logo-header-felarise

دسته بندی

بهترین کتاب‌ها و اپلیکیشن‌های آموزش زبان چینی

بهترین کتاب‌ها و اپلیکیشن‌های آموزش زبان چینی

امروزه با گسترش زبان چینی و افزایش جمعیت چینی‌زبانان در سراسر دنیا، بسیاری از افراد سعی در یادگیری این زبان پرکاربرد دارند. اگر شما هم می‌خواهید زبان چینی را سریع‌تر یاد بگیرید، بهتر است برنامه ریزی جامعی برای خود داشته باشید و از منابع معتبری برای تقویت مهارت‌های Speaking, Listening, Writing, Reading استفاده کنید.

اهمیت استفاده از بهترین منابع در یادگیری زبان چینی 

انتخاب بهترین منابع آموزش زبان چینی اولین و مهم‌ترین گام برای شروع یادگیری این زبان پرمخاطب است. اگر در انتخاب منابع دقت و حوصله کافی نداشته باشید قطعا در طی مسیر با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شوید، چون مسیر مطالعه خود را به درستی و هدفمند انتخاب نکرده‌اید و زمان زیادی را از دست داده‌اید. استفاده از منابع معتبر آموزش زبان چینی به شما در درک بهتر مفاهیم و قواعد زبانی کمک زیادی می‌کند و شما را در رسیدن به اهدافتان هدایت می‌کند. اگر هنوز هم در انتخاب بهترین کتاب و اپلیکیشن آموزش زبان چینی دچار شک و تردید هستید، این مقاله می‌تواند به شما کمک کند.

بهترین کتاب‌های یادگیری زبان چینی

زبان چینی یکی از پرکاربردترین زبان‌های زنده دنیا است و دوره آموزش آنلاین زبان چینی در آکادمی فلارایز در تمامی رده های سنی از سطح مبتدی تا پیشرفته آموزش داده می‌شود. در ادامه چند مورد از بهترین کتاب‌های یادگیری زبان چینی را معرفی می‌کنیم: 

مجموعه کتاب‌های 345

سطح : مقدماتی تا پیشرفته

هدف : تقویت چهار مهارت زبان چینی

مجموعه کتاب‌های 345 از بهترین کتاب¬های یادگیری زبان چینی است که به صورت کاملاً هدفمند از سطح مقدماتی تا پیشرفته برای گروه‌های جوان و بزرگسال طراحی و به چاپ رسیده است. با استفاده از این مجموعه می‌توانید چهار مهارت دانش زبان خود را همزمان تقویت کنید و برای آزمون‌های بین‌المللی زبان چینی آماده شوید.

کتاب Modern Mandarin Chinese Grammar: A Practical Guide

سطح: مقدماتی تا پیشرفته

هدف: آموزش قواعد دستور زبان چینی

این کتاب از بهترین کتب آموزش زبان چینی است که برای تقویت و تثبیت قواعد دستور زبان در ذهن طراحی شده است. تمامی گرامرهای زبان چینی با جزئیات کامل و با ساختاری ساده و قابل فهم در این کتاب بیان شده است. مطالعه کتاب Modern Mondarin Chinese Grammar در کنار دیگر منابع آموزش زبان چینی می‌تواند به طرز چشمگیری مهارت‌های دانش زبانی شما را تقویت کند.

کتاب Times: Newspaper Reading Course of Advanced Chinese 

سطح: متوسط تا پیشرفته

هدف: تقویت مهارت Reading

این کتاب از بهترین منابع برای تقویت مهارت Reading است. زبان¬آموزان چینی از سطوح متوسط تا پیشرفته می‌توانند با مطالعه روزنامه، مجلات و اخبار علاوه بر افزایش اطلاعات و دانش اجتماعی از کشور چین، مهارت خواندن زبان چینی را نیز همزمان تقویت کنند. در این حین با آشنایی لغات، واژگان و گرامرهای پیچیده‌تر در متون، می‌توانند از آن‌ها در تقویت مهارت‌های دیگر نیز استفاده نمایند.

کتاب Common 500 Chinese idioms: An Annotated Frequency Dictionary


سطح: متوسط تا پیشرفته

هدف: آموزش اصطلاحات پرکاربرد زبان چینی

این کتاب یکی از منابع معروف آموزش اصطلاحات پرکاربرد زبان چینی است. برای مکالمه و شرکت در بین گروه‌های چینی زبان، دانستن اینگونه اصطلاحات به شما در درک بهتر مکالمات آن‌ها کمک می‌کند.

کتاب Oxford Beginner’s Chinese Dictionary


سطح: مقدماتی تا پیشرفته

هدف: آموزش واژگان زبان چینی

کتاب Oxford Beginner’s Chinese Dictionary از بهترین فرهنگ‌های لغت زبان چینی است بطوریکه تمامی واژگان پرکاربرد زبان چینی در این کتاب توضیح داده شده است. این کتاب می‌تواند گزینه خوبی برای افزایش دامنه لغات زبان چینی برای تمامی زبان آموزان سطوح مقدماتی تا پیشرفته باشد.

کتاب Chinese for Dummies


سطح: مقدماتی

هدف: تقویت چهار مهارت

کتاب Chinese for Dummies از بهترین کتاب‌های یادگیری زبان چینی است که برای زبان آموزان سطح مقدماتی طراحی شده است. تمامی چهار مهارت زبان چینی با استفاده از این کتاب تقویت می‌شود. همچنین با کمک بخش‌های Listening در این کتاب می‌توانید تا حد زیادی مهارت شنیداری خود را تقویت کنید و درک بهتری از مکالمات بومی زبانان چینی داشته باشید.

بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان چینی


استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی یکی از جدیدترین و کم هزینه‌ترین راه‌های تقویت مهارت‌های زبان چینی است. در ادامه در مورد 6 مورد از بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان چینی صحبت می‌کنیم:

Du Chinese


کاربر هدف: مبتدی _ متوسط

ویژگی‌های اصلی: تقویت مهارت 

یکی از جدیدترین و بروزترین اپلیکیشن های آموزش زبان چینی، نرم افزار Du Chinese است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید در ابتدا فایل‌های صوتی متون چینی را که در این نرم افزار طراحی شده‌اند را گوش دهید، سپس با تکرار همزمان با صوت آموزشی پخش شده مهارت‌های Reading و Listening را تقویت کنید.

Chineseclass101


کاربر هدف: مبتدی تا پیشرفته

ویژگی‌های اصلی: تقویت مهارت Listening

اپلیکیشن آموزش زبان چینی Chineseclass101 یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای تقویت مهارت Listening است. این اپلیکیشن پرکاربرد دارای صوت‌های آموزشی بسیاری است که با شنیدن آن‌ها می‌توانید نحوه تلفظ صحیح کلمات را بیاموزید و مهارت شنیداری خود را در زبان چینی تقویت کنید.

Hellotalk


کاربر هدف: مبتدی تا پیشرفته

ویژگی‌های اصلی: تقویت مهارت Speaking

یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های تقویت مهارت Speaking زبان چینی، اپلیکیشن Hellotalk است که توجه زبان آموزان چینی را از سراسر دنیا به خود جلب کرده است. از ویژگی‌های برتر این اپلیکیشن پرکاربرد، اتصال شما به جهان خارج است، به طوریکه می‌توانید به راحتی با زبان آموزان چینی از سراسر دنیا و به طرق مختلف همچون تماس‌های صوتی، تصویری و متنی ارتباط برقرار کنید و هر روز با یکدیگر زبان چینی را تمرین کنید. از دیگر ویژگی‌های محبوب این اپلیکیشن برای تعیین پیشرفت مهارت‌های writing و Speaking می‌توان به اصلاح گرامر جملات و تشخیص صدای ضبط شده شما به هنگام تلفظ واژگان و جملات  به زبان چینی اشاره نمود.

Pleco


کاربر هدف: مبتدی تا پیشرفته

ویژگی‌های اصلی: افزایش دامنه لغات زبان چینی

اپلیکیشن Pleco در واقع نوعی فرهنگ لغت چینی است و با استفاده از آن می‌توانید روزانه با لغات و واژگان چینی زیادی آشنا شوید.

Chinesepod


کاربر هدف: مبتدی _ متوسط

ویژگی‌های اصلی: تقویت قواعد دستور زبان

اپلیکیشن Chinesepod یکی از اپلیکیشن‌های محبوب است که کاربران زیادی نیز دارد. این اپلیکیشن آموزش زبان چینی به گونه‌ای برنامه ریزی شده است که با انجام تمارین استاندارد طراحی شده، قواعد دستور زبان را بهتر یاد بگیرید و در ذهنتان تثبیت کنید.

Duolingo


کاربر هدف: مبتدی _ متوسط

ویژگی‌های اصلی: یادگیری گرامر مقدماتی، واژگان، تمرین ترجمه، تقویت تلفظ و مهارت شنیداری

آموزش زبان چینی در این اپلیکیشن از طریق بازی‌های فکری و کسب امتیاز طراحی شده است. در ابتدا برای ارائه مناسب‌ترین مسیر یادگیری، یک آزمون ساده برای تعیین سطح زبان چینی از شما گرفته می‌شود. پس از گذر از این آزمون، شما یک دوره آموزشی رایگان متناسب با دانش خود در زبان چینی دریافت می‌کنید که شامل دروس کوچکی است که زبان چینی را کاملا شیوا و جذاب آموزش می‌دهد. علاوه بر این در اپلیکیشن Duolingo می‌توانید به کتابخانه دوره‌هایی دسترسی پیدا کنید که دروس و مکالمات کوتاه بیشتری را ارائه می‌دهد و به شما در بهبود مهارت listening و reading کمک می‌کند. 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آیا یادگیری زبان چینی سخت است؟
آموزش الفبای زبان چینی با مثال‌های کاربردی
آشنایی با زبان چینی و انواع گویش های آن
بهترین روش‌های یادگیری زبان چینی
بهترین دیکشنری های آنلاین زبان چینی
تفاوت زبان چینی، ژاپنی و کره‌ای
بهترین کتاب‌ها و اپلیکیشن‌های آموزش زبان چینی
راهنمای کامل آزمون زبان چینی HSK
آموزشگاه زبان چینی بصورت کاملا مکالمه محور و تضمینی
جملات و اصطلاحات پرکاربرد زبان چینی که باید آنها را بلد باشید!
اهمیت یادگیری زبان چینی
آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : متوسط تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : مبتدی تا پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

سطح دوره : حداقل B2

logo-header-felarise

با فلارایز به راحتی به هر زبانی که دوس داری صحبت کن

logo-header-felarise

پشتیبانی تلفنی 8 صبح تا 8 عصر :

ثبت درخواست مشاوره رایگان