logo-header-felarise

زبان چینی

بخـــوان، یاد بگیــر و منتشــر کن!

هر ساله عده زیادی از افراد برای زندگی، کار، تحصیل و یا تفریح به کشور چین مهاجرت می‌کنند. به یقین راحتی در مهاجرت به میزان دانش شما از زبان چینی بستگی زیادی دارد. اما برای شروع یادگیری آن سوالات زیادی مطرح می‌شود. آیا یادگیری زبان چینی سخت است؟ مدت زمان یادگیری زبان چینی چقدر است؟ سختی‌های یادگیری زبان چینی چیست؟ و بسیاری از سوالات دیگر که در این مقاله پاسخ داده شده است.
چینی یکی از زبان‌ها بسیار جذاب و قدیمی است که جزو سخت‌ترین زبان‌های جهان شناخته می‌شود. با در نظر گرفتن تعداد بالای کاراکترهای چینی که برای خواندن یک روزنامه باید یاد بگیرید، تسلط بر زبان چینی حتی در سطوح پایین نیز یک پیروزی بزرگ در زندگی شخصی‌تان تلقی می‌شود!
زبان چینی گروهی از زبان‌ها است که شاخهN سینیتی زبان‌های سینو-تبتی را تشکیل می‌دهد که توسط اکثریت قوم «هان» چین و بسیاری از گروه‌های قومی اقلیت در چین استفاده می‌شود. حدود 3/1 میلیارد نفر (یا تقریباً 16٪ از جمعیت جهان) زبان چینی را به عنوان زبان مادری و اصلی پذیرفته‌اند.
زبان چینی یکی از دشوارترین زبان‌هاست که دارای پیچیدگی‌های خاص خود است. برای یادگیری این زبان روش‌های مختلفی وجود دارد وشما می‌توانید با انتخاب بهترین روش مناسب خود و یا ادغام چند روش، یادگیری خود را سریع‌تر کنید.
زبان چینی شاید سخت‌ترین زبان در دنیا نباشد، اما یادگیری آن قطعاً دشوار است. دیکشنری‌ زبان چینی باید ترکیبی عالی از ویژگی‌های عالی آموزشی و محتوایی را داشته باشد تا به یادگیری شما کمک کند. بهترین دیکشنری‌های‌ چینی قابلیت‌های زیادی دارند که انتخاب بین آن‌ها را دشوار می‌کند.
در بین زبان‌های آسیایی، یادگیری زبان‌های چینی، ژاپنی و کره‌ای به دلیل برخی از شباهت‌هایی که باهم دارند، یادگیری یکی از آن‌ها در یادگیری دیگری کمک زیادی می‌کند و این باعث می‌شود نسبت به دیگر زبان‌آموزان چندین گام جلوتر باشید. برای آشنایی بیشتر با این سه زبان در این مقاله به بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌های آنها پرداخته‌ایم.
انتخاب بهترین منابع آموزش زبان چینی اولین و مهم‌ترین گام برای شروع یادگیری این زبان پرمخاطب است. اگر در انتخاب منابع دقت و حوصله کافی نداشته باشید قطعا در طی مسیر با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شوید، چون مسیر مطالعه خود را به درستی و هدفمند انتخاب نکرده‌اید و زمان زیادی را از دست داده‌اید. استفاده از منابع معتبر آموزش زبان چینی به شما در درک بهتر مفاهیم و قواعد زبانی کمک زیادی می‌کند.
آزمون HSK به عنوان معتبرترین آزمون مهارت زبان چینی ماندارین در سراسر جهان شناخته می‌شود. این آزمون ابزاری برای اثبات مهارت زبان چینی جهت یافتن کار یا پذیرش در دانشگاه‌های چین است. آزمون زبان چینی توسط Hanban، وابسته به وزارت آموزش چین، برای غیر چینی‌زبانان طراحی و اجرا می‌شود. این آزمون شش سطح جداگانه دارد که دشواری آن به ترتیب افزایش می‌یابد. هر فرد با توجه به نیاز خود می‌تواند در یک سطح شرکت کند.
آکادمی فلارایز برگزارکننده دوره‌های آموزش زبان چینی بصورت کاملا آنلاین و مکالمه محور با استفاده از استاتید با تجربه است. تمامی دوره ها بصورت کاملا تضمینی برگزار می‌شود و پشتیبانان آموزشی تا انتها همراه شما هستند.
یادگیری زبان چینی مزایای بسیاری دارد؛ کسب بینش فرهنگی نو، یافتن فرصت‌های شغلی و تجاری بهتر و سفر تنها بخشی از مزایای یادگیری این زبان کهن است. اگر یک توریست معمولی نیستید و قصد کشف فرهنگ و تمدن چین را دارید، یادگیری زبان چینی این امکان را به شما می‌دهد که به ژرفای این کشور پهناور سفر کنید. حتی اگر به میزان کمی زبان چینی ماندارین بلد باشید، می‌توانید با مردم محلی به راحتی ارتباط برقرار کنید.

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

سطح دوره : پیشرفته

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی تلفنی 8 صبح تا 8 عصر :

ثبت درخواست مشاوره رایگان