logo-header-felarise

دسته بندی

آموزشگاه زبان کره‌ای به‌صورت آنلاین و مکالمه محور

امروزه، فرهنگ آسیای شرقی برای بسیاری از ما ایرانیان، جذابیت خاصی پیدا کرده است، از فیلم‌ها و سریال‌ها گرفته، تا آشپزی و موسیقی و حتی مد آسیای شرقی. در این بین کره یکی از کشورهایی‌ست که حسابی دل ایرانی‌ها را برده و افراد زیادی به یادگیری زبان کره‌ای و سردرآوردن از فرهنگ افسانه‌ای کره‌ای‌ها مشتاق کرده است. 
بدون شک، آشنایی هر چه بیشتر با فرهنگ این کشور، با یادگیری زبان آن میسر خواهد شد. اولین راه یادگیری این زبان نیز شرکت در کلاس زبان کره‌ای است. ولی خب انتخاب یک کلاس زبان و آموزشگاه خوب، اهمیت فراوان دارد. همین‌جاست که پای آموزشگاه زبان فلارایز، به‌عنوان بهترین آموزشگاه زبان کره‌ای، به بحث باز می‌شود.

چرا زبان کره‌ای مهم است؟

اینکه چرا زبان کره‌ای مهم است، برای هر کس جواب متفاوتی دارد. هر زبان‌آموز، بسته به هدفی که دارد در آموزشگاه زبان کره‌ای ثبت‌نام می‌کند. اما خب برخی از دلایل، در بین تمامی افراد مشترک هستند. از جمله این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

1. راه ارتباط با فرهنگ این کشور است
همان‌طور که در مقدمه گفتیم، فرهنگ کشور کره تأثیر بسیاری بر جامعه ایرانی و به‌خصوص در بین جوانان گذاشته است. آشنایی با زبان این کشور، مصداق آشنایی با فرهنگ آن است که جذابیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد. 

2. لازمه زندگی در این کشور است
برای زندگی راحت و بی‌دغدغه در هر کشور خارجی، باید زبان آن کشور را یاد بگیرید. اگر قصد دارید روزی در کره زندگی و یا تحصیل کنید، باید از همین‌الان به‌دنبال یادگیری و پیداکردن کلاس زبان کره‌ای باشید.

3. راهی است برای گسترش تجارت
در سال‌های اخیر، تجارت و دادوستد با کشورهای شرق آسیا، بسیار افزایش پیدا کرده است. اقتصاد آزاد کره نیز همیشه یکی از مقاصد محبوب برای تجار و سرمایه‌گذاران بوده است. بدون شک یادگیری زبان این کشور، در گسترش تجارت شما بی‌تأثیر نخواهد بود.

4. به هوش و حافظه کمک می‌کند
به‌طورکلی، یادگیری یک زبان جدید، فعالیت مغز شما را افزایش می‌دهد و به‌نوعی، ورزش ذهنی‌ست. زبان کره‌ای ازآنجایی‌که تفاوت بسیاری با زبان‌ فارسی و زبان‌های لاتین دارد، می‌تواند چالش خوبی برای ذهن باشد و آن را تقویت کند.

آموزشگاه زبان کره‌ای فلارایز به‌صورت آنلاین

کسانی که به دنبال آموزشگاه زبان کره‌ای در تهران می‌گردند، معمولاً از وضع موجود ناراحت هستند. چرا؟ به دلیل اینکه اولاً زبان کره‌ای، زبانی است که یادگیری آن چالش‌های بسیاری را به همراه دارد و هر استادی از پس تدریس آن بر نمی‌آید. دوم، آن‌که آموزشگاهی که این زبان را تدریس کند و کیفیت لازم را هم داشته باشد، بسیار کم است. نه‌تنها در تهران، بلکه در شیراز، مشهد، تبریز، اصفهان و سایر شهر ها نیز وضع به همین شکل است.
اما آموزشگاه فلارایز، حسابش از بقیه جداست. این مرکز از کیفیتی مثال‌زدنی در تدریس زبان کره‌ای برخوردار است و گزینه‌ای ایده‌آل برای یادگیری این زبان محسوب می‌شود. مهم‌تر از همه این‌که کلاس‌های زبان این آموزشگاه به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و همین موضوع، زبان‌آموزان بسیاری را جذب می‌کند. فلارایز نیاز هرکسی را مطابق با اهدافش برآورده می‌کند و رضایت هر زبان‌آموزی را به بهترین شکل، به‌دست می‌آورد. 

