logo-header-felarise

دسته بندی

معرفی مجموعه کتاب‌های مایندست (mindset)

آمادگی برای آزمون آیلتس با مطالعهٔ مجموعه کتاب‌های کمک آموزشی زبان انگلیسی مایندست روشی تاثیرگذار و موثر برای به دست آوردن یک نمرهٔ عالی است. هرچند شرایط افراد برای یادگیری و میزان تلاش آن‌ها هم در گرفتن نمرهٔ خوب آیلتس بسیار اهمیت دارد. کتاب‌های مایندست توسط انتشارات دانشگاه کمبریج در چهار جلد برای داوطلبان بزرگسال و جهت استفاده در دوره آمادگی آزمون آیلتس منتشر می‌شود. هر جلد از کتاب‌های مایندست یک سطح خاص از زبان انگلیسی را شامل شده و زبان‌آموز را برای گرفتن سطح خاصی از نمرهٔ آیلتس آماده می‌کند.

کتاب‌های مایندست به‌طور کلی شامل سطوح A2-C1 است. در ادامه به معرفی این مجموعهٔ ارزشمند می‌پردازیم.

آشنایی با سری کتاب‌های مایندست (Mindset for IELTS)

هر چهار جلد کتاب مایندست،‌ مهارت‌های اصلی برای یادگیری زبان انگلیسی یعنی لیسنینگ، ریدینگ، رایتینگ و اسپیکینگ را در برمی‌گیرد. از آنجایی که پایه و اساس تمام مهارت‌ها گسترهٔ دایره واژگان و گرامر بوده، در تمام سطح‌های کتاب‌های مایندست به خوبی به این دو مقوله پرداخته شده است. زبان آموز با حل تمرینات طبقه‌بندی شده، پایهٔ زبان انگلیسی خود را تقویت می‌کند؛ همچنین زبان آموزان می‌توانند برای تقویت مهارت مکالمه خود در دوره آموزش آنلاین مکالمه زبان انگلیسی که در آکامی فلارایز برگزار می‌شود، شرکت کنند.

برای یادگیری نحوه خواندن کتاب mindset تا پایان این مطلب با فلارایز همراه باشید.

Mindset for IELTS Foundation

کتاب مایندست جلد اول در سطح Foundation یا پایه، برای زبان‌آموزان متقاضی‌ آزمون آیلتس در سطح A2 طراحی شده است. این کتاب به فرد کمک می‌کند تا هم سطح عمومی زبان انگلیسی خود را ارتقا دهد و هم برای کسب نمرهٔ ۴ یا ۵ در آزمون آیلتس آماده شود.

این کتاب برای حداکثر ۹۰ ساعت آموزش با موضوعات متنوعی از فعالیت‌های روزانه، سرگرمی، سفر، غذا، مشاغل و… طراحی شده است. این موضوعات متناسب با نیازها و توانایی‌های زبان آموز در این سطح انتخاب شده و ذهن آن‌ها را به چالش می‌کشد. در سطح پایه، تمام مهارت‌ها به صورت یکپارچه به توسعهٔ زبانی شما کمک می‌کنند؛ به این معنی که متن‌های ریدینگ به توسعهٔ ایده‌ها در مهارت‌ رایتینگ و فایل‌های صوتی لیسنینگ موجب تقویت مهارت‌ اسپیکینگ می‌شود.

Mindset for IELTS 1

در کتاب mindset for ielts 1 یعنی جلد دوم این مجموعه، هشت درس با موضوعات مختلف و تمریناتی برای هر چهار مهارت اصلی گنجانده شده است. این سطح کتاب مایندست شامل موضوعاتی مانند تحصیلات و شغل، غذا و نوشیدنی، اماکن مختلف، اوقات فراغت و… است.

نمرهٔ هدف برای آیلتس در این سطح از کتاب‌‌های مایندست ارتقای زبان آموز به نمرهٔ ۵.۵ است. این جلد کتاب برای آموزش در ۹۰ ساعت تدوین شده و به هر مهارت آیلتس در هر درس به طور جداگانه و کامل پرداخته شده است.

