logo-header-felarise

زبان انگلیسی

بخـــوان، یاد بگیــر و منتشــر کن!

آزمون آیلتس یکی از انواع آزمون های بین المللی زبان انگلیسی که به سنجش میزان توانایی 4 مهارت اصلی می پردازد. اولین گام برای آمادگی آزمون آیلتس، انتخاب بهترین منابع مطالعاتی برای مطالعه است. اگر زبان آموزان، منابع مطالعاتی درستی را برای آمادگی آزمون آیلتس انتخاب کنند، می‌توانند از اتلاف وقت‌شان در مسیر یادگیری جلوگیری کنند و سریع‌تر به هدف‌شان که قبولی در آزمون آیلتس است، برسند.
مجموعه American English File که توسط انتشارات Oxford به چاپ رسیده است، دارای 6 سطح است و از بهترین مجموعه‌هایی که برای آموزش زبان انگلیسی به بزرگسالان تاکنون به چاپ رسیده است، هر کتاب از مجموعه American English File، شامل 10 الی 12 درس است و همچنین تمرکز روی سه بخش Grammar، Vocabulary و pronunciation است.
آزمون آیلتس IELTS یکی از معتبرترین آزمون‌های بین المللی زبان انگلیسی است که گذراندن این آزمون برای مهاجرت بسیار مهم و تاثیرگذار است.
کتاب‌های کانکت (Connect) از انتشارات کمبریج، یک دوره آموزشی زبان انگلیسی چهار سطحی است که چهار مهارت‌ اصلی زبان انگلیسی (لیسنینگ، رایتینگ، اسپیکینگ و ریدینگ) و همچنین آموزش لغات و گرامر را شامل می‌شود. چهار سطح کتاب کانکت، مخصوص نوجوانان گروه سنی 11 تا 15 سال نوشته شده است. مجموعه کتاب‌های کانکت از طریق موضوعات جذاب و تمرین‌های پیوسته و متنوع، انگیزه یادگیری را در نوجوانان بیشتر می‌کند.
چه کشورهایی در دنیا انگلیسی صحبت می‌کنند؟ با کشورهای انگلیسی زبان دنیا بیشتر آشنا شوید.
برای مهاجرت تحصیلی یا کاری به کشورهای خارجی، باید در یکی از آزمون‌های بین‌المللی زبان شرکت کنید تا تسلط خود را به زبان موردنظر نشان دهید. در این مطلب، به بررسی ساختار آزمون زبان PTE و دوره‌های آمادگی آکادمی فلارایز خواهیم پرداخت.
روانشناسی زبان انگلیسی علمی است که از تلفیق دو علم روانشناسی و زبان انگلیسی بوجود آمده است، که بیشترین تمرکز آن بر مطالعه جنبه‌های ذهنی زبان (رابطه بین ذهن و زبان) است. همه‌ی ما در یادگیری زبان انگلیسی دارای یک سری خصوصیات و ویژگی هایی هستیم که شاید در روند یادگیری ما تاثیر نه چندان خوبی می‌گذارد یا اینکه خیلی از نکات را هنگام فراگیری این زبان رعایت نمی‌کنیم. بهتر است با تعدادی از این خصوصیت‌ها و نکات آشنایی پیدا کنید.
آیا تا بحال هنگام صحبت با زبان انگلیسی، اشتباه کرده اید؟ حتی بعد از سال ها تحصیل در رشته زبان انگلیسی هم ممکن است خطا و اشتباهاتی در گرامر و مکالمه و دیگر مهارت ها داشته باشید. برای رفع اشتباهات در زبان انگلیسی بهترین روش تمرین و مطالعه زیاد است. سعی کنید با خواندن این پست شروع کنید تا متوجه شوید کدام اشتباهات متداول از سمت شما صورت می گیرد.
یکی از بهترین کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان مجموع کتاب‌های سولوشن (solutions) از انتشارات آکسفورد است. این مجموعهٔ آموزشی از 5 سطح Elementary تا Advanced‌ را پوشش می‌دهد. هر سطح کتاب سولوشن به طور دقیق و برنامه‌ریزی‌شده به تمام نکات چهار مهارت اصلی یعنی اسپکینگ، رایتینگ، ریدینگ و لیسنینگ مخصوص همان سطح می‌پردازد. در این مطلب از فلارایز قصد داریم به بررسی محتوای آموزشی کتاب‌های سولوشن بپردازیم؛ بنابراین تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
خیلی‌ها علاقه دارند تا بصورت خودآموز زبان انگلیسی را یاد بگیرند. برای این روش یادگیری زبان انگلیسی، منابع متفاوتی تهیه شده است و ما در این مقاله سعی داریم تا بهترین کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی بصورت خودآموز را به شما معرفی کنیم
کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی تاپ ناچ توسط انتشارات پیرسون لانگمن، در سال 2006 تالیف شد. سطح کتاب‌ تاپ ناچ از A1 تا B1 را در برمی‌گیرد و مخصوص زبان آموزان بزرگسال طراحی شده است. در ادامهٔ این سری، برای سطوح بالاتر مجموعه کتاب سامیت (Summit) طراحی و منتشر شده است. سطح کتاب‌های سامیت از B2‌ تا C1‌ است و در واقع زبان‌آموز را به سطح پیشرفته می‌رساند.
کتاب‌های نیو هدوی (New Headway) یکی از پرفروشترین کتابهای آموزش زبان انگلیسی در جهان است. این مجموعه کتاب دارای یک برنامهٔ درسی متعادل با ترکیبی از گرامر، تمرینات متنوع، لغات و چهار مهارت اصلی یکپارچهٔ زبانی است. سطح کتاب New Headway با تمرکز بر گرامر و لهجهٔ بریتیش از هر شش سطح مبتدی تا پیشرفته پشتیبانی می کند.
آمادگی برای آزمون آیلتس با مطالعهٔ مجموعه کتاب‌های کمک آموزشی زبان انگلیسی مایندست روشی تاثیرگذار و موثر برای به دست آوردن یک نمرهٔ عالی است. هرچند شرایط افراد برای یادگیری و میزان تلاش آن‌ها هم در گرفتن نمرهٔ خوب آیلتس بسیار اهمیت دارد. کتاب‌های مایندست توسط انتشارات دانشگاه کمبریج در چهار جلد برای داوطلبان بزرگسال آزمون آیلتس منتشر می‌شود. هر جلد از کتاب‌های مایندست یک سطح خاص از زبان انگلیسی را شامل شده و زبان‌آموز را برای گرفتن سطح خاصی از نمرهٔ آیلتس آماده می‌کند.
کتاب های تین ۲ تین توسط انتشارات آکسفورد برای آموزش زبان انگلیسی به نوجوانان طراحی شده است. سطح کتاب تین تو تین مناسب نوجوانان سنین 13 تا 18 سال است. این مجموعه کتاب با استفاده از موضوعاتی که برای اکثر نوجوانان جذابیت دارد، تمام چهار مهارت‌ اصلی زبان انگلیسی را آموزش می‌دهد. روش آموزشی این کتاب مکالمه محور است و همه نکات گرامری و لغات جدید در قالب مکالمات و با موضوعات مشخص آموزش داده می‌شوند.

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی تلفنی 8 صبح تا 8 عصر :

ثبت درخواست مشاوره رایگان