ویژگی‌های آموزشگاه زبان کره‌ای فلارایز

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه زبان کره‌ای هستید، پیش از هر چیز، باید ویژگی‌های آن آموزشگاه را به‌خوبی بررسی کنید. هراندازه که آموزشگاهی نقاط قوت بیشتری داشته باشد، بدون شک در موفقیت شما نیز بی‌تأثیر نخواهد بود. از جمله ویژگی‌های فلارایز، می‌توان این موارد را برشمرد:

1. به‌کارگیری برنامه آموزشی دقیق
با نگاهی به دوره‌های زبان کره‌ای فلارایز، خودتان به‌خوبی متوجه خواهید شد که برنامه‌ریزی برای هر دوره، تا چه اندازه دقیق بوده است. داشتن برنامه آموزشی منسجم و دقیق، یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این آموزشگاه زبان است.

2. استفاده از جدیدترین متدهای آموزشی
بسیاری از آموزشگاه‌های زبان در سطح کشور، همچنان از همان متدهایی استفاده می‌کنند که بیست سال پیش استفاده می‌شد. یکی از باارزش‌ترین نقاط قوت فلارایز آن است که محتوای آموزشی خود را هموار به‌روز نگه می‌دارد و جدیدترین روش‌ها را برای تدریس آن‌ها به زبان‌آموزان خود به‌کار می‌گیرد. 

3. استفاده از اساتید مجرب و حرفه‌ای
نقش اساتید در یادگیری زبان کره‌ای بسیار مهم است. آموزشگاه زبان کره‌ای خوب، همواره بهترین اساتید را به کار می‌گیرد. در فلارایز نیز تنها اساتید مجرب و حرفه‌ای  استفاده می‌شود تا زبان‌آموز، زبان کره‌ای را به بهترین شکل یاد بگیرد.

4. برگزاری کلاس روی پلتفرم اختصاصی
فلارایز برای برگزاری کلاس زبان کره‌ای به‌صورت آنلاین، از پلتفرم اختصاصی خودش استفاده می‌کند و بدون شک این موضوع، از جمله مهم‌ترین نقاط قوت آموزشگاه مذکور است. این پلتفرم، سهولت استفاده را برای زبان‌آموز به ارمغان آورده است.

5. پشتیبانی قوی و پیگیر
برگزاری جلساتی به نام جلسه پشتیبانی در هر هفته، زبان‌آموز را قادر می‌سازد تا مشکلات خود را به آسان‌ترین شکل ممکن پیگیری کنند. به‌علاوه فرصت ابراز انتقادات و پیشنهادها هم فراهم است و کارشناسان آموزشی، همه را با جان‌ودل گوش می‌کنند.

انواع کلاس‌های آنلاین زبان کره‌ای در فلارایز

لازمه یادگیری مؤثر و پرثمر یک زبان خارجی، آن است که در کلاسی‌ مطابق با اهداف خود شرکت کنید. از خوبی‌های آموزشگاه زبان کره‌ای فلارایز آن است که قبل از ثبت‌نام و برگزاری هر ترم، جلساتی همراه با کارشناسان آموزشی برگزار می‌شود تا زبان‌آموز بتواند بهترین کلاس را مطابق با نیازهای خودش پیدا کند.
دوره‌ها و کلاس آموزش زبان کره‌ای در فلارایز، به شیوه‌های مختلفی برگزار می‌شود. دوره‌ها شامل دوره‌های عمومی و خصوصی و فشرده هستند. به‌علاوه، هر دوره برای هر سن متفاوت است؛ خردسالان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، هر یک کلاس جداگانه‌ای خواهند داشت تا آموزش بهتر و باکیفیت‌تری را تجربه کنند.

