logo-header-felarise

دسته بندی

بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در ایران

یادگیری زبان فرانسه به عنوان یکی از 7 زبان اصلی و پرکاربرد در دنیا، به یکی از امتیازات بسیار چالش برانگیز برای تمام متقاضیان ورود به عرصه کار و تجارت در کشورهای فرانسوی زبان و دانشجویان دانشگاه های فرانسه تبدیل شده است. در این حین یادگیری زبان فرانسه با کمک مجرب ترین اساتید زبان فرانسه و استفاده از جلسات آموزشی بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در ایران از امتیازات ویژه ای است که زبان آموزان می توانند داشته باشند. حال ممکن است این سوال مهم برایتان مطرح شود که، بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در ایران کدام است و چه معیارهایی دارد؟ در ادامه در مورد اهمیت یادگیری زبان فرانسه صحبت می کنیم و به معرفی بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در ایران و معیارهای اصلی آن می پردازیم.

اهمیت یادگیری زبان فرانسه

در دنیای ارتباطات امروز دانستن زبان فرانسه یکی از امتیازات مثبتی است که هر فردی می تواند به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن با کمک تیم تخصصی-آموزشی فلارایز کسب کند. در این بخش قصد داریم در مورد اهمیت یادگیری زبان فرانسه صحبت کنیم.

ساده بودن زبان فرانسه

امروزه یادگیری زبان فرانسه در مقایسه با ماراتن های طاقت فرسا و سربالایی که سایر زبان ها نشان می دهند، شبیه پیاده روی پرشور در ساحل است. زبان فرانسه به دلیل داشتن ریشه لاتین، یک زبان نسبتا آسان برای یادگیری انگلیسی زبانان است. 

کسب موقعیت های شغلی بهتر

کشور فرانسه یکی از کشورهای صنعتی است که سالانه عده زیادی به این کشور برای تجارت و یافتن موقعیت های شغلی بهتر مهاجرت می کنند. دانستن زبان فرانسه در واقع یکی از عواملی است که شما را نسبت به سایر متقاضیان متمایز می کند.

امکان دریافت بورسیه های تحصیلی 

همچنین کشور فرانسه سالانه دانشجویان زیادی را از سراسر دنیا برای تحصیل در دانشگاه های خود فراخوان می دهد. یکی از رموز موفقیت دانشجویان برای ادامه تحصیل و حتی زندگی، دانستن زبان فرانسه است که باعث پیشرفت شگرف در زندگی روزانه آن ها خواهد شد.

سفرهای توریستی و تجاری

کشور فرانسه یکی از زیباترین کشورهای مرفه در دنیا محسوب می شود و مناطق توریستی بسیار شگفت آوری را داراست. هر ساله عده زیادی از گردشگران، کشور فرانسه را به عنوان اولین انتخاب خود برای سفر می دانند و سعی می کنند بر زبان فرانسه تسلط پیدا کنند، چراکه با دانستن زبان فرانسه می توان با فرهنگ، آداب و رسوم، غذاهای محلی، مناطق تفریحی و جاذبه های گردشگری فرانسه بهتر آشنا شد.

معیارهای بهترین آموزشگاه زبان فرانسه 

قطعا برای شروع یادگیری زبان فرانسه نیاز به آموزشگاهی دارید تا بتوانید به کمک اساتید آن زبان فرانسه را با کیفیت بالا بیاموزید و به ویژه در مهارت مکالمه متبحر شوید. امروزه با تاسیس بسیاری از آموزشگاه های زبان فرانسه، کیفیت تدریس منابع آموزشی و سطح علمی زبان آموزان بسیار افت کرده است. 
مسلما در این موضوع زبان آموزان، اولین نفراتی هستند که از لحاظ آموزشی آسیب جدی می بینند. چراکه زمان و هزینه زیادی را صرف کلاس های آموزش زبان فرانسه می کنند و هیچ نتیجه ای نمی گیرند. بنابراین پیشنهاد می کنیم هم اکنون با دانستن معیارهای بهترین آموزشگاه زبان فرانسه برای انتخاب یک آموزشگاه خوب اقدام کنید و پیشاپیش با تلاش بیشتر یادگیری صد در صد زبان فرانسه را برای خود تضمین کنید.

کیفیت سطح علمی اساتید زبان فرانسه

با پیدایش بسیاری از آموزشگاه های زبان های خارجه و کاهش کیفیت سطح علمی اساتید زبان فرانسه در بسیاری از موسسات، باعث شده است تا این موضوع به فاکتور مهمی در انتخاب آموزشگاه معتبر زبان فرانسه تبدیل شود. بالا بودن سطح علمی اساتید آموزش دیده، باعث می شود در هر جلسه، مفاهیم و دانش جدیدی از زبان فرانسه را به زبان آموزان از طریق آسان ترین روش های آموزشی انتقال دهند و پاسخگوی تمامی سوالات و نیازهای علمی زبان آموزان باشند.

