logo-header-felarise

دسته بندی

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان اسپانیایی

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان اسپانیایی

استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش آنلاین زبان اسپانیایی مخصوصاً در زمان مهاجرت، اشتغال و یا زمان‌هایی که فرصت استراحت دارید و مایل هستید زبان اسپانیایی تمرین کنید بسیار مفید هستند. البته بهتر است بدانید بعضی از این اپلیکیشن ها دارای نقاط قوت و ضعف مختلف هستند و بر روی نحوه تلفظ صحیح کلمات به کاربر تمرکز داشته و برخی دیگر نیز بر دستور زبان و دیگر مهارت ها تمرکز دارند. بسیاری از این نرم افزارها در سیستم های کامپیوتری قابل نصب و استفاده هستند. این بدان معنی است که اگر کاربر PC هستید، می‌توانید به راحتی نرم افزارهایی پیدا کنید که تمام مهارت‌های مورد نیاز شما را تقویت کنند. 

برخی از این اپلیکیشن‌ها ماهانه چندین دلار (معمولا بین 5 تا 10 دلار) از کاربر دریافت می‌کنند که در اپلیکیشن‌های مختلف، مبالغ دریافتی متفاوت است و برخی دیگر نیز نسخه اصلی خود را به صورت رایگان در اختیار زبان‌آموزان قرار داده است. استفاده از برخی از این نرم افزارها نیاز به اینترنت دارد و نسخه برخی دیگر نیز به صورت آفلاین قابل دسترسی است. در این مقاله به معرفی چند اپلیکیشن پرکاربرد آموزش زبان اسپانیایی و اهمیت استفاده از آن‌ها می‌پردازیم.

استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی در یادگیری زبان اسپانیایی

استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی یکی از جدیدترین و کم هزینه‌ترین راه‌های یادگیری زبان اسپانیایی است که باعث می‌شود یادگیری زبان، بیشتر شبیه به بازی و سرگرمی شود و از حالت کسالت‌آور و یکنواختی به هنگام یادگیری خارج شوید و از آموزش‌ها لذت ببرید. استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش زبان اسپانیایی در کنار آموزش‌های کلاسی، یادگیری شما را دو چندان می‌کند. وقتی از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنید، یادگیری زبان بهترین عملکرد را دارد. همچنین بسیاری از اپلیکیشن‌ها به شما در مورد فرهنگ کشورهای اسپانیایی زبان آموزش می‌دهد، بنابراین شما می‌توانید به افرادی که اسپانیایی زبان هستند نزدیک‌تر شوید و از آداب و فرهنگ کشورها اطلاعات بیشتری کسب کنید. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش زبان اسپانیایی اشاره می‌کنیم:

  • یادگیری زبان با لهجه‌های اصیل در رسانه‌های مختلف
  • ارائه برنامه درسی برای یادگیری زبان
  • تعیین بهترین گام بعدی برای یادگیری زبان اسپانیایی و فراهم آوردن تمرینات متناسب با هر یک از چهار مهارت
  • ثبت تکالیف زبان‌آموز
  • می‌توانید به راحتی در تلفن هوشمند، لپ تاپ و یا رایانه شخصی خود نصب کنید و هر زمان که بخواهید و هر کجا که باشید، به یادگیری زبان بپردازید.
  • اکثر این نرم‌افزارها رایگان هستند یا فقط ماهی 5 تا 7 دلار دریافت می‌کنند.
  • تقریبا تمام اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های یادگیری زبان اسپانیایی با بازی‌ها، فیلم‌ها و نشان دادن تصاویر آموزش می‌دهند تا یادگیری زبان به صورت لذت‌بخش و مفهومی باشد.

با بهترین کتاب‌های آموزش زبان اسپانیایی بیشتر آشنا شوید

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان اسپانیایی برای اندروید و iOS

امروزه هزاران اپلیکیشن آموزش زبان اسپانیایی در پلتفرم‌های مختلف طراحی شده است که در ادامه به 6 مورد از کاربردی‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم: 

Duolingo

  • کاربر هدف : مبتدی _ متوسط
  • پشتیبانی از سیستم عامل : Android ، iOS ، Windows ، phone ، website
  • ویژگی‌های اصلی : یادگیری گرامر مقدماتی، واژگان، تمرین ترجمه، تقویت تلفظ و مهارت شنیداری

یکی از جدیدترین و بروزترین اپلیکیشن های آموزش زبان اسپانیایی، نرم افزار Duolingo است. آموزش زبان اسپانیایی در این اپلیکیشن از طریق بازی‌های فکری و کسب امتیاز طراحی شده است. در ابتدا برای ارائه مناسب‌ترین مسیر یادگیری، یک آزمون ساده برای تعیین سطح زبان اسپانیایی از شما گرفته می‌شود. پس از گذر از این آزمون، شما یک دوره آموزشی رایگان متناسب با دانش خود در زبان اسپانیایی دریافت می‌کنید که شامل دروس کوچکی است که زبان اسپانیایی را کاملا شیوا و جذاب آموزش می‌دهد. علاوه بر این در اپلیکیشن Duolingo می‌توانید به کتابخانه دوره‌هایی دسترسی پیدا کنید که دروس و مکالمات کوتاه بیشتری را ارائه می‌دهد و به شما در بهبود مهارت listening و reading کمک می‌کند. 