مزایای کلاس زبان کره‌ای به‌صورت آنلاین

در این دوره و زمانه، کسی دیگر حال‌وحوصله کلاس حضوری را ندارد. پیشرفت تکنولوژی و گسترش فضای دیجیتال، در کنار شیوع کرونا، افزایش محبوبیت کلاس‌های آنلاین را در پی داشته است. شرکت در کلاس زبان کره‌ای آنلاین، می‌تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد، از جمله:

  • مسافت طولانی رفت‌وآمد حذف می‌شود و در پول و زمان زبان‌آموزان صرفه‌جویی می‌شود؛
  • کلاس‌های آنلاین در مقایسه با کلاس‌های حضوری اقتصادی‌تر هستند؛
  • زبان‌آموزان در هر مکانی و در هر زمانی می‌توانند در کلاس زبان شرکت کنند. 
  • زبان‌آموزان به فایل ذخیره‌شده کلاس آنلاین دسترسی دارند و هر زمان که اراده کنند می‌توانند از آن بهره ببرند.

منابع و کتاب‌های مورداستفاده در آموزشگاه زبان کره‌ای فلارایز

منابع آموزشی برای یادگیری هر زبان، بسیار اهمیت دارند. اگر به دنبال کلاس زبان کره‌ای هستید، قبل از هر چیز لازم است که منابع آموزشی آن را نیز بررسی کنید و سپس تصمیم بگیرید. برای یادگیری زبان کره‌ای، منابع بسیاری را می‌توان پیدا کرد. اما طبیعتاً، خیلی از آن‌ها بی‌ارزش هستند.
خوشبختانه آموزشگاه زبان کره‌ای فلارایز، در این زمینه وسواس و دقت کافی برای انتخاب منابع آموزشی، به خرج داده است. منابع و کتب آموزش زبان کره‌ای در این آموزشگاه، به شرح زیر هستند:

  • Korean From Zero
  • My Korean  
  • Korean: a grammar and workbook

نقش آموزشگاه در یادگیری زبان کره‌ای

هر زبان‌آموزی برای یادگیری زبان جدید، ابتدا باید زیر نظر استادی مجرب باشد؛ به‌ویژه وقتی پای زبان کره‌ای وسط باشد! این زبان، مثل زبان‌های لاتین نیست که بتوانیم خودمان آن در منزل یاد بگیریم؛ بلکه داستان آن به کل با زبان‌های غربی فرق دارد. ثبت‌نام در آموزشگاه زبان کره‌ای، می‌تواند این مشکل را مرتفع کند و پایه زبان ما را از همان ابتدا، قوی کند.
به‌علاوه، شرکت در کلاس زبان کره‌ای، نوعی اجبار و تعهد برای زبان‌آموز فراهم می‌کند و مصداق همان مثل معروف «چوب معلم» است! باعث می‌شود که فرد، با جدیت بیشتری دروس را دنبال کند و برای یادگیری، مصمم‌تر باشد.

بهترین آموزشگاه زبان کره‌ای چه ویژگی‌هایی دارد؟

فلارایز را شاید بتوان بهترین آموزشگاه زبان کره‌ای دانست. اما چه چیزهایی باعث شده است که چنین ادعایی داشته باشیم؟ ویژگی‌هایی را که در ادامه بررسی می‎کنیم، نه فقط در فلارایز، بلکه هرجایی دیدید، بدانید که آن آموزشگاه، کیفیت لازم را برخوردار است:

  • توجه به تقویت مهارت‌های چهارگانه زبان‌آموز (خواندن، نوشتن، گوش‌کردن و صحبت)
  • داشتن خط‌مشی مشخص و برنامه آموزشی مدون و دقیق
  • بهره‌گیری از محتوای آموزشی استاندارد، به‌روز و جدید
  • ارتباط مناسب با زبان‌آموز، پاسخگویی و پشتیبانی
  • هزینه و شهریه مناسب و منطقی و…

کلام آخر
اگر تابه‌حال دنبال آموزشگاه زبان کره‌ای در تهران بودید، باید بگوییم که جستجو دیگر به پایان رسیده است! نه فقط کره‌ای، بلکه هر زبانی را که بخواهید، می‌توانید در فلارایز پیدا کنید و همین امروز، روند ثبت‌نامش را آغاز کنید. بااین‌همه توصیف و تعریف، واقعاً جای هیچ‌گونه عذر و بهانه‌ای باقی نمی‌ماند. در فلارایز، منتظر شما هستیم!

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی تلفنی 8 صبح تا 8 عصر :