logo-header-felarise

زبان آلمانی

بخـــوان، یاد بگیــر و منتشــر کن!

اگرچه ممکن است زبان آلمانی جزو آسان‌ترین زبان‌ها برای یادگیری نباشد، جالب است بدانید که در رده سخت‌ترین زبان‌های دنیا نیز قرار نمی‌گیرد. بنابراین میزان سختی یادگیری زبان آلمانی، در حد متوسط به بالا است. در واقع اگر کمی به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید، یادگیری زبان آلمانی برای شما آسان‌تر خواهد بود.
یادگیری زبان آلمانی مزایای زیادی دارد بطوریکه که به کمک آن می‌توانید دنیای جدیدی را برای خود بسازید و شانس خود را در موقعیت‌های برتر زندگی همچون موقعیت‌های شغلی و تحصیلی بالا ببرید. اگر دوست دارید بدانید اهمیت یادگیری زبان آلمانی چیست و اصول یادگیری زبان آلمانی را بهتر بشناسید، این مقاله می‌تواند پاسخگوی سوالات شما باشد.
یادگیری زبان آلمانی همچون انگلیسی از اهمیت بسزایی برخوردار است که باید به آن توجه زیادی شود. وجود مراکز و موسسات معتبر آموزش زبان آلمانی باعث سهولت در روند یادگیری این زبان شده است، اما چطور میتوان یک آموزشگاه خوب و معتبر را تشخیص داد؟ چه معیارهایی برای تشخیص برتری یک مرکز آموزشی نسبت به سایرین وجود دارد؟
آزمون بین‌المللی گوته یک آزمون زبان آلمانی است که در دو صورت شفاهی و کتبی برگزار می‌شود و تسلط داوطلبان را در سطوح مختلف این زبان ارزیابی می‌کند. بطور کلی 6 سطح اصلی در این آزمون وجود دارد که داوطلبان با توجه به هدف خود اقدام به دریافت مدارک هریک از این سطوح می‌کنند.
ارائه یکی از مدارک زبان آلمانی DSH ،TestDaf ،TestAs ،Telc و Goethe از مهم‌ترین شرایط برای استخدام در شرکت‌های معتبر آلمانی و یا تحصیل در برخی از مدارس و دانشگاه‌های آلمان می‌باشد. در واقع با ارائه یکی از این مدارک میزان تسلط شما نسبت به زبان آلمانی سنجیده می‌شود و هرچقدر نمره شما در این آزمون‌ها بالاتر باشد به هنگام گزینش، جایگاه بهتری خواهید داشت.
اگر به تازگی تصمیم گرفته‌اید یک زبان جدید مانند زبان آلمانی را یاد بگیرید، باید بهترین منابع خودآموز زبان آلمانی، کلاس،روش‌ها و… را پیدا کنید تا در سریع‌ترین زمان به بالاترین سطح برسید. اگر به دنبال بهترین روش یادگیری زبان آلمانی هستید، خواهید دید که برخی از تکنیک‌های یادگیری مخصوص مبتدیان است؛ در حالی که برخی دیگر برای زبان‌آموزان متوسط یا بالاتر بهتر جواب می‌دهد.
آشنایی با سطوح مختلف زبان آلمانی اولین گام برای شروع برنامه ریزی جهت یادگیری زبان آلمانی است. در واقع سطوح مختلف زبان آلمانی که تحت نظر سازمان CEFR تعریف شده است، نشان دهنده میزان دانش شما از زبان آلمانی است. برای شروع یادگیری این زبان پرکاربرد بهتر است از سطح خود آگاهی بیشتری داشته باشید تا متناسب با دانش خود از زبان، منابع معتبری را انتخاب کنید.
آلمانی، زبانی زیبا، مهم و چالش برانگیز است. بسیاری از افراد، زمان یا پول لازم برای شرکت در کلاس‌های خصوصی و یادگیری این زبان را ندارند، اما راه‌های زیادی برای شکستن این موانع وجود دارد. خوشبختانه امروزه با دسترسی به اینترنت، استفاده از بهترین کتاب‌های خودآموز زبان آلمانی و سایر منابع مختلف، می‌توانید این زبان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن یاد بگیرید.
اپلیکشین‌ها و برنامه‌های زیادی برای آموزش زبان آلمانی وجود دارد که در یادگیری زبان آلمانی می‌توانند به شما کمک کنند و با نصب آن‌ها بر روی موبایل و یا لپ تاپ خود می‌توانید از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کنید و از یادگیری زبان آلمانی لذت ببرید. تمام این برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های آموزش زبان آلمانی را می‌توانید از Google Play و App Store دانلود کنید. این اپلیکیشن‌ها از سطح مبتدی تا پیشرفته را شامل می‌شوند.
زبان آلمانی، یکی از زبان‌های اصلی جهان بوده و تاریخچه‌ای غنی دارد. این زبان در برخی از کشورها مانند آلمان، اتریش و سوئیس، یک زبان رسمی است. بنابراین اگر قصد دارید که به این کشورها مهاجرت کنید، لازم است تا جملات پرکاربرد زبان آلمانی را یاد گرفته و به این زبان تسلط داشته باشید.

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی تلفنی 8 صبح تا 8 عصر :

ثبت درخواست مشاوره رایگان