logo-header-felarise

دسته بندی

آموزشگاه زبان سوئدی به‌صورت آنلاین و مکالمه محور

هر موقع بخواهند رفاه و آسایش کشوری را مثال بزنند، اول ‌از همه به سراغ کشور سوئد می‌روند. سوئد کشوری‌ست که از هر لحاظ، نسبت به کشورهای دیگر برتری دارد و همه آرزوی زندگی در آن را دارند. اما لازمه زندگی در کشوری مثل سوئد که شمار انگلیسی‌زبانانش بسیار کم است، یادگیری زبان سوئدی است.
بدون شک برای یادگیری زبان سوئدی، شما به کلاس زبان سوئدی نیاز خواهید داشت. اما از کجا می‌توان کلاس زبانی خوب و باکیفیت پیدا کرد؟ اگر کلاسی وجود داشته باشد، حضوری است یا آنلاین؟ در جواب این سؤال باید بگوییم که اگر به‌دنبال آموزشگاه زبان سوئدی در تهران و یا سایر شهرها، آن هم به‌صورت آنلاین هستید، آکادمی فلارایز در خدمت شماست!

چرا زبان سوئدی مهم است؟

بدون شک هر فرد، برای ثبت ‌نام در آموزشگاه زبان سوئدی، دلیل خاص خودش را دارد. اما بعضی از این دلایل، بین همه افراد مشترک است. اگر می‌پرسید که چرا زبان سوئدی مهم است، در پاسخ موارد زیر را نام خواهیم برد:

1. زبان سوئدی، لازمه زندگی در این کشور است
برای زندگی در یک کشور، ارتباط برقرار کردن با ساکنین آن، برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ کشور مذکور، باید زبان رسمی آن را یاد بگیریم. اگر قصد دارید که روزی در سوئد زندگی کنید، باید از همین‌الان به فکر یادگیری زبان سوئدی باشید.

2. زبان سوئدی، برای پیداکردن شغل ضروری است
در ادامه مورد قبل، اگر می‌خواهید روزی در سوئد زندگی کنید، باید شغلی هم برای خود دست‌وپا کنید. لازمه پیداکردن شغل هم تسلط برای زبان سوئدی است. در نتیجه، اقدام به یادگیری این زبان برای شما از اوجب واجبات خواهد بود. یادگیری زبان سوئدی نه تنها شانس شما را برای پیداکردن کار افزایش می‌دهد، بلکه گاهی اجباری هم است. 

3. زبان سوئدی، پیش‌نیاز یادگیری زبان‌های دیگر است
زبان سوئدی، یکی از مهم‌ترین زبان‌ها در خانواده زبان‌های ژرمنی است. این بدان معناست که شما با یادگیری این زبان، می‌توانید زبان‌های دیگری مثل دانمارکی، فنلاندی، نروژی و حتی ایسلندی را بسیار راحت‌تر یاد بگیرید.

4. تسلط بر زبان سوئدی آسان است
سوئدی، به زبان انگلیسی بسیار نزدیک است. اگر در حال حاضر به زبان انگلیسی تسلط دارید، زبان سوئدی را نیز می‌توانید مثل آب خوردن یاد بگیرید. فکر نمی‌کنیم دیگر نیازی به توضیح این مسئله باشد که هرچقدر زبان‌های بیشتری را یاد بگیرید، مزایای بیشتری هم در انتظارتان خواهد بود!

