنلاین نیز برای فارسی‌دوستانی که در خارج از مرزهای ایران هستند نیز در دسترس است. در این مجموعه آموزشی، سعی شده است که کیفیت کلاس‌ زبان فارسی آنلاین همانند کلاس‌های حضوری بالا باشد و زبان‌آموز بتواند نقش پررنگی در کلاس داشته و به راحتی با معلم و سایر دانشجویان، ارتباط برقرار کند.

انواع کلاس‌های آنلاین زبان فارسی در فلارایز

آموزشگاه فلارایز در جهت آموزش زبان فارسی و ترویج آن میان علاقه‌مندان سایر کشورها و آشنایی آن‌ها با منابع غنی زبان فارسی، فرهنگ و تمدن ایرانی،  اقدام به برگزاری انواع کلاس‌های زبان فارسی به صورت آنلاین و حضوری در برخی شهرهای ایران مانند شیراز کرده است. 

انواع دوره‌های آموزشی زبان فارسی برای رده‌های سنی مختف از کودکان تا بزرگسالان، در سطوح مختلف در این آکادمی برگزار می‌شود:

  • پایه
  • ابتدایی
  • پیش متوسط
  • متوسط
  • متوسط روبه بالا
  • پیشرفته

بعد از تعیین سطح دقیق، زبان‌آموز برای شروع دوره مناسب خود توسط مشاوران و اساتید راهنمایی می‌شود تا به بهترین کلاس، معلم و منابع آموزشی متصل شده و بیشترین بهره را از آن‌ها ببرد.

مزایای کلاس زبان فارسی بصورت آنلاین

دوره آنلاین آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان، به علاقه‌مندان زبان شیرین فارسی در هر جای دنیا این فرصت را می‌دهند تا در بهترین شرایط، زبان فارسی را آموخته، بتوانند با آن مکالمه کنند و حتی متون ادبی فارسی را بخوانند و لذت ببرند.

این آموزشگاه زبان فارسی، کلاس‌های خود را به صورت حضوری و آنلاین در تهران و سایر شهرها برگزار می‌کند. ویژگی‌های خاص فلارایز، آن را از دیگر کلاس‌ها متمایز کرده است. مهمترین نکته برای کلاس‌های آنلاین، برگزاری کلاس بدون قطعی و ارتباط با بالاترین کیفیت صدا و تصویر است.

اولین وجه تمایز فلارایز که به عنوان بهترین آموزشگاه زبان فارسی شناخته می‌شود، پلتفرم اختصاصی این آموزشگاه است. کلاس‌های زبان فارسی فلارایز، در این پلتفرم و بدون کوچکترین مشکلی برگزار شده و بالاترین کیفیت را برای برگزاری کلاس‌های آنلاین ارائه می‌دهد. در نتیجه، وقت زبان‌آموز گرفته نشده و انگیزه او برای ادامه کلاس‌ها در سطوح بالاتر کم نخواهد شد.

برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین، به زبان آموز این امکان را می‌دهد که کلاس خود را در زمان‌های دلخواه (البته هماهنگ با برنامه آموزشی آموزشگاه) انتخاب کرده و هر زمان که خواستند، از هر مکانی (خانه یا محل کار)، وارد کلاس شده و از برنامه آموزشی آن بهره‌مند شوند.

منابع و کتاب‌های مورد استفاده در آموزشگاه زبان فارسی فلارایز

بهترین آموزشگاه زبان فارسی باید منابع شناخته شده و به روز زبان فارسی را در اختیار زبان‌آموز قرار دهد. کتاب‌‌های آموزشی متعددی توسط انتشارات‌های مختلف با هدف آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان در چهارچوب‌های مختلف با موضوعات متنوع چاپ و منتشر شده است. آموزشگاه زبان فلارایز از بهترین منابع برای آموزش زبان فارسی در شهرهایی همچون تبریز بهره می‌گیرد.

منابعی مانند کتاب داستان، پادکست و فیلم‌ها نیز در کنار کتاب‌ها، آموزش را لطیف‌تر و پرشورتر می‌کنند و از این طریق زبان‌آموز بیشتر ترغیب به یادگیری می‌شود. همچنین پادکست و فیلم علاوه بر افزایش دایره واژگان، اصطلاحات رایج و ضرب‌المثل‌ها، مهارت شنیداری و گفتاری زبان آموز را نیز تقویت کرده و او را با نحوه تلفظ درست کلمات به صورت محاوره‌ای و در مکالمات روزانه آشنا می‌کند.

نقش آموزشگاه در یادگیری زبان فارسی

یادگیری یک زبان جدید، نیاز به فیدبک گرفتن از معلم و حتی همکلاسی‌ها دارد. بنابراین تمام استادان زبان توصیه می‌کنند که برای شروع یادگیری زبان فارسی، حتما در یک کلاس‌ زبان فارسی قوی با برنامه‌های متنوع شرکت کنید تا با فضای زبان جدید و اصطلاحات آن، به صورت طبیعی و بهتر آشنا شوید.

هر چه آموزشگاه در انتخاب منابع آموزشی، برنامه‌ریزی دقیق، مشاوره‌، پشتیبانی و انتخاب استادان دقت بیشتری داشته باشد، خروجی آموزشی بهتری نیز خواهد داشت. آکادمی فلارایز از صفر تا صد یادگیری زبان فارسی، همراه زبان‌آموز است تا با یادگیری عمیق‌تر زبان فارسی، بتواند علاوه بر زندگی و تحصیل در ایران، در آزمون سنجش استاندارهای مهارت‌های فارسی یا به اختصار «سامفا» نیز قبول شود.

بهترین آموزشگاه زبان فارسی چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک آموزشگاه زبان فارسی با به وجود آوردن محیطی فعال و پویا، مسیر یادگیری زبان را برای افراد علاقه‌مند آسان‌تر می‌کند. در نظر گرفتن کلاس‌های آنلاین برای تمام زبان‌آموزانی که در خارج از ایران زندگی می‌کنند، فضایی فراهم می‌کند تا زبان فارسی، در خارج از مرزهای این کشور نیز رواج داشته باشد.

آموزشگاه زبان فارسی فلارایز، علاوه بر آموزش دقیق تمام نکات مخصوص هر سطح، به صورت دوره‌ای آزمون‌های ارزشیابی میان‌ ترم و پایان ترم نیز برگزار می‌کند تا زبان آموز بهتر با سطح زبان خود آشنا شود و نقاط ضعف و قوت خود را بشناسد.
آموزش صحیح، همکاری کردن زبان‌آموز برای انجام تکالیف، فعالیت مداوم در کلاس و همچنین برنامه‌های متنوع آموزشی و کمک‌آموزشی، در نهایت منجر به اخذ نمره عالی در پایان هر ترم می‌شود که باعث انگیزه گرفتن و تشویق زبان‌آموز برای ادامه مسیر یادگیری خواهد شد. آموزشگاه فلارایز در تمام شهرها، سعی دارد تا بهترین امکانات را برای آموزش زبان فارسی با کمترین هزینه‌ها را در اختیار زبان‌آموزان غیر فارسی‌زبان قرار دهد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی تلفنی 8 صبح تا 8 عصر :