logo-header-felarise

دسته بندی

آموزشگاه زبان اسپانیایی به‌صورت آنلاین و مکالمه محور

بعد از انگلیسی، شاید بتوان این‌طور ادعا کرد که زبان اسپانیایی، مهم‌ترین زبان در دنیاست. این زبان شیرین، صدها میلیون متکلم در دنیا دارد و علاوه بر اسپانیا، در کشورهای بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این زبان محبوب و آهنگین، یادآور فرهنگ لاتین است که امروزه نه فقط در ایران که در سرتاسر جهان طرف‌دار دارد.
تمام دلایل بالا در کنار هم باعث شده‌اند که متقاضیان یادگیری این زبان نیز روزبه‌روز افزایش یابند. بدون شک، اولین راه برای یادگیری آن، شرکت در کلاس زبان اسپانیایی است. اما اینکه چه کلاسی شرکت کنیم و کدام آموزشگاه را انتخاب کنیم، اصلی‌ترین چالش در این میان است. برای رفع این مشکل، آموزشگاه زبان اسپانیایی فلارایز، در خدمت شماست!

اهمیت زبان اسپانیایی چیست؟

شرکت در کلاس زبان اسپانیایی و یادگیری این زبان، از جهات بسیاری می‌تواند مهم و پراهمیت باشد. هرچند که هر زبان‌آموز، دلیل خاص خودش را برای یادگیری این زبان دارد، اما برخی از دلایل، بین تمامی زبان‌آموزان مشترک هستند:

1. آشنایی با فرهنگ کشورهای لاتین
بدون شک برای آشنایی با فرهنگ هر کشور، باید پیش از هر چیز، بر زبان آن کشور مسلط شد. گفتیم که امروز فرهنگ اسپانیایی، محبوبیت بسیاری پیدا کرده است؛ بدون شک برای آشنایی حداکثری با این فرهنگ و لذت از آن، یادگیری زبان اسپانیایی واجب خواهد بود.

2. زندگی و تحصیل در اسپانیا
برای مهاجرت، زندگی و تحصیل در هر کشور خارجی، یادگیری زبان آن کشور ضروری‌ست. اگر قصد دارید که روزی در اسپانیا یا هر کشور اسپانیایی‌زبان دیگری مشغول به کار شوید، یا اینکه تحصیل کنید، بدون شک نیاز دارید که زبانشان را یاد بگیرید.

3. گسترش تجارت و کسب‌وکار
اسپانیا و کشورهای دیگری که به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند، مقصد خوبی برای تجارت و سرمایه‌گذاری به‌حساب می‌آیند. بدون شک اگر شما صاحب کسب‌وکاری هستید و قصد دارید که آن را در سطح جهانی گسترش دهید، نیاز به یادگیری این زبان دارید.

4. کمک به یادگیری زبان‌های دیگر
اگر به‌طورکلی، به یادگیری زبان‌های مختلف علاقه دارید، باید بدانید که زبان اسپانیایی، کلید رسیدن به این هدف است. چون یادگیری زبان اسپانیایی مسیر یادگیری زبان ایتالیایی و فرانسوی را هم هموار می‌کند. 

آموزشگاه زبان اسپانیایی فلارایز به‌صورت آنلاین

هر کلاس زبانی به جز انگلیسی که بخواهید پیدا کنید، با چالش‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد. یا اصلا آموزشگاهی برای آن در محله و شهر شما وجود ندارد، یا بسیار دور است و حتی از کیفیت لازم برخوردار نیست. این مسئله نه فقط در شهرهای کوچک که در شهرهای بزرگی مثل تهران، شیراز، مشهد، تبریز و اصفهان هم بسیار شایع است. اما خوشبختانه با وجود فلارایز، دیگر با این مشکل مواجه نخواهید شد. 
در فلارایز، می‌توانید زبان اسپانیایی را به‌صورت آنلاین و به کمک برترین اساتید ایران یاد بگیرید. همچنین، بهترین کیفیت آموزشی را شاهد خواهید بود و با توجه به پشتیبانی بسیار خوب و قوی کارشناسان آن، و سطح زبان خود را به بهترین شکل، ارتقا خواهید داد. به کمک فلارایز می‌توانید در هر شهری که هستید، در کلاس زبان اسپانیایی شرکت کنید و از یادگیری این زبان، لذت ببرید.

