logo-header-felarise

دسته بندی

معرفی مجموعه کتاب های نیو هدوی (New Headway)

کتاب‌های نیو هدوی (New Headway) یکی از پرفروشترین کتابهای آموزش زبان انگلیسی در جهان است. این مجموعه کتاب دارای یک برنامهٔ درسی متعادل با ترکیبی از گرامر، تمرینات متنوع، لغات و چهار مهارت اصلی یکپارچهٔ زبانی است. سطح کتاب New Headway با تمرکز بر گرامر و لهجهٔ بریتیش از هر شش سطح مبتدی تا پیشرفته پشتیبانی می کند.

مطالب جامع و مفید از منابع معتبر آموزش زبان انگلیسی به زبان‌آموزان این امکان را می دهد تا چهار مهارت اصلی خود یعنی لیسنینگ، ریدینگ، اسپیکینگ و رایتینگ زبان انگلیسی را با طیف وسیعی از تمرین های درک مطلب، گرامر و لغات تمرین کنند.

با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا مجموعه کتابهای New Headway بررسی کنیم.

آشنایی با سری کتاب های نیو هدوی (New Headway)

یکی از ویژگیهای بارز کتاب‌‌های نیوهدوی، منابع کمک آموزشی و تمرینات فراوان آن همراه با فایلهای صوتی است. کتاب‌های نیوهدوی در شش سطح زیر ارائه می شوند:

کتاب New Headway سطح Beginner

کتاب سبز رنگ New Headway در لِوِل beginner و در پایین‌ترین سطح زبان انگلیسی، ارائه می‌شود. اولین درس این کتاب با مکالمات سادهٔ سلام و احوالپرسی شروع شده و در ادامهٔ درسهای دیگر، پایه‌ای‌ترین مکالمات، گرامر و لغات را یاد خواهید گرفت.

در انتهای ۱۴ درس این سطح از کتاب New Headway زبان‌آموز می تواند:

  • با مکالماتی ساده با دیگران تعامل کند؛
  • سوالات ساده بپرسد و پاسخ دهد؛

این کتاب شامل سی دی مکالمات و کتاب کار زبانآموز برای تمرین و یادگیری بیشتر است. درس‌های این کتاب شامل آموزش اعداد، یادگیری زمان و ساعت، مکالمه دربارهٔ خانواده و دوستان و به طور کلی متون روزمره، همراه با لغات ساده و کاربردی است. با یادگیری این کتاب کاملا بر گرامر پایه‌ای زمانهای حال ساده و گذشتهٔ ساده مسلط خواهید شد.

جهت آشنایی با بهترین کتاب‌های خودآموز زبان انگلیسی، این مقاله را بخوانید: بهترین کتاب‌های یادگیری زبان انگلیسی

کتاب New Headway سطح Elementary

کتاب New Headway سطح Elementary – معادل سطح A1 – در دوازده درس ارائه می‌شود. این کتاب نیز موضوعات و مضامین، جدید زندگی امروزی را در قالب مکالمات عملی و واقعی به زبان انگلیسی آموزش می دهد. صفحات عکس‌دار و سی دی مکالمات به تفهیم گرامر، لغات و مکالمات کتاب کمک می‌کند.

کتاب New Headway سطح Pre-intermediate

کتاب سوم در مجموعه کتاب‌های New Headway در لِوِل pre-intermediate زبان‌آموز را برای ورود به سطح  A2 آماده می‌کند. در این کتاب گرامر و لغاتی در زمینهٔ خانواده، موقعیت‌های جغرافیایی، موقعیت‌های مکانی، آب و هوا، کار و… آموزش داده می شود. این سطح کتاب  New Headway شامل دوازده درس کاربردی است.

کتاب New Headway سطح intermediate

حال نوبت سری چهارم کتاب‌های New Headway و ورود به سطح متوسط (intermediate) زبان انگلیسی است. در این کتاب با ساختارهای پیچیده‌تر گرامری و لغات آشنا می‌شوید. درس‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانید به راحتی در مورد مسائل مختلف مانند اوقات فراغت، مدرسه، آرزوها، اتفاقات روزمره و… صحبت کنید و متون ساده‌ای بنویسید.

