logo-header-felarise

دسته بندی

بهترین کتاب‌های خودآموز زبان سوئدی

بهترین کتاب‌های خودآموز زبان سوئدی

در دهکده جهانی امروز یادگیری زبان‌های زنده دنیا یکی از امتیازات بسیار مهمی است که می‌توانید داشته باشید. زبان سوئدی به عنوان یکی از بهترین و پرکاربردترین زبان‌های زنده دنیا، توجه مخاطبین زیادی را به خود جلب کرده است. هر ساله عده زیادی از افراد برای مهاجرت به سوئد، سعی در یادگیری این زبان پرکاربرد دارند، اما باید بدانید در این حین انتخاب کتاب موثر و معتبر در سرعت و مدت زمان یادگیری شما تاثیر بسزایی دارد. در واقع با انتخاب بهترین کتاب آموزش زبان سوئدی می‌توانید با یک دیدکلی در رسیدن به اهدافتان برنامه ریزی دقیق‌تر و جامع‌تری داشته باشید و در طی مسیر دچار دلسردی و ناامیدی نشوید. انتخاب بهترین کتاب آموزش زبان سوئدی یکی از مهم‌ترین گام‌های شروع یادگیری زبان سوئدی است. اگر تمایل دارید زبان سوئدی را بدون کمک از معلم و در منزل به صورت خودخوان مطالعه کنید، در این مقاله به معرفی چند کتاب آموزش زبان سوئدی پرداخته‌ایم.

استفاده از کتاب‌های مناسب در یادگیری زبان سوئدی

امروزه با توجه به گستردگی زبان سوئدی، منابع آموزشی بسیاری طراحی و به چاپ رسیده‌اند. اما بهتر است بدانید مطالعه کتاب‌های معتبر باعث افزایش اطلاعات شما می‌شود. در واقع انتخاب بهترین کتاب‌های آموزش زبان سوئدی اولین و مهم‌ترین گام برای شروع یادگیری این زبان پرکاربرد است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از انتخاب منابع زبان سوئدی تعیین سطح شوید. تعیین سطح به شما در انتخاب کتاب مناسب با سن و سطح دانشی که از زبان سوئدی دارید کمک زیادی می‌کند. اگر در انتخاب کتاب دقت و حوصله کافی نداشته باشید قطعا در طی مسیر با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شوید، چراکه مسیر مطالعه خود را به درستی و هدفمند انتخاب نکرده‌اید و زمان زیادی را از دست داده‌اید. در نتیجه اعتماد بنفس خود را از دست می‌دهید و ممکن است از ادامه مسیر یادگیری زبان سوئدی دلسرد شوید. یقیناً پیامدهای ناشی از آن بر روی انجام دیگر فعالیت هایتان نیز تاثیر منفی می‌گذارد. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای انتخاب کتاب مناسب آموزش زبان سوئدی حتماً تحقیق کنید و با آگاهی کامل شروع به مطالعه و یادگیری نمائید. در ادامه در مورد چندین کتاب معتبر آموزش زبان سوئدی صحبت می‌کنیم.

بهترین کتاب‌های خودآموز زبان سوئدی
مطالعه یک کتاب معتبر آموزش زبان سوئدی به شما در درک بهتر مفاهیم و قواعد زبانی کمک زیادی می‌کند، با اصطلاحات، واژگان و مکالمات پرکاربرد روزمره آشنا و شما را در رسیدن به اهدافتان هدایت می‌کند. در ذیل چندین کتاب از انتشارات معتبر آموزش زبان سوئدی را برای شما معرفی می‌کنیم که تحت استانداردهای بین المللی در بهترین موسسات آموزشی در سراسر دنیا تدریس می‌شوند.  

