logo-header-felarise

زبان عربی

بخـــوان، یاد بگیــر و منتشــر کن!

اگر قصد سفر به یکی از کشورهای عربی را دارید، توانایی ارتباط‌برقرارکردن با افراد عرب‌زبان می‌تواند جذاب و هیجان‌انگیز باشد. چنانچه بتوانید حداقل چند جمله به زبان عربی صحبت کنید، در مواجه با عرب‌زبانان اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و به شکل بهتری نیز منظورتان را به آن‌ها منتقل خواهید کرد.
زبان عربی از جمله زبان‌های پرطرفدار در جهان است موقعیت بسیار خوب تجاری و بازرگانی کشورهای عربی، بسیاری از افراد را بر آن داشته تا به فکر یادگیری مکالمۀ زبان عربی باشند. زبان عربی در انواع متفاوت کلاسیک یا قرآنی، استاندارد مدرن و محاوره‌ آموزش داده می‌شود. اگر نیاز به مکالمه و ایجاد ارتباط به زبان عربی در یکی از کشورهای عرب‌زبان را دارید، زبان عربی محاوره بهترین شکل یادگیری زبان برای شما خواهد بود.
زبان عربی، از نظر حروف و برخی کلمات، به زبان ما نزدیک است؛ اما یادگیری آن، چالش بزرگی برای اکثر زبان‌آموزان به‌شمار می‌رود. اگرچه سفر، یکی از قوی‌ترین راه‌ها برای نزدیک‌شدن به زبان و فرهنگ یک ملت است، اما خوشبختانه گزینه‌های بسیار مفید دیگری نیز برای یادگیری زبان‌های مختلف وجود دارند.
اگر پیش‌‌زمینه‌ای در مطالعه زبان عربی داشته باشید، شاید به نظرتان مدت زمان یادگیری زبان عربی طولانی باشد؛ اما آیا عربی واقعا سخت است و زمان زیادی برای یادگیری آن نیاز دارید؟ در ادامه، به بررسی این موضوع می‌پردازیم و عوامل موثر بر مدت یادگیری زبان عربی را معرفی می‌کنیم.
حقیقت این است که زبان عربی یکی از سخت‌ترین زبا‌ن‌های جهان به‌شمار می‌رود؛ اما با این حال، منابع زیادی نیز برای یادگیری بهتر این زبان وجود دارند. از انواع اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها گرفته تا کتاب‌های درسی و داستانی، همگی برای تسلط شما به عربی مفید هستند. در این مطلب، فهرستی از مفیدترین کتاب‌های یادگیری زبان عربی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.
هریک از روش‌های یادگیری عربی، مزایا و معایب خاص خود را دارند؛ بنابراین، بهتر است با شناخت شخصیت خود و مدت زمانی که برای یادگیری زبان عربی صرف می‌کنید، بهترین روش یادگیری زبان عربی و منابع آن را پیدا کنید. اگر به‌دنبال بهترین روش‌های یادگیری عربی هستید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.
یکی از بهترین و آسان‌ترین روش‌های تقویت زبان عربی استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی زبان عربی است. در واقع استفاده از این اپلیکیشن‌ها باعث می‌شود از فرصت‌ها و زمان خود بهترین استفاده را داشته باشید و یادگیری زبان عربی را به کاری سرگرم کننده و مهیج تبدیل کنید. در ادامه در مورد اهمیت استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی در یادگیری زبان عربی صحبت می‌کنیم و به معرفی چند مورد از بهترین آن‌ها می‌پردازیم.

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی تلفنی 8 صبح تا 8 عصر :

ثبت درخواست مشاوره رایگان