logo-header-felarise

دسته بندی

آموزشگاه زبان چینی بصورت کاملا مکالمه محور و تضمینی

این روزها همه چین را به‌عنوان یکی از قطب‌های اقتصادی جهان می‌شناسند. به همین دلیل، در چند سال اخیر تعداد افرادی که دوست دارند در کلاس زبان چینی شرکت کنند و این زبان را یاد بگیرند، افزایش چشمگیری داشته است. اما اگر به‌خاطر دغدغه‌های زندگی روزمره، مشغله‌های کاری و همه‌گیری کرونا نتوانیم در کلاس‌های حضوری آموزشگاه‌های زبان شرکت کنیم چه؟ بله، درست حدس زدید: کلاس‌های آنلاین فرشته نجات ما خواهند بود. اگر دنبال بهترین آموزشگاه زبان چینی در تهران هستید، راه را درست آمده‌اید؛ فلارایز در خدمت شماست.

آموزشگاه زبان چینی

آموزشگاه زبان چینی فلارایز به‌صورت آنلاین

با توجه به این‌که یادگیری زبان چینی دشواری‌های خاص خودش را دارد، برای یادگیری آن به هر آموزشگاه و کلاسی نمی‌توان اعتماد کرد. از طرف دیگر، ممکن است بسیاری از متقاضیان به آموزشگاه زبان چینی مجرب و قابل اطمینان دسترسی نداشته باشند. در صورت دسترسی هم ممکن است خیلی‌ها هم به‌دلیل مشغله کاری نتوانند در کلاس‌های حضوری شرکت کنند. 
در این حالت، بهترین گزینه‌ای که می‌توان روی آن حساب کرد، کلاس‌های زبان آنلاین است. آموزشگاه آنلاین زبان‌های خارجی فلارایز، این امکان را برای شما فراهم ساخته است که از هر کجای ایران اعم از مشهد، یزد، اصفهان و… بتوانید این زبان شیرین را یاد بگیرید و زبان‌آموزی در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان چینی در ایران را تجربه کنید.
در آموزشگاه زبان فلارایز سعی شده است که زبان چینی با روش‌های اصولی و با کیفیت آموزشی بسیار بالایی به زبان‌آموزان تدریس شود. همچنین، آموزش زبان در دوره‌های آنلاین این آموزشگاه، به ساده‌ترین و قابل فهم‌ترین روش ممکن انجام می‌شود و هر کسی می‌تواند صحبت‌کردن به زبان چینی را یاد بگیرد، حتی شما دوست عزیزی که کوچک‌ترین دانشی از زبان چینی نداری!

ویژگی‌های آموزشگاه چینی فلارایز

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های آموزشگاه آنلاین زبان فلارایز که خیلی‌ها را به ثبت نام در آن وسوسه می‌کند عبارت‌اند از:
1. تعیین سطح آنلاین
پیش از ثبت نام، از همه زبان‌آموزان به‌صورت آنلاین آزمون تعیین سطح هر چهار مهارت انجام می‌شود و زبان‌آموزان در همان دوره‌هایی شرکت داده خواهند شد که مناسب دانش زبانی‌شان است. 
2. پشتیبانی و مشاوره
گروه پشتیبانی و مشاوره فلارایز در تمام مدت دوره کنار شما هستند و انتقادها و پیشنهادهای شما برای بهبود هرچه بیشتر فضای آموزشی را با گوش جان می‌شنوند. 
3. ارزیابی مستمر
از آن‌جایی که رشد زبان‌آموزان هدف اصلی آکادمی فلارایز خیلی حائز اهمیت است، زبان‌آموزان در طول دوره دائما تحت ارزیابی قرار می‌گیرند. 
4. دوره‌های مکالمه‌محور
با توجه به این‌که مکالمه سخت‌ترین و مهم‌ترین بخش یادگیری هر زبانی است، در دوره‌های آنلاین فلارایز روی رشد و بهبود مهارت گفتاری زبان‌آموزان تمرکز ویژه‌ای شده است.