ویژگی‌های آموزشگاه زبان اسپانیایی فلارایز

در آموزشگاه زبان اسپانیایی فلارایز، هیچ خبری از آن‌چه که در دیگر آموزشگاه‌ها دیده‌‌اید، نیست! فلارایز، ویژگی‌هایی دارد که آن را از هر آموزشگاه دیگری متمایز کرده است. از جمله وجوه تمایز این آموزشگاه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
1. انتخاب دوره بر اساس نیاز زبان‌آموز
قبل از ثبت ‌نام در کلاس زبان اسپانیایی فلارایز، مشاوران این آکادمی با زبان‌آموز مشورت می‌کنند و از اهداف او برای یادگیری این زبان آگاه می‌شوند. سپس با انجام تعیین سطح، او را در مناسب‌ترین دوره، ثبت‌نام می‌کنند.

2. استفاده از اساتید باتجربه و حرفه‌ای
یکی از مهم‌ترین نقاط قوت فلارایز، استفاده از اساتید مجرب و حرفه‌ای‌ست. فلارایز تنها به سراغ اساتیدی می‌رود که در زمینه تدریس اسپانیایی از تجربه کافی برخوردار باشند و البته که مدارک علمی و آکادمیک معتبری برای تدریس این زبان داشته باشند. 

3. توجه به مهارت‌های چهارگانه در تدریس
برخلاف بسیاری از آموزشگاه‌های زبان دیگر که تمرکزشان معمولاً بر یک مهارت است، خط‌مشی و سیاست فلارایز بر این است که در ضمن تدریس، به چهار مهارت گفتن و شنیدن و حرف‌زدن و نوشتن، به‌صورت هم‌زمان توجه داشته باشد.

4. برگزاری کلاس در پلتفرم اختصاصی
و در آخر، دیگر وجه تمایز فلارایز با سایر آموزشگاه‌های موجود، آن است که این مؤسسه، برای تدریس آنلاین از پلتفرم اختصاصی خود استفاده می‌کند. این کار علاوه بر ارتقای کیفیت آموزش، امکانات بسیاری را برای زبان‌آموز نیز، فراهم می‌کند.

انواع کلاس‌های آنلاین زبان اسپانیایی در فلارایز

همان‌طور که پیش از این گفته شد، هر شخص بابت ثبت‌ نام در آموزشگاه زبان اسپانیایی، هدف خاص خودش را دارد. هر  هدف جداگانه، دوره جداگانه‌ای را می‌طلبد. فلارایز نیز به‌عنوان بهترین آموزشگاه زبان اسپانیایی، با توجه ‌به همین موضوع، دوره‌های متفاوتی را برای زبان‌آموزان خود، در نظر گرفته است.
فرقی ندارد که پیر باشید یا جوان، شاغل باشید یا دانش‌آموز؛ دوره‌های زبان اسپانیایی موجود در فلارایز، برای تمامی سنین مناسب هستند. به‌طورکلی، سه دوره در آموزشگاه فلارایز موجود است؛ دوره خصوصی زبان اسپانیایی، دوره آموزش گروهی و عمومی، و در نهایت، دوره آموزشی فشرده یا VIP که برای افرادِ با شرایط خاص، ایده‌آل است.

