logo-header-felarise

دسته بندی

بهترین نرم افزارهای کامپیوتر آموزش زبان انگلیسی

چرا یادگیری زبان انگلیسی مهم است؟

انگلیسی زبان علم، رایانه، دیپلماسی و بین المللی است. بسیاری از کشورها یادگیری زبان انگلیسی را در برنامه درسی دانش آموزان خود قرار داده اند و به کودکان از سنین پایین برای یادگیری زبان انگلیسی آموزش می دهند. اما ارزش واقعی یادگیری زبان انگلیسی در چیست؟ اگر به دنبال کار جدیدی هستید و یا قصد سفر به دنیا را دارید، دانستن زبان انگلیسی می تواند به پیشرفت شخصی شما در زندگی و در حرفه ای که دارید کمک شایانی داشته باشد. با این حال آیا می دانید چرا یادگیری زبان انگلیسی بسیار مهم و ارزشمند است؟ آیا می دانید اپلیکیشن های موبایل و نرم افزارهای کامپیوتری یادگیری زبان انگلیسی چقدر می توانند مسیر را برای شما هموارتر کنند؟ در این مقاله از آکادمی زبان های خارجی فلارایز بهترین نرم افزارهای کامپیوتری آموزش زبان انگلیسی را به شما معرفی میکنیم.

دلیل اصلی برای یادگیری زبان انگلیسی

1-انگلیسی زبان ارتباطات بین المللی است.

2-زبان رسمی 53 کشور است و توسط 400000000 نفر در سراسر جهان صحبت می شود.

رایج ترین زبان دوم در جهان است.

3-اگر می خواهید با شخصی از کشور دیگری صحبت کنید پس احتمال اینکه هر دو برای انجام این کار به زبان انگلیسی صحبت کنید وجود دارد.

4-انگلیسی زبان تجارت است و تقریبا به یک ضرورت تبدیل شده است تا افراد در صورت ورود به یک نیروی کار جهانی به زبان انگلیسی صحبت کنند.

5-دانستن زبان انگلیسی به شما امکان دسترسی به دنیای سرگرمی را می دهد.

6-بسیاری از فیلم ها، کتاب ها و موسیقی های برتر جهان به زبان انگلیسی تولید و منتشر می شوند.

7-انگلیسی زبان اینترنت است. یادگیری زبان انگلیسی به شما امکان دسترسی به میلیاردها صفحه اطلاعاتی، پایگاه ها و مقالات علمی در فضای اینترنت را می دهد.

8-برای تحصیل در دانشگاههای خارج از کشور داشتن مدرک زبان انگلیسی امری ضروری است.

نرم افزارهای کامپیوتری چه کمکی به یادگیری زبان انگلیسی شما می کند؟

امروزه نرم افزارهای های یادگیری زبان انگلیسی یکی از محبوب ترین نرم افزارهای شناخته شده است. برنامه های مختلف برای آموزش زبان دارای نقاط قوت و ضعف مختلف هستند. بعضی از این نرم افزارهای آموزشی زبان انگلیسی، بر روی نحوه تلفظ صحیح کلمات به کاربر تمرکز داشته و برخی دیگر نیز بر دستور زبان و دیگر مهارت ها تمرکز دارند. بسیاری از این نرم افزارها در سیستم های کامپیوتری قابل نصب و استفاده هستند. این بدان معنی است که اگر کاربر PC هستید، می توانید به راحتی نرم افزارهایی پیدا کنید که تمام مهارت های مورد نیاز شما را آموزش دهند و در کنار آموزش های آنلاین تیم تخصصی-آموزشی فلا از یادگیری زبان انگلیسی لذت ببرید. استفاده از برنامه ها و نرم افزارهای زبان انگلیسی باعث می شود یادگیری زبان، بیشتر شبیه به بازی و سرگرمی شود و از حالت کسالت آور و یکنواختی فراگیری خارج شوید و از آموزش ها لذت ببرید.