کتاب Teach Yourself Swedish

دارای 2 جلد آموزشی (کتاب اصلی+کتاب تقویت مهارت مکالمه)

CD آموزشی

تمرین های انتهای هر درس به همراه پاسخنامه

Transcripts فایل صوتی

تقویت چهار مهارت زبان سوئدی

کتاب Teach Yourself Swedish از بهترین کتاب‌های خودآموز زبان سوئدی از انتشارات Teach Yourself برای تمامی زبان¬آموزانی که تمایل به یادگیری زبان سوئدی دارند، طراحی شده است. این کتاب شامل دو جلد آموزشی است. در جلد اول تمامی مباحث مهم از جمله نحوه احوالپرسی، نحوه قیمت کردن و خرید، نحوه درخواست کردن چیزی، کار کردن، رستوران رفتن و … در قالب هجده درس آموزش داده شده است. در هر درس لغات مربوطه به طور کامل بیان شده است به طوریکه زبان آموزان می‌توانند با مطالعه هر بخش، لغات و واژگان پرکاربرد و بسیار مهم زبان سوئدی را در متون و جملات پیدا کنند. جلد دوم این کتاب آموزش زبان سوئدی نیز بیشتر بر روی مکالمات روزمره و پرکاربرد سوئدی تمرکز دارد. توصیف معنای لغات مهم زبان سوئدی از طریق تصویر و عکس یکی از دیگر مزایای این کتاب است که باعث می‌شود درک بهتری را در ذهن زبان آموز ایجاد کند. با انجام تمارین در پایان هر درس می‌توانید برای تصحیح آن‌ها و دریافت پاسخ صحیح به انتهای کتاب مراجعه کنید و پاسخ‌های درست را ببینید.

کتاب Pa svenska

دارای 3 جلد آموزشی (larobok + Ovningsbok + studiebok)

CD آموزشی

تمرین‌های انتهای هر درس به همراه پاسخنامه 

کتاب تمرین منحصربفرد

کتاب دستور زبان و واژه نامه الفبایی

تقویت چهار مهارت زبان سوئدی

Pa svenska larobok 

در هر بخش از کتاب Pa svenska larobok، دیالوگ‌ها، متون، عبارات و اصطلاحات پرکاربرد و بسیار مفید، تمارین مخصوصا برای تقویت مهارت شنیداری ارائه شده است. متون و تمارین به گونه‌ای است که زبان آموزان را با فرهنگ زندگی مردم سوئدی و لهجه اصیل آن‌ها آشنا می‌سازد. همچنین این کتاب شامل تمارین گروهی است که به زبان آموزان فرصت‌های زیادی می‌دهد تا از زبان در فعالیت‌های مختلف گروهی استفاده کنند و مهارت مکالمه خود را تقویت نمایند. این نسخه از کتاب درسی همراه با یک CD در قالب MP-3 با متون کاربردی، عبارات و تمارین جهت تقویت شنیداری است. 

Pa svenska Ovningsbok 

Pa svenska Ovningsbok کتاب تمرینی است شامل تمرینات شفاهی و کتبی، که دانش واژگان و دستور زبان را توسعه و تثبیت می کند. پاسخ تمرینات در انتهای کتاب تمرین یافت می شود که به راحتی می‌توانید پس از حل مسائل به پاسخ آن‌ها مراجعه کنید و اشتباهات خود را متوجه شوید. این کتاب از تمارین بسیار مهمی برخوردار بوده که باعث تقویت زبان¬آموزان در درک و فهم بهتر دستور زبان سوئدی می‌شود. 

Pa svenska studiebok

کتاب آموزش زبان سوئدی Pa svenska studiebok به چندین زبان منتشر شده است و شامل سه بخش می باشد: 

تلفظ هایی که شامل مبانی تلفظ سوئدی است.

دستور زبان همراه با توضیح عناصر دستوری

واژه نامه الفبایی و لیست لغات پرکاربرد و مهم

کتاب آموزش زبان سوئدی Pa svenska studiebok به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، چینی، هلندی، اسپانیایی و آلمانی در دسترس است و منبع آموزشی بسیار مناسبی برای زبان-آموزان سوئدی می‌باشد. 

Rivstart A1 + A2

کتاب آموزش زبان سوئدی متناسب با سطوح A1 و A2 از معتبرترین منابع آموزش زبان سوئدی است.

