logo-header-felarise

دسته بندی

بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان آلمانی برای اندروید و iOS

بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان آلمانی برای اندروید و iOS

در دنیای ارتباطات امروز یادگیری زبان آلمانی به یکی از مهم‌ترین امتیازات برای پیشرفت و ارتقاء موقعیت‌های زندگی تبدیل شده است. اپلیکیشن‌های آموزش زبان آلمانی در یادگیری این زبان محبوب، تحول عظیمی ایجاد کرده‌اند. با کمک این نرم افزارها می‌توانید در هر موقع از روز و هر مکانی به یادگیری زبان آلمانی بپردازید. استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش زبان آلمانی مخصوصاً در زمان مهاجرت، اشتغال و یا زمان‌هایی که فرصت استراحت دارید و مایلید زبان آلمانی تمرین کنید بسیار مفید هستند. البته بهتر است بدانید بعضی از این اپلیکیشن ها دارای نقاط قوت و ضعف مختلف هستند و بر روی نحوه تلفظ صحیح کلمات به کاربر تمرکز داشته و برخی دیگر نیز بر دستور زبان و دیگر مهارت‌ها تمرکز دارند. بسیاری از این نرم افزارها در سیستم‌های کامپیوتری قابل نصب و استفاده هستند. این بدان معنی است که اگر کاربر PC هستید، می‌توانید به راحتی نرم افزارهایی پیدا کنید که تمام مهارت‌های مورد نیاز شما را تقویت کنند. 

برخی از این اپلیکیشن‌ها ماهانه چندین دلار (معمولا بین 5 تا 10 دلار) از کاربر دریافت می‌کنند که در اپلیکیشن‌های مختلف، مبالغ دریافتی متفاوت است و برخی دیگر نیز نسخه اصلی خود را به صورت رایگان در اختیار زبان آموزان قرار داده است. استفاده از برخی از این نرم افزارها نیاز به اینترنت دارد و نسخه برخی دیگر نیز به صورت آفلاین قابل دسترسی است. در ادامه لیستی از بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان آلمانی را برای شما ارائه می‌دهیم. با ما همراه باشید.

« برای آشنایی با مدرک زبان آلمانی و نحوه اخذ آن مقاله فلارایز را از دست ندهید!»

استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی برای یادگیری زبان آلمانی

استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی به عنوان یکی از ابزارهای کمک آموزشی، یکی از جدیدترین و کم هزینه‌ترین راه‌های تقویت مهارت‌های زبان آلمانی است که باعث می‌شود یادگیری زبان، بیشتر شبیه به بازی و سرگرمی تبدیل شود، از حالت کسالت آور و یکنواختی به هنگام یادگیری زبان آلمانی خارج شوید و از آموزش‌ها لذت ببرید. در واقع استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش زبان آلمانی در کنار آموزش‌های کلاسی، یادگیری شما را دو چندان می‌کند، چراکه وقتی از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنید، یادگیری زبان بهترین عملکرد را دارد. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش زبان اسپانیایی اشاره می‌کنیم:

بهترین اپلیکشین‌های آموزش زبان آلمانی

اپلیکشین‌ها و برنامه‌های زیادی برای آموزش زبان آلمانی وجود دارد که با نصب آن‌ها بر روی موبایل و یا لپ تاپ خود می‌توانید از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کنید و از یادگیری زبان آلمانی لذت ببرید. تمام این برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های آموزش زبان آلمانی را می‌توانید از Google Play و App Store دانلود کنید. بهتر است بدانید استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش زبان آلمانی صرفاً به تنهایی دانش زبان آلمانی شما را تکمیل نمی‌کند بلکه در کنار آموزش‌ها و منابع معتبر دیگری که برای یادگیری استفاده می‌کنید، این روش نیز می‌تواند ایده بسیار خوبی برای تقویت مهارت‌های چهارگانه زبان آلمانی شود و از فرصت‌های خود در یادگیری زبان آلمانی بهتر استفاده کنید. در ادامه چند مورد از بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان آلمانی را برای شما معرفی می‌کنیم:

اپلیکیشن Memrise

  • کاربر هدف : مبتدی – متوسط
  • پشتیبانی از سیستم عامل : Android ، iOS
  • ویژگی‌های اصلی : یادگیری زبان آلمانی با تکیه بر تکرار واژگان

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های بسیار معروف و پرکاربرد آموزش زبان آلمانی، اپلیکیشن Memrise است که علاوه بر آموزش زبان آلمانی، به شما امکان یادگیری بیش از 200 زبان زنده دنیا مثل انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی، روسی، چینی، کره‌ای، ژاپنی، ایتالیایی، عربی، هلندی، دانمارکی و … را می‌دهد.  همزمان با دوره‌های آموزشی Memrise اطلاعات شما در زمینه جغرافیا، تاریخ و آداب و فرهنگ مردم کشور آلمان افزایش می‌یابد. همچنین آموزش و توضیح جملات و واژگان زبان آلمانی با روش‌های تصویری و صوتی یکی دیگر از مزیت‌هایی است که برای این اپلیکیشن تعبیه شده است. این اپلیکیشن شامل یک راهنمای تلفظ است به طوریکه به زبان آموز کمک می‌کند با ضبط تلفظ خود از واژگان و مقایسه آن‌ها با صوت‌های آموزشی، ایرادات کار خود را متوجه شود. Memrise ساده‌ترین راه‌های آموزش زبان آلمانی را بکار برده است بطوریکه با نصب آن در موبایل خود می‌توانید در یادگیری زبان، از وقت خود بهینه استفاده کنید و سرعت یادگیری را بالا ببرید.