آموزشگاه زبان سوئدی فلارایز به‌صورت آنلاین

چیزی که در این میان مایه تأسف است، آن است که آموزشگاه زبان سوئدی در تهران، بسیار اندک و گاه اصلاً نایاب است! نه‌تنها تهران، بلکه شهرهای دیگری همچون اصفهان، مشهد، شیراز و یا حتی تبریز نیز با همین مشکل مواجه هستند. این موضوع باعث شده است که متقاضیان یادگیری این زبان، با چالش‌های فراوانی مواجه شوند. حتی اگر آن‌قدر خوش‌شانس باشند که کلاس موردنظر خود را پیدا کنند، باید دعا کنند که زمان‌بندی کلاس‌ها، با برنامه‌هایشان جور دربیاید.
راه‌ حل این مشکل، شرکت در کلاس‌های آنلاین است. زمان‌بندی کلاس‌های زبان آنلاین، بسیار منعطف است و هر فردی با هر برنامه‌ای و هر میزان سطح مشغله‌ای، می‌تواند در آن‌ها شرکت کند. آموزشگاه فلارایز، با تکیه بر همین مسئله و با هدف رفع مشکلات این دسته از زبان‌آموزان اقدام به راه‌اندازی آموزشگاه زبان آنلاین نموده است. به‌کارگیری اساتید مجرب، بالابودن کیفیت تدریس، استفاده از جدیدترین متدهای دنیا و…. همگی دست‌به‌دست هم داده‌اند تا فلارایز به بهترین آموزشگاه زبان سوئدی تبدیل شود. 

ویژگی‌های آموزشگاه زبان سوئدی فلارایز

برای انتخاب یک آموزشگاه زبان سوئدی خوب، باید به نکات بسیاری توجه داشت. این نکات، تأثیر مستقیمی روی یادگیری و موفقیت شما خواهند داشت. ویژگی‌های آموزشگاه فلارایز که هر زبان‌آموزی را راضی نگه می‌دارد، به شرح زیر است:

1. بهره‌گیری از اساتید مجرب
از بزرگ‌ترین نقاط قوت کلاس زبان سوئدی در فلارایز، استفاده از اساتید مجرب است. یعنی کسانی که خود در زبان سوئدی، دارای دانش کامل هستند و در تدریس آن، تجربه چندین و چندساله دارند.

2. وجود کارشناسان آموزش متبحر
دیگر نقطه قوت آموزشگاه زبان سوئدی فلارایز، کارشناسان آموزشی آن است. وجود کارشناس خبره و متبحر، خود دلیلی است بر کیفیت و اعتبار هر آموزشگاه که خوشبختانه فلارایز از این نظر، چیزی کم ندارد.

3. پشتیبانی دائمی و قدرتمند
یکی از چیزهایی که فلارایز را به بهترین آموزشگاه زبان سوئدی آنلاین تبدیل کرده، همین پشتیبانی بی‌نظیر آن است. کارشناسان آموزشی فلارایز، هر هفته با زبان‌آموزان ارتباط برقرار می‌کنند تا از کیفیت آموزش و رضایت افراد، اطمینان حاصل کنند.

4. استفاده از جدیدترین متدهای آموزشی
نه تنها برای زبان سوئدی، بلکه برای یادگیری هر زبانی استفاده از جدیدترین متدها و محتواهای آموزشی ضروری است. کلاس زبان سوئدی فلارایز، همواره سعی بر آن دارد که در تدریس زبان، از جدیدترین و به‌روزترین روش‌ها استفاده کند. 

5. استفاده از پلتفرم اختصاصی
فلارایز برای آموزش آنلاین زبان سوئدی از پلتفرم اختصاصی خود استتفاده می‌کند. در نتیجه، زبان‌ از هر کجای ایران و جهان، می‎توانید در کلاس‌های خود حضور پیدا کنید.

انواع کلاس‌های آنلاین زبان سوئدی در فلارایز

کارشناسان آموزشی در آموزشگاه زبان سوئدی فلارایز، بر این باور هستند که هر زبان‌آموز، باید کلاس مناسب خودش را شرکت کند. چنان‌که پیش‌تر هم به آن اشاره کردیم، هر کس هدف متفاوتی از شرکت در کلاس زبان سوئدی دارد. همین هدف متفاوت، نوع کلاس متفاوتی را نیز می‌طلبد.
شما با هر هدفی که یادگیری زبان سوئدی را شروع کرده باشید، کلاس مناسب خود را در فلارایز پیدا خواهید کرد. از جمله کلاس‌های زبان سوئدی در آموزشگاه فلارایز، باید به دوره‌های آموزش فشرده، دوره آموزش عمومی و دوره آموزش خصوصی اشاره کرد. گفتنی است که افراد با تمام رده‌های سنی، می‌توانند در کلاس‌های مبتدی، متوسط و پیشرفته، شرکت کنند.

