logo-header-felarise

دسته بندی

معرفی مجموعه کتابهای فمیلی اند فرندز (Family and Friends)

کتاب‌های معروف Family and Friends با سطح بندی دقیق، آموزش مهارت‌های اسپیکینگ، رایتینگ و لیسنینگ زبان انگلیسی را به زبان آموزان کودک ارائه می‌دهد. کتاب فمیلی فرندز مخصوص کودکان و در سطح پایه طراحی شده است؛ به طوری که شاید هیچ دوره و کتاب دیگری مانند آن برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان در این سن مفید نباشد. درس‌های آموزشی این مجموعه کتاب‌ها، متمرکز بر تقویت مهارت‌های گفتاری و نوشتاری است.

هر درس شامل آموزش لغات همراه با آهنگ، شعر و داستان با لهجهٔ امریکن است. تدریس گرامر و لغات در قالب جملات، کودک را برای مکالمه‌های ساده در خانه و محیط‌های مختلف و برقراری ارتباط با دوستان آماده می‌کند.

برای آشنایی بیشتر با سطح کتاب Family and Friend تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

در پیج اینستاگرام ما زبان انگلیسی رو رایگان و سریع یاد بگیر

رو عکس کلیک کن تا وارد پیج بشی!

آشنایی با سری کتاب های فمیلی اند فرندز (Family and Friends)

مجموعه کتاب‌های فمیلی اند فرندز در هفت جلد به زبان امریکن و برای کودکان ارائه می‌شود که سطح کتاب فمیلی فرندز در هر جلد از این مجموعه متفاوت است و فراگیران در دوره آموزش زبان انگلیسی خود، باید برای مطالعه این کتاب‌ها، ترتیب سطوح آن را رعایت کنند. در ادامه به معرفی سری کتاب‌های فمیلی فرندز به صورت جداگانه و به همراه سطوح و ویژگی‌های هرکدام می‌پردازیم.

کتاب فمیلی اند فرندز استارتر (Family and Friends Starter book)

کتاب Family and Friend در سطح استارتر حروف انگلیسی را در قالب ۹ درس ارائه می‌کند. در درس اول «معرفی خود» به زبان ساده آموزش داده شده است و در ادامهٔ درس‌های دیگر، موضوعاتی مانند، رنگ‌، خانواده، مدرسه، حیوانات، شغل‌ها، لباس و غذا به شکلی ساده و کودکانه تدریس می‌شود. صفحات رنگی و نقاشی‌های کارتونی جذاب، کودک را برای یادگیری مشتاق‌تر می‌کند. لغات در این درس‌ها در قالب مکالمات ساده و کوتاه آموزش داده شده تا یادگیری به بهترین شکل ممکن انجام شود.

کتاب فمیلی اند فرندز ۱ (Family and Friends 1)

در کتاب فمیلی فرندز ۱ به گرامر جملات ساده و نحوهٔ سوالی کردن آن‌ها پرداخته شده است. در این سطح از کتاب، نحوهٔ پرسیدن سوالات و پاسخ کوتاه و بلند در مورد مکان اشیا و افراد، توانایی‌ها و علاقه‌مندی‌ها با جملاتی ساده و ابتدایی آورده شده است. کودکان در پانزده درس کلماتی در زمینهٔ خانواده، اعضای بدن، مشاغل، اشیاء، لباس و… را با تنوع بالا در قالب درس‌های مصور یاد می‌گیرند.

حتماً این مقاله را بخوانید: بهترین کتاب‌های یادگیری زبان انگلیسی

کتاب فمیلی اند فرندز ۲ (Family and Friends 2)

در کتاب فمیلی اند فرندز ۲، زبان‌آموز یاد می‌گیرد که چگونه دوستان و خانوادهٔ خود را معرفی کند و برخی خصوصیات ظاهری را به طور ساده بیان کند. همچنین می‌تواند در مورد مکان اشیاء، احساسات خود و دیگران، درس‌های مدرسه و بسیاری از موضوعات دیگر به راحتی و با جملات ساده صحبت کند.

کتاب فمیلی اند فرندز ۳ (Family and Friends 3)

کمی پیچیدگی در گرامر و لغات در کتاب فمیلی فرندز ۳ محسوس است و زبان‌آموز باید با استفاده از قوانین گرامری حال ساده، حال استمراری، گذشتهٔ ساده، be going to، must  و…، جملات کاربردی را در فضاهای مختلف دوستانه و خانواده بسازد و بیان کند.