بیشتر بخوانید: سطح کتاب‌های فمیلی فرندز

کتاب New Headway سطح Upper-intermediate

کتاب پنجم از مجموعه کتاب‌های New Headway به سطح upper-intermediate اختصاص یافته و ساختارهایی پیچیده‌تر از گرامر را شامل می‌شود. مکالمات و لغات طراحی شده در این کتاب زبان‌آموز را برای ورود به مکالمات نیتیو و واقعی آماده می‌کند. در این کتاب موضوعات مختلف و نحوهٔ بیان مزایا و معایب کارها آموزش داده می شود.

کتاب New Headway سطح Advance

در سطح  Advanced مجموعه کتاب‌های New Headway، با نکات گرامری بسیار پیشرفته و لغات سطح بالا و پیچیده آشنا می‌شوید. این کتاب در بالاترین سطح زبان انگلیسی قرار داشته و زبان‌آموز را وارد بحثهای علمی و انتزاعی می‌کند. شما می‌توانید برای تقویت مهارت مکالمه خود، در دوره آموزش آنلاین مکالمه زبان انگلیسی آکادمی فلارایز شرکت کنید و مهارت خود را در بخش مکالمه بهبود ببخشید.

نکتهٔ مهم: همهٔ کتاب‌های New Headway در تمامی سطوح همراه با کتاب‌های کار، فایل‌های صوتی و کتاب معلم عرضه می‌شوند.

ویژگی‌ها و مزایای کتاب‌های New Headway

  • تمرینات فراوان در هر درس، پایه‌های یادگیری زبان‌آموز را در فراگیری لغات، قوانین گرامری و مکالمات در موضوعات مختلف تحکیم می‌کند.
  • متون و موضوعات جدید و به روز در قالب درس‌های مختلف، مهارت‌های یکپارچهٔ زبانی با تمرکز بر گرامر از ویژگی‌های بارز این مجموعهٔ آموزشی زبان است.
  • بخش‌های Spoken grammar و Everyday English  مهارت‌های گفتاری شما را در موضوعات واقعی تقویت می‌کند. همچنین یک بخش رایتینگ برای هر درس در انتهای کتاب، روش‌هایی را برای تمرین بیشتر زبان‌آموزان ارائه می‌کند.
  • در کنار کتابهای کاغذی، تمرینات آنلاین مجموعه کتابهای نیو هدوی به زبان آموزان اجازه می‌دهد، تمرینهای بیشتری انجام دهند و چهار مهارت اصلی و پیشرفت خود را در هر سطح کتاب New Headway به چالش بکشند.

تعیین سطح و مشاوره رایگان زبان انگلیسی با آکادمی فلارایز

آکادمی زبان فلارایز با امکان تدریس خصوصی زبان انگلیسی و با کمک استادان مجرب، نه تنها در آموزش زبان انگلیسی بلکه در زمینهٔ آموزش بیش از 20 زبان زنده دنیا مانند آلمانی، فرانسه، ترکی استانبولی و … نیز فعالیت دارد. مدرسان باتجربه با حداقل ۵ سال سابقهٔ تدریس در این آموزشگاه، بستری مناسب برای آموزش کاربردی زبان انگلیسی فراهم کرده‌اند.

از امکانات ویژهٔ آکادمی فلارایز می‌توان به تعیین سطح اینترنتی، استاندارد و بررسی دقیق هر چهار مهارت اصلی به همراه مشاورهٔ تخصصی رایگان اشاره کرد. آزمونآ نلاین تعیین سطح زبان انگلیسی در هر ساعت از شبانه روز قابل اجرا است و پاسخ‌های شما توسط استادان این آکادمی به طور کامل بررسی شده و ظرف ۲۴ ساعت نتیجهٔ آن اعلام میشود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی تلفنی 8 صبح تا 8 عصر :

ثبت درخواست مشاوره رایگان