مزایای کلاس زبان سوئدی به‌صورت آنلاین

مزایای شرکت در کلاس زبان به‌صورت آنلاین بر هیچ‌کس پوشیده نیست. در این روزگار، همه چیز شکل آنلاین به خودش گرفته است؛ در نتیجه، کلاس زبان نیز از این قاعده، مستثنی نمانده است. از جمله مزایای شرکت در کلاس زبان سوئدی آنلاین در فلارایز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه‌جویی در هزینه‌ها و اقتصادی‌بودن شهریه کلاس آنلاین
  • جلوگیری از اتلاف وقت، با حذف مسافت طولانی رفت‌وآمد
  • امکان شرکت در کلاس آنلاین، از هر شهری و هر موقعیتی
  • دسترسی به فایل ضبط شده کلاس آنلاین و تماشای آن در فرصت مناسب و…

منابع و کتاب‌های مورداستفاده در آموزشگاه زبان سوئدی فلارایز

اهمیت محتوای آموزشی و منابع مورد استفاده برای تدریس بر هیچ‌کس پوشیده نیست. همه اساتید، محققان و حتی دانشجویان می‌دانند که بدون استفاده از منابع و کتاب‌های مناسب، یادگیری میسر نخواهد بود؛ به‌ویژه در رابطه با یادگیری زبان. 
خوشبختانه در آموزشگاه زبان سوئدی فلارایز از بهترین کتب آموزشی برای تدریس استفاده می‌شود و خیال زبان‌آموزان از بابت محتوای آموزشی راحت خواهد بود. از مهم‌ترین کتاب‌هایی که در تدریس زبان سوئدی به کار می‌رود، می‌توان کتاب «Pa Svenska Ovningsbok» را نام برد.
نقش آموزشگاه در یادگیری زبان سوئدی
برای شروع هر زبان و تقویت پایه و اساس آن، شرکت در کلاس و بهره‌گیری از علم استاد ضروری است. به همین دلیل است که ما توصیه می‌کنیم برای یادگیری زبان سوئدی، به‌ویژه در ابتدای راه، حتما در کلاس زبان سوئدی شرکت کنید.
کلاس زبان، نوعی اجبار برای شما به وجود می‌آورد تا به یادگیری متعهد باشید. به‌علاوه، باعث می‌شود که از همان ابتدا، پایه‌ای قوی داشته باشید. صدالبته که تلفظ صحیح و لهجه درست را نیز به کمک کلاس زبان، بهتر یاد خواهید گرفت. این موارد در آموزشگاه زبان سوئدی فلارایز،  همگی برای شما فراهم شده است.

بهترین آموزشگاه زبان سوئدی چه ویژگی‌هایی دارد؟

حتماً خودتان پی به این موضوع برده‌اید که به‌عنوان بهترین آموزشگاه زبان سوئدی، فلارایز امکانات بسیاری را برای زبان‌آموزان خود فراهم کرده است. از نظر فلارایز، بهترین آموزشگاه برای آموزش زبان سوئدی، باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • نظم و ترتیب سازمانی، وجود سیاست‌ها، قوانین و خط‌مشی مشخص
  • وجود محتوای آموزشی قوی، کادر مجرب و برنامه آموزشی خوب
  • روابط‌ عمومی رضایت‌بخش، پشتیبانی پیگیر و متعهد
  • به‌روزبودن، استفاده از امکانات مدرن و متدهای نوین و…

کلام آخر
اگر به دنبال آموزشگاه زبان سوئدی در تهران و یا هر شهرستان دیگر می‌گشتید، اکنون آن را پیدا کرده‌اید! فلارایز، به‌عنوان یکی از بهترین آموزشگاه‌های آنلاین موجود در سطح کشور، در خدمت شماست تا شما را به نسخه‌ای بهتر از خودتان تبدیل کند. پس بدون اتلاف وقت، همین امروز مراحل ثبت‌نام خود را آغاز کنید. 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی از 8 صبح تا 12 شب :

ثبت درخواست مشاوره رایگان