استفاده از نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی در کنار آموزش های کلاسی، یادگیری شما را دو چندان می کند. وقتی از روش های مختلفی استفاده می کنید، یادگیری زبان بهترین عملکرد را دارد. همچنین بسیاری از نرم افزارها به شما در مورد فرهنگ کشورهای انگلیسی زبان آموزش می دهد، بنابراین شما می توانید به افرادی که انگلیسی زبان هستند نزدیک تر شوید و از آداب و فرهنگ کشورها اطلاعات بیشتری کسب کنید. بنابراین در حالت کلی می توان به برخی از مزایای استفاده از برنامه های نرم افزاری آموزش زبان اشاره نمود:

  • یادگیری زبان با لهجه های اصیل در رسانه های مختلف
  • ارائه برنامه درسی برای یادگیری زبان
  • تعیین بهترین گام بعدی برای فراگیری زبان و فراهم آوردن تمرینات متناسب با هر یک از چهار مهارت
  • ثبت تکالیف زبان آموز
  • می توانید به راحتی در تلفن هوشمند، لپ تاپ و یا رایانه شخصی خود نصب کنید و هر زمان که بخواهید و هر کجا که باشید، به یادگیری زبان بپردازید.
  • اکثر این نرم افزارها رایگان هستند یا فقط ماهی 5 تا 7 دلار دریافت می کنند.
  • تقریبا تمام نرم افزارها و برنامه های یادگیری زبان انگلیسی با بازی ها، فیلم ها، نشان دادن تصاویر و به صورت سرگرم کننده و لذت بخش آموزش می دهند.
  • استفاده از این نرم افزارها و برنامه ها در کنار آموزش های آنلاین کادر مجرب فلا با کمک برترین اساتید مطرح کشوری بسیار موثر بوده و شما را در یادگیری هر چه سریعتر زبان انگلیسی اراتقاء می دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی

تا از بهترین نرم افزارهای یادگیری زبان انگلیسی برای مبتدیان

Duolingo

  • هزینه: رایگان
  • پشتیبانی از سیستم عامل: Android ، iOS ، Windows ، phone ، website
  • ویژگی های اصلی: یادگیری گرامر مقدماتی، واژگان، تمرین ترجمه، تقویت تلفظ و مهارت شنیداری
  • کاربر هدف: مبتدی

Duolingo یک برنامه رایگان آموزش زبان انگلیسی است که در سراسر جهان بسیار محبوب واقع شده است. برای ارائه مناسب ترین مسیر یادگیری، یک آزمون ساده برای تعیین سطح زبان انگلیسی از شما گرفته می شود. پس از گذر از این آزمون، شما یک دوره آموزشی رایگان متناسب با دانش خود در زبان انگلیسی دریافت می کنید که شامل دروس کوچکی است که آموزش مهارت های زبان انگلیسی در آن گنجانده شده است. علاوه بر این در نرم افزار Duolingo می توانید به کتابخانه دوره هایی دسترسی پیدا کنید که دروس و مکالمات کوتاه بیشتری را ارائه می دهد و به شما در بهبود مهارت listening و reading کمک می کند. 

eJOY English

  • هزینه: رایگان یا از 3 تا 7 دلار در ماه برای دسترسی به همه امکانات نرم افزار
  • پشتیبانی از سیستم عامل: Android ، iOS ، Chrome extension ، website
  • ویژگی های اصلی: یادگیری زبان انگلیسی با فیلم و بازی، تمرین و بهبود چهار مهارت
  • کاربر هدف: مبتدی – پیشرفته

eJOY یک برنامه یادگیری زبان انگلیسی چند پلتفرمی است. نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی eJOY به شما کمک خواهد کرد تا بیش از50000 فیلم با موضوعات مختلف از TED talk ، نمایش های تلویزیونی، موزیک ویدئوها، فیلم ها و بسیاری از دوره های جالب، انگلیسی را با لذت و اشتیاق یاد بگیرید. همچنین با کمک این نرم افزار می توانید در هنگام مشاهده فیلم ها و تمرین هر زمان که بخواهید با انواع بازی ها به ویژه بازی های گفتاری، واژگان را به خاطر بسپارید. 