سطح بندی زبان آموزان

سطح بندی زبان آموزان بر اساس سن و میزان دانشی که از زبان فرانسه دارند، نیز یکی دیگر معیارهای مهم در انتخاب بهترین آموزشگاه زبان فرانسه است. مطمئنا با کلاس بندی دقیق و مناسب، اساتید به طور یکسان برای تمامی زبان آموزان زمان رفع اشکال آموزشی می گذارند و این باعث می شود سطح علمی تمامی زبان آموزان فرانسه با کیفیت بالایی پیشرفت کند.

کیفیت امکانات ویژه آموزش زبان فرانسه

متاسفانه با تاسیس بسیاری از آموزشگاه ها کیفیت امکانات آموزشی در حال کاهش است. بالا بودن کیفیت امکانات باعث می شود تا ذهن زبان آموز به هنگام یادگیری بهترین عملکرد و درک را داشته باشد. در واقع با بالا بردن سطح کیفی ابزارهای آموزشی، مستقیما سطح کیفیت علمی زبان آموزان نیز افزایش می یابد.

کیفیت و نظم برگزاری جلسات آموزشی

بالا بردن کیفیت برگزاری جلسات آموزشی از نظر بکارگیری جدیدترین متدها و روش های استاندارد بین المللی باعث شده است تا با کمک اساتید مجرب آموزش زبان فرانسه، این موضوع نیز در انتخاب بهترین آموزشگاه زبان فرانسه حائز اهمیت باشد و به عنوان عاملی مهم در پیشرفت چشمگیر زبان آموزان تلقی شود.

کیفیت بالا در طراحی سوالات امتحانی و برگزاری جلسات آزمون

امروزه طراحی سوالات امتحانی مطابق با استانداردهای جهانی و برگزاری جلسات منظم آزمون در آموزشگاه های زبان فرانسه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این ارائه کارنامه ها و نمرات دقیق زبان آموزان در هر چهار مهارت یادگیری زبان فرانسه باعث می شود تا نقاط قوت و ضعف زبان آموزان دقیق تر سنجیده شود.

برگزاری دوره های مختلف برای تمامی سطوح و سنین

یکی دیگر از معیارهای بهترین آموزشگاه زبان فرانسه، برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای تمامی سطوح و سنین زبان آموزان است. در واقع این فاکتور از اصلی ترین معیارهایی است که باعث می شود زبان آموزان به صورت مداوم آموزشگاه خود را تغییر ندهند و بدون نگرانی و اتلاف وقت بر روی یادگیری زبان فرانسه تمرکز کنند.

کیفیت جلسات مشاوره ای و ارائه پشتیبانی های ویژه

برگزاری جلسات مشاوره ای و پشتیبانی های 24 ساعته از امتیازات ویژه ای است که آموزشگاه های معتبر سطح کشور از آن برخوردار هستند. مشاوره و پشتیبانی زبان آموزان در تمامی مراحل آموزشی باعث می شود، انگیزه آنان نسبت به یادگیری زبان فرانسه افزایش یابد و با دانستن نقشه راه یادگیری، برای رسیدن به هدف خود ترغیب شوند.

فلارایز، بهترین آموزشگاه آنلاین زبان فرانسه در تهران

امروزه با گسترش زبان فرانسه در سراسر دنیا، بسیاری از افراد سعی در یادگیری این زبان پرکاربرد دارند. اگر شما هم می خواهید زبان فرانسه را سریع تر و دقیق تر مطالعه کنید، بهتر است برنامه ریزی جامعی برای خود داشته باشید و از روش های متنوعی برای تقویت مهارت های Speaking, Listening, Writing, Reading با خبر شوید. 
امروزه روش های زیادی برای تقویت مهارت های زبان فرانسه وجود دارد که بسته به افراد، متفاوت است. مدت زمانی که برای مطالعه روزانه صرف می کنید، روش های بروز و دقیقی که استفاده می کنید و از همه مهم تر برنامه مشخصی که برای خود دارید، شما را به هدفتان نزدیک تر می کند. در کنار تمامی این فعالیت ها استفاده از جلسات آموزشی بهترین آموزشگاه آنلاین زبان فرانسه در ایران باعث می شود، تا به طرز چشمگیری در مسیر یادگیری پیشرفت کنید و بدون هیچ دغدغه و نگرانی تمامی مهارت های دانش خود از زبان فرانسه به ویژه مهارت مکالمه را تقویت نمائید. 
فلارایز، بهترین آموزشگاه آنلاین زبان فرانسه مفتخر است تا با پوشش دهی کامل، تمامی نیازهای آموزشی زبان آموزان داخل و خارج از ایران را با استفاده از جدیدترین منابع و روش های آموزشی برطرف نماید.
اگر شما نیز قصد دارید مدت زمان یادگیری زبان فرانسه را کوتاه و کیفیت یادگیری را بالا ببرید، می توانید برای دریافت مشاوره های تخصصی و استفاده از جلسات آموزش زبان فرانسه به صورت ویژه، با کادر آموزشی فلارایز در تماس باشید.

