logo-header-felarise

دسته بندی

بهترین کتاب های آموزش زبان اسپانیایی برای سنین مختلف

بهترین کتاب های آموزش زبان اسپانیایی برای سنین مختلف

کتاب های Clan7 و Nuevo Prisma از بهترین منابع آموزش آنلاین زبان اسپانیایی است که برای گروه کودک و بزرگسال تدریس می شود. در کنار این کتاب ها منابع معتبر آموزشی بسیاری وجود دارد که بهتر است در انتخاب آن ها اطلاعات کافی داشته باشید. در کنار این دو منبع اصلی آموزش زبان اسپانیایی، منابع معتبر دیگری نیز وجود دارند که به یادگیری شما کمک بسیاری می کنند. به طور مثال کتاب Mastering Spanish Vocabulary از بهترین کتب یادگیری لغات کامل زبان اسپانیایی است که توسط وبسایت فلونت و چندین وبسایت معتبر دیگر برای یادگیری کامل لغات اسپانیایی از ساده تا پیشرفته پیشنهاد شده است.

همچنین کتاب learn to speak spanish که برای سطوح مقدماتی تا متوسط طراحی شده است و یکی از بهترین کتاب های شناخته شده ای است که برای تقویت مهارت Speaking کاربرد بسیار زیادی دارد. محتوای این کتاب شامل جملات و لغات کاربردی روزمره ای است که بیشتر برای مسافرت ها و یا اشتغال در یکی از کشورهای اسپانیایی زبان مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر به دنبال یادگیری زبان اسپانیایی هستید پیشنهاد می کنیم در انتخاب کتاب آموزش زبان اسپانیایی تمامی منابع را جستجو نموده و با اطلاعات کافی و شرکت در مشاوره های تخصصی در این زمینه منابع معتبری را برای یادگیری انتخاب بکنید. در ادامه از اهمیت استفاده از کتاب های مناسب در یادگیری زبان اسپانیایی صحبت می کنیم و به معرفی دو کتاب Clan7 و Nuevo Prisma می پردازیم.

اهمیت استفاده از کتاب های مناسب در یادگیری زبان اسپانیایی

امروزه با توجه به گستردگی زبان اسپانیایی، منابع آموزشی بسیاری طراحی و به چاپ رسیده اند. اما بهتر است بدانید مطالعه کتاب های معتبر باعث افزایش اطلاعات شما می شود. در واقع انتخاب بهترین کتاب های آموزش زبان اسپانیایی اولین و مهم ترین گام برای شروع یادگیری این زبان پرمخاطب است. پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب منابع زبان اسپانیایی تعیین سطح شوید. تعیین سطح به شما در انتخاب کتاب مناسب با سن و سطح دانشی که از زبان اسپانیایی دارید کمک زیادی می کند. اگر در انتخاب کتاب دقت و حوصله کافی نداشته باشید قطعا در طی مسیر با مشکلات عدیده ای مواجه می شوید، چراکه مسیر مطالعه خود را به درستی و هدفمند انتخاب نکرده اید و زمان زیادی را از دست داده اید. مطالعه یک کتاب معتبر آموزش زبان اسپانیایی به شما در درک بهتر مفاهیم و قواعد زبانی کمک زیادی می‌کند، با اصطلاحات، واژگان و مکالمات پرکاربرد روزمره آشنا و شما را در رسیدن به اهدافتان هدایت می کند. در ادامه چندین کتاب از انتشارات معتبر آموزش زبان اسپانیایی را برای شما معرفی می کنیم که تحت استانداردهای بین المللی در بهترین موسسات آموزشی در سراسر دنیا تدریس می شوند.

« برای آشنایی با کشورهایی که به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند، مقاله فلارایز را از دست ندهید!»