کتاب فمیلی اند فرندز ۴ (Family and Friends 4)

در کتاب فمیلی اند فرندز ۴ مباحث گرامری زمان‌های حال ساده، حال استمراری، حال کامل، گذشتهٔ استمراری، گذشتهٔ ساده و ضمایر مفعولی آموزش داده می‌شود. زبان‌آموز در پایان این دوره باید بتواند، در مکالمات خود از should، could استفاده کند، در مورد اهداف خود صحبت کند و مفهوم ضمایر ملکی و مفعولی را فرا بگیرد. در این سطح کتاب فمیلی فرندز زبان‌آموز لغات زیادی را فرا گرفته و می‌تواند با جملات بلند و کوتاه در موقعیت‌های مختلف مانند رستوران، نظرات و احساسات خود را بیان کند.

بیشتر بخوانید: سطح کتاب‌های hey there

کتاب فمیلی اند فرندز ۵ (Family and Friends 5)

بعد از گذراندن ۵ سطح قبل وارد مباحث پیشرفته‌تر زبان انگلیسی در کتاب فمیلی اند فرندز ۵ می‌شویم. زمان‌های مختلف تقریبا به طور کامل در این کتاب تدریس شده است و علاوه بر آن‌ها مباحث پیچیده‌تری از گرامر مانند already، just، too، enough نیز به کودک آموزش داده می‌شود. لغات و گرامر در درس‌های این کتاب در قالب داستان کوتاهی آورده شده‌اند و در انتهای هر سه درس یک متن بلند به زبان‌آموز برای تقویت ریدینگ و درک مطلب کمک می‌کند. با وجود این کتاب زبان‌آموز باید بتواند متن‌های کوتاه، نظرات، ویژگی‌ها، علاقه‌مندی‌ها و… را به راحتی بیان کند و بنویسد.

کتاب فمیلی اند فرندز ۶ (Family and Friends 6)

آخرین کتاب در این مجموعه بر روی آموزش مکالمه زبان انگلیسی تمرکز دارد و زبان‌آموز را آماده می‌کند تا بتواند مکالمات پیچیده‌تری داشته باشد. سطح کتاب 6 Family and Friend به گونه‌ای است که زبان‌آموز می‌تواند متن‌های بلند در مورد آرزوها و رویاهای خود، سفر، بیوگرافی تقریبا کامل، گزارش دادن و… بنویسد. دوازده درس این کتاب با موضوعات متنوعی مانند اوقات فراغت، تکنولوژی، سفر ‌و ماجراجویی، یادگیری لغات پیشرفته و کاربردی را آسان‌تر می‌کند.

تمام کتاب‌های فمیلی فرندز همراه با فایل‌های صوتی ارائه می‌شوند. آهنگ‌ها و ترانه‌های کوتاه انتهای درس نیز می‌تواند به زبان‌آموز در یادگیری واژگان کمک کرده و یادگیری را جذاب‌تر کند. هر چه سطح کتاب‌ Family and Friend بالاتر می‌رود، متن‌ها، لغات و گرامر پیچیده‌تر می شود، اما ساختار و تصویر سازی این کتاب‌ها به اندازه‌ای جذاب و گیرا است که حس یادگیری را در زبان‌آموز کم نمی‌کند، بلکه حتی ذهن او را بیشتر درگیر یادگیری زبان می‌کند.

تعیین سطح و مشاوره رایگان زبان انگلیسی با آکادمی فلارایز

آکادمی فلارایز یکی از موسسات حرفه‌ای در زمینهٔ تدریس خصوصی زبان انگلیسی به صورت آنلاین و حضوری است. شما در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی اکادمی فلارایز شرکت کنید. نکتهٔ جالب این است که آزمون تعیین سطح توسط استادان (نه به وسیلهٔ هوش مصنوعی و کامپیوتری!) این آموزشگاه با دقت بررسی شده و نتایج آن ۲۴ ساعت بعد از آزمون در اختیار داوطلب قرار می‌گیرد. علاوه بر تعیین سطح زبان انگلیسی؛ خدمات مشاوره‌ای، جهت انتخاب بهترین مدرس، کلاس و برنامه برای داوطلبان یادگیری زبان‌های خارجی به صورت خصوصی در این آکادمی مهیا است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی تلفنی 8 صبح تا 8 عصر :

ثبت درخواست مشاوره رایگان