logo-header-felarise

دسته بندی

بهترین نرم افزارهای آموزش زبان سوئدی

 

در دهکده جهانی امروز یادگیری زبان­های زنده دنیا یکی از امتیازات بسیار مهمی است که می­توانید داشته باشید. امروزه زبان سوئدی به عنوان یکی از بهترین و پرکاربردترین زبان­های زنده دنیا، توجه مخاطبین زیادی را به خود جلب کرده است. این زبان یکی دیگر از زبان های هندواروپایی است که در کشورهای سوئد و فنلاند استفاده می­شود. هر ساله عده زیادی از افراد برای مهاجرت به این کشورها، سعی در یادگیری این زبان پرکاربرد دارند. یادگیری زبان سوئدی با استفاده از نرم ­افزارها و اپلیکیشن‌های آموزشی باعث شده است تا بسیار آسان بنظر برسد، اما متاسفانه برای این زبان فقط چند نرم­ افزار و اپلیکیشن آموزشی محدود طراحی شده است. در ادامه در مورد بهترین نرم ­افزارها و اپلیکیشن‌­های آموزش زبان سوئدی صحبت می­کنیم.

اهمیت یادگیری زبان سوئدی با استفاده از نرم‌­افزارهای آموزشی

امروزه برای یادگیری زبان سوئدی از روش‌های مختلفی استفاده می­شود. یکی از این روش‌ها استفاده از نرم­ افزارهای آموزش زبان سوئدی است که به راحتی بر روی لپ­تاپ شما قابل نصب است. ارائه برنامه درسی منظم و هدفمند برای شروع یادگیری، تمرینات استاندارد طراحی ­شده متناسب با هر درس، تمرکز بر روی تقویت چهار مهارت، کم­ هزینه بودن و ارائه برنامه­‌های هدفمند با کمک تصاویر و فیلم‌های آموزشی از ویژگی­‌های نرم ­افزارهای آموزش زبان سوئدی است.

در واقع استفاده از نرم افزارهای آموزشی یکی از جدیدترین و کم هزینه­ترین راه­های یادگیری زبان سوئدی است که باعث می­شود یادگیری زبان، سرگرم­کننده و جذاب بنظر برسد. همچنین با کمک این نرم­افزارها در کنار آموزش­های کلاسی، یادگیری شما دو چندان می­شود. چراکه وقتی از روش­های مختلفی استفاده می­کنید، یادگیری زبان بهترین عملکرد را دارد.

انواع نرم­‌افزارهای آموزشی و معرفی هرکدام

نرم­‌افزارهای آموزش زبان سوئدی در کنار مطالعه منابع مناسب دیگر، مکمل خوبی برای تقویت و یادگیری زبان سوئدی در منزل است. در این قسمت به معرفی دو نرم­افزار آموزش زبان سوئدی می­پردازیم.

Rosetta Stone

کاربر هدف : مبتدی تا پیشرفته

ویژگی­های اصلی : آموزش زبان سوئدی با استفاده از تصاویر، صوت و ویدئوهای استاندارد آموزشی

نرم­‌افزار Rosetta Stone از نرم­افزارهای بسیار محبوب و پرکاربرد برای آموزش زبان سوئدی است و کاربران بسیاری نیز دارد. در این نرم­افزار درسنامه­های آموزشی به گونه­ای طراحی شده­اند که چهار مهارت زبان­آموزان همزمان تقویت شود. علاوه بر این استفاده از تصاویر و ویدئوهای آموزشی یکی از ویژگی­های بسیار جالب این برنامه آموزشی است که باعث شده است نسبت به دیگر نرم­افزارها در بین کاربران محبوب­تر باشد.

Pimsleur Swedish

کاربر هدف : مبتدی – متوسط

ویژگی­های اصلی : آموزش زبان سوئدی با تکیه بر تقویت مهارت مکالمه

نرم­‌افزار Pimsleur Swedish از بهترین نرم­افزارهای آموزش زبان سوئدی در سراسر دنیا است که برای کاربران سطوح مبتدی تا متوسط طراحی شده است. در این مجموعه که شامل سی درسنامه آموزشی است، بسیاری از مکالمات پرکاربرد روزانه به زبان­آموزان آموزش داده می­شود. یکی دیگر از ویژگی­های اصلی این نرم­افزار آموزشی این است که زبان سوئدی را فقط با استفاده از صوت­های اصلی به زبان سوئدی می­توانید یاد بگیرید که باعث می­شود مهارت شنیداری شما نیز تا حد قابل قبولی تقویت شود.