آموزشگاه زبان چینی

انواع کلاس‌های آنلاین زبان چینی در فلارایز

مسلما افرادی که در یک آموزشگاه زبان ثبت نام می‌کنند، اهداف یکسانی برای یادگیری زبان ندارند و دانش زبانی آن‌ها هم متفاوت است. در آموزشگاه زبان فلارایز، دوره‌های متفاوتی برای زبان‌آموزان طراحی شده است تا هرکس بسته به اولویت‌ها و نیاز خود، بهترین آموزش را دریافت کند. 
کلاس‌های زبان چینی فلارایز به‌صورت گروهی، خصوصی، فشرده و مکالمه‌محور برگزار می‌شود و برای هر کسی با هر نیازی دوره‌ای پیش‌بینی شده است. در نتیجه، با توجه به هدفی که از یادگیری زبان چینی در سر دارید، می‌توانید دوره مناسب خود را انتخاب کنید و اگر نمی‌دانید کدام دوره برای شما مناسب‌تر است، می‌توانید از راهنمایی کارشناسان ما بهره ببرید. 

مزایای آموزشگاه زبان چینی به‌صورت آنلاین

شرکت در کلاس‌های آنلاین آموزشگاه زبان چینی در تهران و سایر شهرها، مزایای زیادی برای زبان‌آموزان به‌همراه دارد که اولین و مهم‌ترین آن صرفه‌جویی در زمان و پول شماست. وقتی دوره‌های آموزشی آنلاین را انتخاب می‌کنید، در قدم اول از شر ترافیک راحت خواهید شد. می‌توانید تخمین بزنید که این مسئله تا چه اندازه در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند؟
به‌علاوه، لازم نیست که با لباس‌های رسمی و اتوکشیده سر کلاس‌هایتان حاضر شوید. می‌توانید با شلوار راحتی و یک لیوان چای دبش پشت سیستمتان بنشینید و از شرکت در یک کلاس زبان باکیفیت و سطح بالا نهایت لذت ببرید. همچنین، از صرف هزینه برای بنزین، کرایه ماشین و… هم خلاص خواهید شد. 
علاوه بر این‌ها، فرقی نمی‌کند که در شیراز و تبریز ساکن هستید یا قم و کاشان؛ با دوره‌های زبان آنلاین آموزشگاه فلارایز از هر جای ایران و جهان می‌توانید در کلاس زبان چینی شرکت کنید و خودتان را به لذت یادگیری یک زبان شیرین و پرکاربرد دعوت کنید. کلاس‌های آنلاین برای افراد شاغل و پرمشغله نیز گزینه مناسبی است. 

منابع و کتاب‌های مورد استفاده در آموزشگاه زبان چینی فلارایز

در ارائه یک آموزش مناسب، داشتن منبع مناسب همیشه حرف اول را می‌زند. در آموزشگاه زبان چینی فلارایز، سعی بر این شده است که از به‌روزترین و جدیدترین منابع استفاده شود و در صورتی که منبع مناسبی برای تدریس مطالب آموزشی وجود نداشته باشد، کارشناسان نسبت به جمع‌آوری مطلب و نوشتن جزوه اقدام می‌کنند. 
به‌طور کلی، در آموزشگاه فلارایز برای یادگیری و آموزش زبان چینی از کتاب‌های زیر استفاده می‌شود:
Chinese 345
Integrated Chinese Character Workbook
Barrons Chinese language and culture
Reading and Writing Chinese
نقش آموزشگاه در یادگیری زبان چینی
هدف از ثبت نام در یک آموزشگاه زبان این است که امکان بهره‌مندی از دوره‌های آموزشی باکیفیت و دانش مدرسان مجرب را برای خود فراهم کنیم. حال اگر معلمان یک آموزشگاه دانش کافی نداشته باشند یا در انتقال مطالب آموزشی دانش کافی نداشته باشند، طبیعتا زبان‌آموزان نیز نمی‌توانند زبان مورد نظرشان را به‌خوبی یاد بگیرند. 
از طرف دیگر، با ثبت نام در آموزشگاه‌ها به‌طور منظم‌تری سر کلاس‌ها حاضر خواهید شد و با توجه به دوره‌ای که انتخاب کرده‌اید، فرصت تعامل با مدرس و سایر زبان‌آموزان را خواهید داشت. این مسئله تاثیر چشمگیری بر توسعه مهارت‌های زبانی شما خواهد داشت.