Rosetta Stone

  • کاربر هدف : مبتدی – متوسط
  • پشتیبانی از سیستم عامل : Android ، iOS ، website
  • ویژگی های اصلی : یادگیری زبان اسپانیایی با مسیرهای مطالعه تعیین شده

Rosetta Stone یک اپلیکیشن استاندارد یادگیری زبان اسپانیایی است که با استفاده از ضبط صدا و تجزیه و تحلیل آن به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا نحوه گفتار دقیق بومی زبانان اسپانیایی را بیاموزند. این اپلیکیشن آموزشی به چندین بخش کوچک مانند تلفظ، واژگان، دستور زبان، مکالمه، شنیدن، خواندن و نوشتن تقسیم شده است. Rosetta Stone در توسعه مهارت‌های زبان اسپانیایی برای استفاده‌های عملی در زندگی روزمره تمرکز دارد. این برنامه به شما کمک می‌کند تا با تکرار واژه‌های جدید در متن‌های مختلف، واژگان را به راحتی حفظ کنید. 

Spanish Grammar: Practice

  • کاربر هدف : مبتدی – متوسط
  • پشتیبانی از سیستم عامل : Android ، iOS
  • ویژگی‌های اصلی : یادگیری زبان اسپانیایی با تکیه بر تمرین گرامر

اپلیکیشن Spanish Grammar یکی از بهترین و محبوب‌ترین نرم افزارهای آموزش زبان اسپانیایی است. این منبع بیشتر بر روی صرف فعل تمرکز دارد و به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا بر روی زمان‌های فعل مسلط شوید و در جملات به طور صحیح به کار ببرید. نسخه کامل این اپلیکیشن شامل آموزش و تمرین با هشت زمان افعال است و نسخه رایگان آن فقط شامل آموزش سه زمان present, future imperfect, simple preterite می‌باشد. 

Memrise

  • کاربر هدف : مبتدی – متوسط
  • پشتیبانی از سیستم عامل : Android ، iOS
  • ویژگی‌های اصلی : یادگیری زبان اسپانیایی با تکیه بر تمرین گرامر

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های بسیار معروف و پرکاربرد آموزش زبان اسپانیایی، اپلیکیشن Memrise است که علاوه بر آموزش زبان اسپانیایی، به شما امکان یادگیری بیش از 200 زبان زنده دنیا مثل انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی، روسی، چینی، کره ای، ژاپنی، ایتالیایی، عربی، هلندی، دانمارکی و … را می‌دهد. 
یکی از ویژگی‌های بسیار جالب در طراحی این اپلیکیشن، امکان یادگیری 44 کلمه اسپانیایی در هر ساعت است. همزمان با دوره‌های آموزشی Memrise اطلاعات شما در زمینه جغرافیا، تاریخ و آداب و فرهنگ مردم کشورهای اسپانیایی زبان افزایش می‌یابد. همچنین آموزش و توضیح جملات و واژگان زبان اسپانیایی با روش‌های تصویری و صوتی یکی دیگر از مزیت‌هایی است که برای این اپلیکیشن تعبیه شده است. Memrise ساده‌ترین راه‌های آموزش زبان اسپانیایی را بکار برده است و با نصب آن در موبایل خود می‌توانید در یادگیری زبان، از وقت خود بهینه استفاده کنید و سرعت یادگیری خود را بالا ببرید.

Busuu

  • کاربر هدف : مبتدی – متوسط
  • پشتیبانی از سیستم عامل : Android ، iOS ، website
  • ویژگی‌های اصلی : یادگیری واژگان، دستور زبان و مکالمه ساده

Busuu یک اپلیکیشن کاملا موفق در آموزش زبان اسپانیایی است. دروس نرم افزار Busuu پیرو CEFR (چارچوب مرجع مشترک اروپا) برنامه ریزی و تدوین می‌شود. زبان آموزان می‌توانند دانش مربوط به آواشناسی و واژگان را از طریق فایل‌های صوتی، پادکست و PDF ارائه شده توسط نرم-افزار Busuu کسب کنند. یک نکته جالب دیگر این است که شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن هوشمند آموزش زبان، نه تنها زبان اسپانیایی بلکه بسیاری از زبان‌های زنده دیگر (تا 12 زبان مختلف) را با گذراندن دوره‌های آنلاین رایگان یاد بگیرید. 

Lingo spanish app

  • کاربر هدف : مبتدی – متوسط
  • پشتیبانی از سیستم عامل : Android ، iOS 
  • ویژگی‌های اصلی : یادگیری واژگان و دستور زبان با استفاده از پادکست و کتاب‌های صوتی 

اپلیکیشن آموزش زبان اسپانیایی Lingo یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای آموزش زبان است که بیش از 1000 ساعت آموزش زبان اسپانیایی را به صورت کتاب‌های صوتی و پادکست در اختیار کاربران قرار داده است. اپلیکشن Lingo توسط استیون کافمن، بنیان شده است و در نسخه‌های رایگان و پولی در بین کاربران رایج است. در واقع استفاده از نسخه پولی این نرم افزار همانند دیگر نرم افزارهای آموزش زبان اسپانیایی، دسترسی شما را به تمام امکانات آموزشی آزاد می‌کند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی تلفنی 8 صبح تا 8 عصر :

ثبت درخواست مشاوره رایگان