مزایای کلاس زبان اسپانیایی به‌صورت آنلاین

از مزیت‌های کلاس آنلاین هراندازه که بگوییم، کم گفته‌ایم. با کلاس آنلاین، خیلی راحت می‌توان در خانه نشست، پا را روی پا انداخت و از یادگیری زبان اسپانیایی، کمال لذت را برد. مزیتی بهتر از این؟! برای کسانی که امکان حضور فیزیکی در کلاس زبان اسپانیایی را ندارند، کلاس آنلاین یک نعمت است. علاوه بر این، موارد دیگری را هم می‌توان به‌عنوان مزایای آموزشگاه زبان اسپانیایی به‌صورت آنلاین مطرح کرد، از جمله:

  • معمولاً کلاس آنلاین، شهریه کمتری نسبت به کلاس حضوری دارد.
  • با کلاس آنلاین، رفت‌وآمدهایی بی‌جا حذف شده و در زمان، صرفه‌جویی می‌شود.
  • کلاس آنلاین، امکان شرکت از هر نقطه جغرافیایی را برای شما فراهم می‌کند.
  • با کلاس آنلاین، امکان دسترسی به فایل ضبط‌شده کلاس، در غیر از ساعات تدریس نیز وجود دارد.

منابع و کتاب‌های مورداستفاده در آموزشگاه زبان اسپانیایی فلارایز

یکی از نقاط قوت هر آموزشگاه زبان اسپانیایی یا اصلاً هر زبان دیگری، منابع و محتوای آموزشی آن است. خوشبختانه فلارایز از این لحاظ، بسیار قوی و حرفه‌ای عمل کرده است. کارشناسان آموزشی فلارایز، تنها از به‌روزترین منابع آموزشی استفاده می‌کنند و همین باعث شده است که آموزش، باکیفیت بیشتری انجام پذیرد.
از جمله کتب آموزشی استفاده شده در کلاس زبان اسپانیایی فلارایز، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • Mastering Spanish Vocabulary
  • Learn to speak Spanish
  • Prisma

نقش آموزشگاه در یادگیری زبان اسپانیایی

خیلی از ما، توانایی یادگیری خودآموز زبان‌های خارجی را نداریم. دلیلش نیز آن است که برای این کار، وقت، تمرکز و پشتکار کافی نداریم. به‌عبارت‌دیگر، تا زمانی که کلاس نباشد و استادی بالای سرمان نباشد، هیچ اجباری برای یادگیری زبان حس نمی‌کنیم. کلاس زبان اسپانیایی، می‌تواند این مشکل را حل کند.
مهم‌تر از آن، اصلاً برای شروع به یادگیری هر زبان تازه، وجود کلاس و استاد امری ضروری است! هیچ‌کس بدون وجود کلاس و معلم حرفه‌ای، نمی‌تواند آموختن زبانی را آغاز کند و پایه‌ای قوی داشته باشد. پس به این دلیل نیز ثبت‌نام در آموزشگاه زبان اسپانیایی، می‌تواند بسیار مهم مثمر ثمر باشد.

بهترین آموزشگاه زبان اسپانیایی چه ویژگی‌هایی دارد؟

قبل از ثبت‌نام در هر آموزشگاهی برای یادگیری هر زبانی، باید ویژگی‌های آن را به‌خوبی بررسی کنید و سپس دست به عمل بزنید. فلارایز را شاید بتوان بهترین آموزشگاه زبان اسپانیایی دانست، چرا که ویژگی‌ها و نقاط قوت بسیاری را یک‌جا برای زبان‌آموزان، جمع کرده است:

  • توجه به چهار مهارت اصلی به‌هنگام تدریس
  • داشتن خط‌مشی و برنامه آموزشی دقیق و مشخص
  • برخورداری از کادر قدرتمند و پشتیبانی قوی
  • هزینه مناسب و شهریه منطقی به نسبت سایر آموزشگاه‌ها
  • استفاده از محتوای آموزشی و متدهای تدریس مدرن و…

کلام آخر
اگر دنبال آموزشگاه زبان اسپانیایی در تهران و یا سایر شهرها می‌گردید، خبرهای خوبی برای شما داریم. آموزشگاه زبان فلارایز با کادر مجرب، پشتیبانی مستمر و ارائه کلاس‌های آموزشی باکیفیت در تا انتهای یادگیری زبان اسپانیایی در کنار شماست. همین امروز ثبت‌نام کنید و از یادگیری این زبان شیرین و جهانی، لذت ببرید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی از 8 صبح تا 12 شب :

ثبت درخواست مشاوره رایگان