آموزشگاه زبان چینی

مزایای یادگیری زبان چینی

دلایل زیادی وجود دارند که به ما می‌گویند چرا باید یادگیری زبان چینی را جدی بگیریم، از جمله:
1. گسترش روابط تجاری
امروزه کمتر کسی هست که با تسلط روزافزون و چشمگیر چینی‌ها بر اقتصاد جهان آگاه نباشد. علاوه بر این، از آن‌جایی که زبان چینی در کشورهای زیادی اعم از مالزی، سنگاپور، اندونزی، تایلند، فیلیپین و تایوان صحبت می‌شود، می‌توانید در برقرای روابط تجاری با این کشورها، موفق‌تر عمل کنید.
2. یادگیری تاریخی غنی و چندهزارساله
بدون شک، یکی از قدیمی‌ترین و پربارترین فرهنگ‌ها و تاریخ‌ها به کشور چین تعلق دارد. با یادگیری این زبان نه تنها با این فرهنگ و تاریخ غنی آشنا خواهید شد، بلکه لذت خواندن انواع رمان، داستان کوتاه و شعرهای چینی را هم تجربه خواهید کرد. 
3. بهبود عملکرد مغز
با توجه به این‌که در هنگام یادگیری زبان چینی خواه‌ناخواه طراحی و نقاشی هم تمرین می‌کنید، از نیمکره راست و چپتان به‌طور همزمان استفاده خواهد شد. این مسئله باعث تقویت علکرد مغز و حافظه می‌شود. 
4. مسافرت به بسیاری از کشورها 
با توجه به این‌که بعضی از کشورهای جنوب شرقی آسیا به زبان چینی صحبت می‌کنند، با یادگیری این زبان به‌راحتی می‌توانید به آن کشورها سفر کنید و کوله‌باری از تجربه‌های لذت‌بخش را برای خودتان رقم بزنید. مسلما هیچ چیزی به‌اندازه صحبت با مردمان بومی یک ناحیه به زبان خودشان نمی‌تواند ما را با فرهنگ و تاریخ آن ناحیه آشنا کند. 

بهترین آموزشگاه زبان چینی چه ویژگی‌هایی دارد؟

هیچ شکی نیست که آموزشگاهی برای یادگیری زبان انتخاب می‌کنید، تاثیر چشمگیری بر میزان دانش زبانی شما در انتهای دوره آموزشی خواهد داشت. یک آموزشگاه زبان خوب باید:

  • هدف واضح و مشخصی برای هر دوره تعریف کرده باشد و شما به‌عنوان یک زبان‌آموز باید بدانید که از ابتدا تا انتهای مسیر چه چیزهای پیش رویتان خواهد بود. 
  • از پشتیبانی آموزش مداوم برخوردار باشد و زبان‌آموزان بتوانند ارتباط شفاف و دوستانه‌ای با کارشناسان آموزشگاه برقرار کند. 
  • برای تدریس زبان از جدیدترین متدها استفاده شود. 
  • مطالب آموزشی از طریق اساتید مجرب و حرفه‌ای در اختیار زبان‌آموزان قرار بگیرد. 
  • از جدیدترین و به‌روزترین منابع برای آموزش زبان استفاده شود. 

کلام آخر
برای این‌که شما هم از قافله عقب نمانید، همین حالا برای ثبت نام در کلاس زبان چینی آموزشگاه فلارایز شرکت کنید و لذت یادگیری زبان یکی از بزرگ‌ترین غول‌ها اقتصاد دنیا را به‌خودتان هدیه دهید.

آموزشگاه زبان چینی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی تلفنی 8 صبح تا 8 عصر :