logo-header-felarise

دسته بندی

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در تهران

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در تهران

امروزه، گسترش ارتباطات و فناوری بگونه‌ای است که یادگیری زبان به یکی از اساسی ترین نیازهای افراد تبدیل شده است بطوریکه نادیده گرفتن آن، افراد را از ارتباطات و اجتماعات جهانی دور می‌کند. آلمان، یکی از کشورهای صنعتی و پیشرفته در دنیاست که ورود به این کشور از طریق یادگیری زبان آلمانی رقم می‌خورد، علاوه براین، اهمیت این زبان بصورتی است که دانستن آن از مهم ترین مزیت‌های مهارت‌های یک شخص به حساب می‌آید. بنابراین یادگیری زبان آلمانی همچون انگلیسی از اهمیت بسزایی برخوردار است که باید به آن توجه زیادی شود. وجود مراکز و موسسات معتبر آموزش زبان آلمانی باعث سهولت در روند یادگیری این زبان شده است، اما چطور میتوان یک آموزشگاه خوب و معتبر را تشخیص داد؟ چه معیارهایی برای تشخیص برتری یک مرکز آموزشی نسبت به سایرین وجود دارد؟ 

اهمیت یادگیری زبان آلمانی

یادگیری زبان آلمانی فرصت‌های زیادی را برای کار، ادامه تحصیل و همچنین زندگی در کشورهای دیگر به وجود می‌آورد. در دنیای ارتباطات امروز، اکثر شرکت‌های بین‌المللی در آلمان و سایر کشورهای پیشرفته صنعتی به دنبال داوطلبانی با مهارت تسلط بر زبان آلمانی هستند. مسلما هرچه به زبان آلمانی تسلط بیشتری داشته باشید، شانس پذیرش شما برای کار در شرکت‌های مطرح و ادامه تحصیل در دانشگاه‌های برتر دنیا بیشتر خواهد شد. همچنین یادگیری این زبان برای افرادی که عاشق کاوش در مناطق آلمانی زبان جهان نظیر اتریش، سوئیس، بلژیک، آلمان و … هستند بسیار جذاب است، چراکه باید در مورد فرهنگ‌ها، مکان‌ها و سبک زندگی متنوع افراد اطلاع پیدا کنند، بنابراین دانستن این زبان می‌تواند کمک شایانی به آنان کند.

معیارهای شناخت بهترین آموزشگاه زبان آلمانی

مسلما برای شروع یادگیری باکیفیت زبان آلمانی باید به آموزشگاهی مراجعه نمود که معیارهای ویژه‌ای داشته باشد و آن را از سایر موسسات و آموزشگاه‌ها متمایز کند. در واقع انتخاب بهترین آموزشگاه زبان آلمانی یکی از مهم ترین گام های شروع یادگیری این زبان پرکاربرد است. متاسفانه امروزه آموزشگاه‌های زیادی، جلسات آموزش زبان آلمانی را بدون توجه به استانداردهای آموزشی برگزار می‌کنند. در این حین زبان آموز فقط زمان، انرژی و هزینه خود را از دست داده است و حتی ممکن است به دلیل نرسیدن به هدف، از ادامه مسیر یادگیری زبان آلمانی منصرف شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در همین ابتدای مسیر با شناخت ویژگی‌های یک آموزشگاه زبان آلمانی خوب، جرقه شروع یک یادگیری موفقیت آمیز را بزنید که در ادامه در مورد ویژگی‌های منحصر به فرد آموزشگاه آنلاین فلارایز که سبب شده تا بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در تهران شناخته شود اشاره می کنیم.

سطح علمی اساتید زبان آلمانی

تاسیس بیشمار آموزشگاه‌های زبان خارجه سبب شده تا این موسسات با مشکل جذب اساتید آموزش زبان مجرب و درنتیجه کاهش کیفیت آموزشی روبرو شوند، ازاین رو زبان آموزان به دنبال مراکز آموزشی افتادند که دارای اساتیدی با سطح علمی بالا باشند. بالا بودن سطح علمی اساتید آموزش دیده باعث می‌شود در هرجلسه، مفاهیم و دانش جدیدی از زبان آلمانی را به زبان آموزان از طریق آسان‌ترین روش‌های آموزشی انتقال دهند و پاسخگوی تمامی سوالات و نیازهای علمی زبان آموزان باشند.