اپلیکیشن Duolingo

  • کاربر هدف: مبتدی _ متوسط
  • پشتیبانی از سیستم عامل: Android ، iOS 
  • ویژگی‌های اصلی: یادگیری گرامر مقدماتی، واژگان، تمرین ترجمه، تقویت تلفظ و مهارت شنیداری

یکی از جدیدترین و بروزترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان آلمانی، نرم افزار Duolingo است. آموزش زبان آلمانی در این اپلیکیشن از طریق بازی های فکری و کسب امتیاز طراحی شده است. در ابتدا برای ارائه مناسب‌ترین مسیر یادگیری، یک آزمون ساده برای تعیین سطح زبان آلمانی از شما گرفته می‌شود. پس از گذر از این آزمون، شما یک دوره آموزشی رایگان متناسب با دانش خود در زبان آلمانی دریافت می‌کنید. این اپلیکیشن آموزشی، مهارت شنیداری شما را در زبان آلمانی تقویت می‌کند، همچنین با استفاده از فلش کارت‌هایی که طراحی شده است دامنه دایره لغات را با سرعت افزایش داده و پیشرفت شما را مورد بررسی قرار می‌دهد.

اپلیکیشن Rosetta Stone

  • کاربر هدف: مبتدی – متوسط
  • پشتیبانی از سیستم عامل: Android ، iOS ، windows
  • ویژگی های اصلی: یادگیری زبان آلمانی با مسیرهای مطالعه تعیین شده

Rosetta Stone یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن استاندارد یادگیری زبان آلمانی در جهان است که با استفاده از ضبط صدا و تجزیه و تحلیل آن به زبان آموزان کمک می‌کند تا نحوه گفتار دقیق بومی زبانان آلمانی را بیاموزند. این اپلیکیشن آموزشی به چندین بخش کوچک مانند تلفظ، واژگان، دستور زبان، مکالمه، شنیدن، خواندن و نوشتن تقسیم شده است. Rosetta Stone در توسعه مهارت‌های زبان آلمانی برای استفاده‌های عملی در زندگی روزمره تمرکز دارد. این برنامه به شما کمک می کند تا با تکرار واژه‌های جدید در متن‌های مختلف، واژگان را به راحتی حفظ کنید. 

اپلیکیشن Fluentu

  • کاربر هدفپ: مبتدی – متوسط
  • پشتیبانی از سیستم عامل: Android 
  • ویژگی‌های اصلی: یادگیری زبان آلمانی با فیلم و اخبارهای معتبر آموزشی

Fluentu یکی از پرکاربردترین اپلیکشین‌های آموزشی با رویکردی کاملاً متفاوت است. آموزش زبان آلمانی با استفاده از ویدئوهای آموزشی یکی از ویژگی‌های برتر این نرم افزار محبوب در عصر حاضر محسوب می‌شود. آموزش از طریق فیلم یکی از جذاب‌ترین و سرگرم کننده‌ترین روش‌های آموزشی است که باعث می‌شود زبان آموز در حین تماشای فیلم و یادگیری زبان آلمانی، اوقات بسیار خوبی را برای خود ایجاد کند. در واقع این روش آموزشی باعث می‌شود تمامی مهارت‌های زبان آلمانی در زبان آموز تقویت شود. شما با استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی FluentU با داشتن محیط کاربری بسیار ساده و روان می‌توانید روزانه با داشتن برنامه ریزی مشخص و دقیق به تقویت مهارت‌های زبانی خود بپردازید و از یادگیری زبان آلمانی لذت ببرید.

اپلیکیشن Mosalingua

  • کاربر هدف: مبتدی – پیشرفته
  • پشتیبانی از سیستم عامل: Android، iOS
  • ویژگی‌های اصلی: یادگیری زبان آلمانی با حفظ لغات و اصطلاحات

اپلیکیشن Mosalingua یکی از بهترین برنامه¬های یادگیری زبان آلمانی است که بر روی گسترش دایره لغات و اصطلاحات پرکاربرد زبان آلمانی تمرکز دارد و شامل قابلیت¬های زیادی است که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره می‌کنیم:

  • طراحی بیش از 3000 فلش کارت با صوت آموزش اصلی
  • آموزش مکالمات و دیالوگ‌های مختلف پرکاربرد 
  • طراحی دیکشنری آنلاین در این اپلیکیشن
  • امکان ایجاد فلش کارت توسط زبان آموز
  • کاربرد بسیار بالای این اپلیکیشن مخصوصاً برای دانشجویان و دانش¬آموزان باعث شده است تا رتبه 4.5 از 5 را به خود اختصاص دهد.  