Mindset for IELTS 2

برای ارتقا به نمرهٔ ۶.۵ آیلتس باید به سراغ جلد سوم این مجموعه بروید. در این سطح کتاب‌های مایندست نیز با ۸ درس و ۸ موضوع مختلف برای آزمون آیلتس آماده می‌شوید. موضوعاتی همچون سفر و وسایل نقلیه، فستیوال‌ها، سیستم‌های آموزشی، تجارت و مشاغل که جزو تاپیک‌های مهم آیلتس هستند در این سطح از کتاب آورده شده است.

Mindset for IELTS 3

در سطح سوم یا همان جلد چهارم کتاب مایندست، داوطلب برای اخذ نمرهٔ ۷.۵ خود را آماده می‌کند. در این سطح از کتاب مایندست، با موضوعات هنر، اقتصاد و تجارت، سلامتی، علوم مختلف و… ذهن زبان‌آموز برای تقویت چهار مهارت اصلی به چالش کشیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: سطح کتاب‌های سولوشن

نحوه خواندن کتاب‌های مایندست (mindset)

توصیه می‌شود ابتدا یک آزمون تعیین سطح بدهید و بعد مطابق با سطح خود یک سطح از کتاب‌‌های مایندست را انتخاب کنید. اما به‌طور کلی برای شروع اولین کتاب از این سری حداقل باید در سطح پایهٔ A2 باشید.

نحوه خواندن کتاب mindset به صورت آزادانه است؛ به این معنی که نیازی نیست از اول یک کتاب شروع به خواندن کنید. می‌توانید در هر زمان هر موضوع یا درسی را که دوست داشتید، مطالعه و تمرین کنید؛ زیرا سطح تمام درس‌ها در یک کتاب با هم برابر است.

در ابتدای هر درس از کتاب مایندست، اهداف درس و آنچه را که خواهید آموخت به طور خلاصه نوشته شده است و شما را با موضوع درس آشنا می‌کند.

مجموعه کتاب‌های مایندست علاوه بر کتاب کار دانش‌آموز شامل کتاب‌ معلم، فایل‌های صوتی و دوره آنلاین آموزش زبان انگلیسی نیز است. تمام این عناصر در کنار هم موجب ارتقای سطح عمومی و آکادمیک زبان انگلیسی زبان‌‌آموزان و آمادگی برای تحصیل و زندگی در کشورهای انگلیسی زبان می‌شود.

امکانات آموزش آنلاین هر سطح از کتاب‌های مایندست شامل ۸ ساعت تمرین در هر مهارت با تاپیک‌های متنوع و متفاوت از کتاب کاغذی است.

تعیین سطح و مشاوره رایگان زبان انگلیسی با آکادمی فلارایز

آکادمی زبان فلارایز در تمامی سطوح آمادهٔ برگزاری کلاس‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی، کلاس‌های نیمه خصوصی و گروهی زبان‌ انگلیسی، آلمانی، فرانسه و دیگر زبان‌های زنده دنیا است. استادان مجرب و با سابقه، استفاده از منابع به‌روز و مناسب با اهداف زبان‌آموزان تنها برخی از ویژگی‌های ممتاز آکادمی فلارایز است.

در این آموزشگاه، کلاس‌های زبان به صورت آنلاین – گروهی یا خصوصی – و در بستر اختصاصی وبسایت فلارایز برگزار می‌شود؛ بنابراین دیگر یافتن یک استاد خوب و باتجربه رویا نیست و می‌توانید از هر شهر یا استان در کلاس‌های بهترین مدرسان زبان کشور شرکت کنید.

کلاس‌های زبان آنلاین آکادمی فلارایز به شکل قابل توجهی باعث صرفه‌جویی در زمان و انرژی شما می‌شود؛ دانشجویان و افراد شاغل می‌توانند به راحتی در زمان‌های خالی خود در این کلاس‌ها شرکت کنند.

در آکادمی فلارایز شما می‌توانید در هر زمان از شبانه‌روز در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی شرکت کنید؛ اعلام نتایج تعیین سطح، ۲۴ ساعت پس از آزمون و بررسی توسط مدرسان اعلام می‌شود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی تلفنی 8 صبح تا 8 عصر :

ثبت درخواست مشاوره رایگان