سطح بندی زبان آموزان

سطح‌ بندی زبان آموزان بر اساس سن و میزان دانشی که از زبان آلمانی دارند، نیز یکی دیگر از معیارهای مهم در انتخاب بهترین آموزشگاه زبان آلمانی است. مطمئنا با کلاس بندی دقیق و مناسب، اساتید به طور یکسان برای تمامی زبان آموزان زمان می‌گذارند و این باعث می‌شود سطح علمی تمامی زبان آموزان آلمانی با کیفیت بالایی پیشرفت کند.

کیفیت امکانات ویژه آموزش زبان آلمانی

متاسفانه با تاسیس بسیاری از آموزشگاه‌ها کیفیت امکانات آموزشی در حال کاهش است. بالا بودن کیفیت امکانات باعث می شود تا ذهن زبان‌آموز به هنگام یادگیری بهترین عملکرد و درک را داشته باشد، در واقع با بالا بردن سطح کیفی ابزارهای آموزشی، مستقیما سطح کیفیت علمی زبان آموزان نیز افزایش می‌یابد.

کیفیت و نظم برگزاری جلسات آموزشی

بالا بردن کیفیت برگزاری جلسات آموزشی از نظر بکارگیری جدیدترین متدها و روش‌های استاندارد بین‌المللی باعث شده است تا با کمک اساتید مجرب آموزش زبان آلمانی، این موضوع نیز در انتخاب بهترین آموزشگاه زبان آلمانی حائز اهمیت باشد و به عنوان عاملی مهم در پیشرفت چشمگیر زبان‌آموزان تلقی شود.

کیفیت بالا در طراحی سوالات امتحانی و برگزاری جلسات آزمون

امروزه طراحی سوالات امتحانی مطابق با استانداردهای آموزشی و برگزاری جلسات منظم آزمون در آموزشگاه‌های زبان آلمانی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین ارائه کارنامه‌ها و نمرات دقیق زبان‌آموزان در هر چهار مهارت یادگیری زبان آلمانی باعث می‌شود تا نقاط قوت و ضعف زبان‌آموزان دقیق‌تر سنجیده شود.

 برگزاری دوره‌های مختلف برای تمامی سطوح و سنین

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین آموزشگاه زبان آلمانی، برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای تمامی سطوح و سنین زبان‌آموزان است. در واقع این فاکتور از اصلی‌ترین معیارهایی است که باعث می‌شود زبان‌آموزان به صورت مداوم آموزشگاه خود را تغییر ندهند و بدون نگرانی و اتلاف وقت بر روی یادگیری زبان آلمانی تمرکز کنند.

برگزاری جلسات مشاوره و پشتیبانی‌های ویژه آموزشی

برگزاری جلسات مشاوره‌ و پشتیبانی‌های مداوم آموزشی از امتیازات ویژه‌ای است که آموزشگاه‌های معتبر سطح کشور از آن برخوردار هستند. مشاوره و پشتیبانی زبان‌آموزان در تمامی مراحل آموزشی باعث می‌شود، انگیزه آنان نسبت به یادگیری زبان آلمانی افزایش یابد و با دانستن نقشه راه، برای رسیدن به هدف خود ترغیب شوند.

فلارایز، بهترین آموزشگاه آنلاین زبان آلمانی در تهران

فلارایز به عنوان بهترین آموزشگاه آنلاین زبان آلمانی در تهران با استفاده از مجرب‌ترین اساتید کشور و پشتیبانی‌های آموزشی مداوم، توانسته تا زبان‌آموزان داخل و خارج از ایران را جهت آموزش زبان آلمانی به صورت آنلاین پوشش دهد و با استفاده از روش‌های نوین و استاندارد آموزشی، گام به گام آنان را تا رسیدن به هدف نهایی همراهی کند. 