دارای 1 جلد آموزشی 

CD آموزشی

کتاب تمرین با مثال‌های مهم

متناسب برای سطوح A1 و A2

تقویت چهار مهارت زبان سوئدی

بهتر است بدانید زبان این کتاب، سوئدی می‌باشد و در قالب یک جلد تمامی مفاهیم این زبان محبوب را در سطح مقدماتی آموزش داده است. این کتاب موضوع محور، شامل 20 درس است و در آن موضوعاتی از قبیل خرید، غذا، آب وهوا، نحوه آدرس دادن، بیماری، زندگی و … با استفاده از واژگان پرکاربرد روزمره و در قالب جملات بسیار مهم با قواعد دستور زبان ساده به طور کامل توضیح داده شده است. کتاب تمرین Rivstart A1+A2 نیز در کنار جلد اصلی منبع بسیار خوبی برای انجام تمارین و تقویت قواعد دستور زبان سوئدی می‌باشد. اگر زبان آموز مبتدی هستید، این کتاب شروع خوبی برای یادگیری زبان سوئدی خواهد بود.

کتاب Rivstart B1 + B2

دارای 1 جلد آموزشی 

CD آموزشی

کتاب تمرین با مثال‌های مهم

متناسب برای سطوح B1 و B2

تقویت چهار مهارت زبان سوئدی

این کتاب نیز در ادامه کتاب Rivstart A1+A2  برای سطوح B1 و B2 طراحی و به چاپ رسیده است. در این مجموعه زبان آموزان قواعد دستور زبان را تا حدود زیادی یاد می‌گیرند و با اصطلاحات و واژگان کاربردی زیادی روبرو خواهند شد، که یادگیری آن‌ها در تقویت مهارت مکالمه تاثیر بسیار چشمگیری دارد. با مطالعه صحیح و دقیق این کتاب می‌توانید به راحتی و کاملاً روان صحبت کنید و منظور خود را به مخاطب انتقال دهید. در واقع سطح B سطح قابل قبولی برای یادگیری زبان سوئدی است. این مجموعه نیز دارای یک جلد کتاب تمرین است که می‌توانید با کمک آن قواعد دستور زبان خود را تقویت کنید و مهارت رایتینگ به زبان سوئدی را ارتقاء دهید. 

Essential Swedish Grammar

دارای 1 جلد آموزش گرامر

دارای تمرین و مثال‌های کاربردی

این کتاب از بهترین کتاب‌های آموزش قواعد دستور زبان سوئدی است که تمام گرامرها را با مثال توضیح می‌دهد تا در ذهن زبان¬آموز به خوبی قرار گیرد و قابل درک باشد. اگر زبان آموز مبتدی هستید و سعی در یادگیری گرامر زبان سوئدی دارید، این کتاب می‌تواند منبع خوبی برای شروع باشد. در واقع بیان قواعد دستور زبان با استفاده از لغات و اصطلاحات پرکاربرد روزه یکی از ویژگی‌های اصلی این کتاب است که باعث شده است توجه زبان آموزان زیادی را به خود جلب کند. 

Colloquial Swedish: The Complete Course for Begginers

دارای 1 جلد آموزشی 

CD آموزشی

دارای تمرین و مثال‌های مهم

واژه نامه بسیار کاربردی

تقویت چهار مهارت زبان سوئدی

کتاب Colloquial Swedish یکی دیگر از بهترین کتاب‌های خودآموز زبان سوئدی از انتشارات Routledge است که تمامی چهار مهارت زبانی شما (خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیداری) را از سطح مقدماتی تقویت می‌کند. محتوای دروس از دیالوگ‌های واقعی و کاربردی زبان سوئدی استفاده شده است تا زبان آموز بتواند با تکیه بر واژگان داخل متن مهارت مکالمه خود را همزمان تقویت کند. هم چنین ارائه لیستی از واژگان مهم زبان سوئدی از ویژگی‌های جالب دیگر این کتاب است. 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

13 نکته طلایی جهت یادگیری زبان سوئدی
آموزشگاه زبان سوئدی به‌صورت آنلاین و مکالمه محور
بهترین کتاب‌های خودآموز زبان سوئدی
یادگیری زبان سوئدی چقدر طول می کشد؟
مدارک بین المللی زبان سوئدی
عبارات پر کاربرد در زبان سوئدی به همراه ترجمه
صفر تا صد یادگیری اصولی الفبای زبان سوئدی
بهترین نرم افزارهای آموزش زبان سوئدی
آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی تلفنی 8 صبح تا 8 عصر :

ثبت درخواست مشاوره رایگان