بهترین اپلیکیشن موبایل آموزش زبان سوئدی

با پیشرفت تکنولوژی در عصر حاضر، اپلیکیشن­های آموزشی به راحتی قابل حمل و در دسترس است. با استفاده منظم و روزانه از اینگونه برنامه­ها به راحتی می­توانید زبان سوئدی را در منزل خود و در هر موقع از روز که زمان و فرصت برای یادگیری دارید، تقویت کنید. در این قسمت سه مورد از بهترین اپلیکیشن­های آموزش زبان سوئدی را به شما معرفی می­کنیم.

Duolingo

کاربر هدف : مبتدی تا پیشرفته

پشتیبانی از سیستم عامل : Android ، iOS ، Windows ، phone ، website

ویژگی­های اصلی : یادگیری گرامر مقدماتی، واژگان، تمرین ترجمه، تقویت تلفظ و مهارت شنیداری

یکی از جدیدترین و بهترین اپلیکیشن­های آموزش زبان سوئدی، نرم افزار Duolingo است. آموزش زبان سوئدی در این اپلیکیشن از طریق بازی­های فکری و کسب امتیاز طراحی شده است. در ابتدا برای ارائه مناسب­ترین مسیر یادگیری، یک آزمون ساده برای تعیین سطح زبان سوئدی از شما گرفته می­شود. پس از گذر از این آزمون، شما یک دوره آموزشی رایگان متناسب با دانش خود در زبان سوئدی دریافت می­کنید که شامل دروس کوچکی است که زبان سوئدی را کاملا شیوا و جذاب آموزش می­دهد. علاوه بر این در اپلیکیشن Duolingo می­توانید به کتابخانه دوره­هایی دسترسی پیدا کنید که دروس و مکالمات کوتاه بیشتری را ارائه می­دهد و به شما در بهبود مهارت listening و reading کمک می­کند.

Memrise

کاربر هدف : مبتدی تا پیشرفته

پشتیبانی از سیستم عامل : Android ، iOS

ویژگی­های اصلی : یادگیری زبان سوئدی با تکیه بر تمرین گرامر

همزمان با گذراندن دوره­های آموزشی Memrise اطلاعات شما در زمینه جغرافیا، تاریخ و آداب و فرهنگ مردم کشورهای سوئد و فنلاند افزایش می­یابد. همچنین آموزش و توضیح جملات و واژگان زبان سوئدی با روش­های تصویری و صوتی یکی دیگر از مزیت­هایی است که برای این اپلیکیشن تعبیه شده است. Memrise ساده­ترین راه­های آموزش زبان سوئدی را بکار برده است و با نصب آن در موبایل خود می­توانید در یادگیری زبان، از وقت خود بهینه استفاده کنید و سرعت یادگیری خود را بالا ببرید.

Learn Swedish with LinGo Play

کاربر هدف : مبتدی تا متوسط

پشتیبانی از سیستم عامل : Android

ویژگی­های اصلی : یادگیری زبان سوئدی با تکیه بر تکرار واژگان و بازی­های آنلاین

این اپلیکیشن از دیگر اپلیکیشن­های آموزش زبان سوئدی است که با طراحی بازی­های آنلاین باعث شده است یادگیری زبان سوئدی به ویژه برای مبتدیان به کاری سرگرم­کننده و جذاب تبدیل شود. این اپلیکیشن با هدف آموزش واژگان و لغات پرکاربرد به تقویت دانش شما از زبان سوئدی می­پردازد. علاوه بر این اپلیکیشن LinGo Play یکی از برنامه­های محبوبی است که یادگیری زبان سوئدی را از حالت کسالت‌آور خارج کرده و توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی تلفنی 8 صبح تا 8 عصر :