 

اپلیکیشن Busuu

  • کاربر هدف: مبتدی – متوسط
  • پشتیبانی از سیستم عامل: Android ، iOS ، website
  • ویژگی‌های اصلی: یادگیری واژگان، دستور زبان و مکالمه ساده

Busuu یک اپلیکیشن کاملا موفق در آموزش زبان آلمانی است. دروس نرم افزار Busuu پیرو CEFR (چارچوب مرجع مشترک اروپا) برنامه ریزی و تدوین می‌شود. زبان آموزان می‌توانند دانش مربوط به آواشناسی و واژگان را از طریق فایل‌های صوتی، پادکست و PDF ارائه شده توسط نرم-افزار Busuu کسب کنند. یک نکته جالب دیگر این است که شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن هوشمند آموزش زبان، نه تنها زبان آلمانی بلکه بسیاری از زبان¬های زنده دیگر (تا 12 زبان مختلف) را با گذراندن دوره‌های آنلاین یاد بگیرید. با انجام تمارینی که در این اپلیکیشن پرکاربرد طراحی شده است، می توانید تمام چهار مهارت زبان آلمانی را تقویت کنید.

اپلیکیشن Istart German

  • کاربر هدف : مبتدی – متوسط
  • پشتیبانی از سیستم عامل : iOS 
  • ویژگی‌های اصلی : یادگیری واژگان و دستور زبان از پایه

Istart German یکی از اپلیکیشن‌های موفق در زمینه آموزش زبان آلمانی در سراسر دنیا است. استفاده از این اپلیکیشن برای زبان آموزان سطوح مبتدی توصیه می¬شود. آموزش حروف الفبا، واژگان پرکاربرد و اصطلاحات متداول روزانه از سطوح ساده تا متوسط یکی از ویژگی‌های طراحی شده در این اپلیکیشن است که باعث شده مخاطبان زیادی را برای یادگیری زبان آلمانی از صفر به خود جلب کند. توجه داشته باشید این اپلیکیشن فقط برای ios طراحی شده است.

اپلیکیشن Babble

  • کاربر هدف: مبتدی – متوسط
  • پشتیبانی از سیستم عامل: Android ، iOS 
  • ویژگی‌های اصلی: یادگیری واژگان و دیالوگ‌های روزانه

اپلیکیشن بسیار قدیمی Babble اولین اپلیکیشن طراحی شده برای آموزش زبان آلمانی است که هم¬اکنون نیز حدود یک میلیون کاربر خاص خود را دارد. این اپلیکیشن محصول یکی از شرکت-های معتبر آلمانی است که توسط متخصصین آموزش زبان آلمانی طراحی شده است. با کمک این نرم افزار علاوه بر یادگیری بسیاری از مکالمات پرکاربرد روزانه، می توانید از قسمت ضبط صوت اپلیکیشن، صدای خود را به هنگام تلفظ لغات و جملات ضبط کنید تا نرم افزار با تطابق صدای شما با صوت اصلی آموزشی، به شما در هرچه بهتر بیان کردن جملات و واژگان کمک کند.

 

اپلیکیشن Anki

  • کاربر هدف: مبتدی – متوسط
  • پشتیبانی از سیستم عامل: Android ، iOS 
  • ویژگی‌های اصلی: حفظ واژگان و دیالوگ‌های روزانه

اپلیکیشن Anki یکی از بهترین اپلیکیشن های طراحی شده برای حفظ لغات و واژگان آلمانی است. دارای محیط کاربری ساده و آسان است و می توانید به راحتی با ساختن فلش کارت های دلخواهتان امکان حفظ بسیاری از لغات را برای خود فراهم کنید. در حین یادگیری می توانید به میزان پیشرفت خود در حفظ لغات، امتیاز دهید تا اپلیکیشن Anki به صورت خودکار تشخیص دهد لغات حفظ شده را مجدداً با چه فواصل زمانی برای مرور دوباره به شما ارائه دهد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آیا یادگیری زبان آلمانی سخت و زمان‌بر است؟
اصول و نکات مهم در یادگیری زبان آلمانی
بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در تهران
آزمون گوته چیست؟
آشنایی با مدرک زبان آلمانی و نحوه اخذ آن
بهترین روش یادگیری زبان آلمانی چیست؟
آشنایی با سطوح مختلف زبان آلمانی
معرفی بهترین منابع یادگیری خودآموز زبان آلمانی
بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان آلمانی برای اندروید و iOS
چند جمله پر کاربرد در زبان آلمانی که باید بلد باشید!
آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی تلفنی 8 صبح تا 8 عصر :

ثبت درخواست مشاوره رایگان