زبان‌آموزان برای شرکت در دوره‌های آموزش آنلاین زبان آلمانی باید ابتدا آزمون تعیین سطح زبان آلمانی را در آموزشگاه فلارایز بگذرانند و با توجه به گروه سنی و میزان دانش‌شان در جلسات آموزشی ثبت‌نام شوند تا از تمامی خدمات و پکیج‌های آموزشی بهره‌‌مند گردند. اگر شما نیز قصد یادگیری زبان آلمانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با عالی ترین کیفیت آموزشی دارید، می‌توانید برای دریافت مشاوره‌ تخصصی با کادر آموزشی فلارایز در تماس باشید.

دوره‌های آموزش زبان آلمانی در آموزشگاه آنلاین فلارایز

زبان‌آموزان داخل و خارج از ایران تحت نظر آموزشگاه آنلاین فلارایز، می‌توانند با استفاده از نقشه‌راه یادگیری و شرکت در جلسات مشاوره‌ آموزشی به مشخص شدن اهداف و طول مسیر یادگیری خود کمک نمایند.آکادمی تخصصی فلارایز که از دیدگاه کاربران، بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در کشور شناخته شده است، با ارائه پکیج‌ها و برگزاری جلسات VIP در تسریع یادگیری زبان‌آموزان کمک شایانی می‌کند. در ادامه به برخی از دوره‌های آموزش آنلاین زبان آلمانی در آموزشگاه آنلاین فلارایز اشاره می‌کنیم.

دوره‌های آموزش صفر تا صد زبان آلمانی (ترمیک، فشرده، خصوصی)

دوره‌های ویژه تقویت مهارت مکالمه

دوره‌های آمادگی آزمون‌های بین‌المللی

Test-Daf, DSH, Goethe, Telc, TestAs, …

دوره‌های آموزش زبان آلمانی ویژه شاغلین

دوره‌های آموزش زبان آلمانی ویژه کودکان و بزرگسالان

منابع آموزش زبان آلمانی در آموزشگاه آنلاین فلارایز

در آموزشگاه زبان‌های خارجه فلارایز، دوره‌های مختلف آموزش زبان آلمانی برای تمامی گروه‌های سنی و برای تمامی سطوح از مبتدی تا پیشرفته برگزار می‌شود که برای برگزاری هرکدام از این دوره‌ها بانوجه به سطح و یا گروه سنی زبان‌آموزان از کتاب ها و منابع آموزشی مختلفی استفاده می‌شود. در ادامه در مورد بهترین منابع آموزش زبان آلمانی در آموزشگاه آنلاین فلارایز صحبت می‌کنیم.

منابع آموزشی زبان آلمانی برای کودکان و نوجوانان

نام کتاب آموزشی: planetino

سطح: مقدماتی 

گروه هدف: کودکان و نوجوانان

تعداد ترم آموزش هر کتاب: 3 ترم

تعداد جلسات هر ترم: 14 جلسه

مدت زمان هر جلسه: 1 ساعت

منابع آموزشی زبان آلمانی برای جوانان و بزرگسالان

سطح مقدماتی و متوسط

نام کتاب آموزشی: menschen

سطح: مقدماتی و متوسط (A1 , A2 , B1)

گروه هدف: جوانان و بزرگسالان

تعداد ترم آموزش هر کتاب: 2 ترم

تعداد جلسات هر ترم: 14 جلسه

مدت زمان هر جلسه: 1 ساعت

منبع آموزشی سطح پیشرفته

نام کتاب آموزشی: sicher

سطح: پیشرفته (B1+ , B2.1 , B2.2 , C1.1 , C1.2)

گروه هدف: جوانان و بزرگسالان

تعداد ترم آموزش هر کتاب: 2 ترم

تعداد جلسات هر ترم: 14 جلسه

مدت زمان هر جلسه: 1 ساعت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی تلفنی 8 صبح تا 8 عصر :