کتاب های آموزش زبان اسپانیایی برای کودکان و نوجوانان

مجموعه کتاب های آموزشی Clan7 از بهترین منابع آموزش زبان اسپانیایی است که برای گروه کودک و نوجوان، توسط انتشارات Editorial Edinumen و با همکاری  Instituto Cervantes متناسب با سطوح A1.1, A1.2, A2.1, A2.2 طراحی و به چاپ رسیده است. هر جلد این کتاب که حدوداً 80 صفحه است دارای یک جلد کتاب تمرین و سی دی آموزشی نیز می باشد. 

نویسنده معروف این کتاب، یکی از بهترین نویسندگان کتاب های آموزش زبان اسپانیایی، Maria   Gomez است. محتوای این مجموعه کتاب ها حاوی ماجراهای آموزنده بیشماری است که به زبان آموزان کودک و نوجوان کمک می کند تا زبان اسپانیایی را به روشی سرگرم کننده و جذاب یاد بگیرند. بکارگیری لغات و جملات کاربردی روزمره از سطح مقدماتی تا متوسط و استفاده از طراحی بسیار جالب کتاب با تصاویر و رنگ بندی جدید و زیبا باعث شده است مخاطبین زیادی را به خود جلب کند. 

کتاب های آموزش زبان اسپانیایی برای بزرگسالان

مجموعه کتاب های Nuevo Prisma یکی از معتبرترین منابع آموزش زبان اسپانیایی برای گروه جوانان و بزرگسالان است. سری جدید این مجموعه کتاب ها که در اواخر سال 2001 به چاپ رسیده است از سطح مقدماتی تا پیشرفته به صورت تکمیل در اختیار زبان آموزان قرار گرفته است. هر جلد این کتاب به گونه ای تدوین شده است که دارای محتوای بروز رسانی شده، مکالمات پرکاربرد روزمره، متون و تصاویر جدیدی است تا برای زبان آموز جذاب بنظر برسد. مجموعه آموزشی Nuevo Prisma دارای 6 جلد در سطوح A1, A2, B1, B2, C1, C2 است. برای هر جلد از این مجموعه یک کتاب کار و یک سری تمرین های اضافه دیگر طراحی شده است که به صورت آنلاین می توانید در منزل یا سر کلاس پاسخ دهید. این مجموعه همچنین شامل کتاب و راهنمای دیجیتال برای مدرسین است. 

به یاد داشته باشید برای یادگیری زبان اسپانیایی داشتن هدف مشخص، علاقه و برنامه ریزی هدفمند کمک بسیاری به شما می کند. در یادگیری زبان اسپانیایی نحوه مطالعه، مدت زمان مطالعه در هر روز، تمرین، تلفظ لغات و جملات با صدای بلند و گوش دادن به صوت های زبان اسپانیایی در درک سریعتر مفاهیم تاثیرگذار است. با توجه به اینکه اسپانیایی یکی از انواع زبان های رومی با ریشه لاتین است و شباهت بسیاری با زبان های ایتالیایی، فرانسوی، پرتغالی و رومانیایی دارد به راحتی می توانید با یادگیری این زبان پرمخاطب، همزمان مهارت زبان انگلیسی خود را تقویت کرده و در یادگیری زبان های بعدی سرعت بالاتری داشته باشید. پس زبان خوبی را برای یادگیری انتخاب کرده اید.  

آموزش آنلاین زبان اسپانیایی در آکادمی تخصصی فلارایز در تمامی سطوح و گروه های سنی متفاوت انجام شده و برای هر گروه متناسب با سطح دانش زبان اسپانیایی و رنج سنی، منبع آموزشی خاصی در نظر گرفته شده است. تمامی آموزش ها مطابق با استانداردهای بین المللی و تحت نظر مجرب ترین اساتید کشوری صورت گرفته و در کنار کتب آموزشی از منابع آموزشی دیگر همچون پکیج های تدوین شده توسط تیم تخصصی- آموزشی فلارایز، مجلات، روزنامه ها، اخبار و فیلم نیز جهت آموزش بیشتر پشتیبانی خواهند شد.

   

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی از 8 صبح تا 12 شب :

ثبت درخواست مشاوره رایگان