Rosetta Stone

  • هزینه: 109 دلار در سال
  • پشتیبانی از سیستم عامل: Android ، iOS ، website
  • ویژگی های اصلی: یادگیری زبان انگلیسی با مسیرهای مطالعه تعیین شده
  • کاربر هدف: مبتدی – متوسط

Rosetta Stone یک نرم افزار استاندارد یادگیری زبان انگلیسی است که با استفاده از ضبط صدا و تجزیه و تحلیل آن به زبان آموزان کمک می کند تا گفتار بومی انگلیسی را بیاموزند. این نرم افزار به چندین بخش کوچک مانند تلفظ، واژگان، دستور زبان، مکالمه، شنیدن، خواندن و نوشتن تقسیم شده است. Rosetta Stone در توسعه مهارت های انگلیسی برای استفاده های عملی در زندگی روز مره تمرکز دارد. این برنامه به شما کمک میکند تا با تکرار واژه های جدید در متن های مختلف، واژگان را به راحتی حفظ کنید.

Busuu

  • هزینه: آزمون ورودی و تعیین سطح رایگان، برای دسترسی به تمامی امکانات از 3 تا 6.5 دلار در ماه
  • پشتیبانی از سیستم عامل: Android ، iOS ، website
  • ویژگی های اصلی: یادگیری واژگان، دستور زبان و مکالمه ساده
  • کاربر هدف: مبتدی – متوسط (A1 – B2)

دروس نرم افزار Busuu پیرو CEFR (چارچوب مرجع مشترک اروپا) که شامل A1, A2, B1, B2 برنامه ریزی و تدوین می شود. با بیش از 150 موضوع در روز برای هر دوره، زبان آموزان می توانند دانش مربوط به آوا شناسی، واژگان را از طریق فایل های صوتی، پادکست و PDF ارائه شده توسط نرم افزار Busuu کسب کنند. یک نکته جالب دیگر این است که با کمک این نزم افزار آموزش زبان، شما می توانید نه تنها انگلیسی بلکه بسیاری از زبان های دیگر ( تا 12 زبان مختلف ) را با گذراندن دوره های آنلاین رایگان یاد بگیرید.

حتماً این مقاله را بخوانید: سطح کتاب‌های new headway

English Attack

  • هزینه: رایگان یا از 5 تا 7 دلار در ماه برای دسترسی نامحدود به همه امکانات نرم افزار
  • پشتیبانی از سیستم عامل: website
  • ویژگی های اصلی: یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم ها و بازی های تعاملی
  • کاربر هدف: مبتدی – متوسط 

English Attack یک وب سایت یادگیری زبان انگلیسی است که برای زبان آموزان سنین بین 15 تا 25 سال طراحی شده است. این بستر یادگیری به زبان آموزان کمک می کند تا از طریق فیلم ها، نمایش های تلویزیونی، موزیک ویدئوها و گزارش های خبری، زبان انگلیسی را یاد بگیرند. یکی از ویژگی های اصلی این سایت این است که محتوای دروس به ویژه فیلم های مربوط به گزارش های اخبار، نمایش های تلویزیونی و موزیک ویدئوهای محبوب به طور مرتب به روز می شوند. فرهنگ لغت بصری آنلاین در این سایت، حفظ واژگان را آسان تر می کند. تمرینات مربوط به هر ویدئو با دقت و کاملا حرفه ای طراحی می شوند. با کمک امکانات این سایت می توانید زبان انگلیسی را در کنار کلاس های اموزشی فلا سریعتر و راحت تر بیاموزید.

تیم تخصصی آموزشی فلا، برگزارکننده معتبرترین کلاس های آمادگی آزمون های بین المللی و یکی از برترین تیم های آموزش زبان های خارجه در سراسر ایران است که با کمک مطرح ترین اساتید کشوری، در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی نیازهای زبان آموزان را در جهت یادگیری بهتر و کامل تر زبان های خارجه رفع میکند. منابع آموزشی توسط کادر آموزشی فلا طبق استانداردهای بین المللی تهیه شده تا زبان آموزان بتوانند زبان های خارجه را با منابع معتبر و به روز به صورت آنلاین و در منزل به راحتی بیاموزند. برنامه ها و نرم افزارهای یادگیری زبان انگلیسی که در بالا ذکر شد را می توانید در کنار کلاس های آنلاین تیم تخصصی- آموزشی فلا تهیه کنید تا بتوانید از یادگیری زبان انگلیسی لذت ببرید. مشکلات زبان انگلیسی خود را با اساتید ما در میان بگذارید تا سریعتر به نتیجه دلخواهتان دست یابید. موفقیت از آن شماست.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی از 8 صبح تا 12 شب :

ثبت درخواست مشاوره رایگان