دوره‌های آموزش زبان فرانسه در آموزشگاه آنلاین فلارایز
دوره ها و جلسات آموزش زبان فرانسه در آموزشگاه آنلاین فلارایز با استفاده از شیوه های نوین و استاندارد بین المللی به صورت ویدئوکنفرانس های زنده برای تمامی زبان آموزان داخل و خارج از ایران برگزار می شود. در ادامه به برخی از مهم ترین دوره های آموزشی فلارایز اشاره می کنیم.

  • دوره های آموزش صفر تا صد زبان فرانسه (ترمیک، فشرده، خصوصی)
  • دوره های ویژه تقویت مهارت مکالمه
  • دوره های آمادگی آزمون های بین المللی DELF، DALF، TEF، TEFAQ
  • دوره های آموزش زبان فرانسه ویژه شاغلین
  • دوره های آموزش زبان فرانسه ویژه کودکان و بزرگسالان

منابع آموزش زبان فرانسه در آموزشگاه آنلاین فلارایز

زبان فرانسه یکی از پرکاربردترین زبان های زنده دنیا است که در آکادمی فلارایز به صورت آنلاین آموزش داده می شود. دوره های آموزشی در تمامی رده های سنی از سطح مبتدی تا پیشرفته مطابق با چارچوب مرجع زبان های اروپایی (CECRL) برگزار شده و متناسب با هر رده سنی از کتاب های استاندارد آموزشی استفاده می شود.
در ادامه در مورد بهترین آموزشی زبان فرانسه در آموزشگاه فلارایز صحبت می کنیم.

منابع آموزشی زبان فرانسه برای کودکان 

نام کتاب آموزشی : Alex et Zoe

سطح : مقدماتی و متوسط 

گروه هدف : کودکان

تعداد ترم آموزش هر کتاب : 3 ترم

تعداد جلسات هر ترم : 14 جلسه

مدت زمان هر جلسه : 1 ساعت

منابع آموزشی زبان فرانسه برای نوجوانان

نام کتاب آموزشی : Adosphere

سطح : مقدماتی و فوق متوسط 

گروه هدف : نوجوانان

تعداد ترم آموزش هر کتاب : 3 ترم

تعداد جلسات هر ترم : 14 جلسه

مدت زمان هر جلسه : 1 ساعت

منابع آموزشی زبان فرانسه برای جوانان و بزرگسالان

نام کتاب آموزشی : Alter ago

سطح : مقدماتی (A1 , A2)

گروه هدف : جوانان و بزرگسالان

تعداد ترم آموزش هر کتاب : 4 ترم

تعداد جلسات هر ترم : 14 جلسه

مدت زمان هر جلسه : 1 ساعت

نام کتاب آموزشی : Alter ago

سطح : متوسط (B1 , B2)

گروه هدف : جوانان و بزرگسالان 

تعداد ترم آموزش هر کتاب : 4 ترم

تعداد جلسات هر ترم : 14 جلسه

مدت زمان هر جلسه : 1 ساعت

 

نام کتاب آموزشی : Alter ago

سطح : پیشرفته C1

گروه هدف : جوانان و بزرگسالان

تعداد ترم آموزش هر کتاب : 4 ترم

تعداد جلسات هر ترم : 14 جلسه

مدت زمان هر جلسه : 1 ساعت

نحوه ثبت نام در دوره آموزش زبان فرانسه

دوره آموزش زبان فرانسه فلارایز یکی از بهترین دوره های آموزش زبان فرانسه در ایران است. این دوره در مجموعه فلارایز توسط باتجربه ترین وخبره ترین اساتید آموزش داده می شود و باکیفیت ترین کلاس زبان فرانسه در تهران است. تعیین سطح زبان فرانسه و تعیین سطح تمامی دوره های فلارایز به صورت رایگان انجام می شود و همچنین جهت راهنمایی متقاضیان برای ثبت نام در دوره ها مشاوره رایگان ارائه می شود. ثبت نام در دوره آموزش زبان فرانسه و کسب اطلاعات از نحوه برگزاری کلاس های دوره از طریق دوره آموزش فرانسه امکان پزیر است.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی تلفنی 8 صبح تا 8 عصر :